MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki - Outlet

Autor: Rick Parent
Najlepsza książka o technikach animacji!Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obraz&oac...
Książka (miękka)
do koszyka
79,93 zł
129,00 zł

Nauka programowania z Minecraftem

Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!
Książka dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. "Blokowe” wprowadzenie do programowania. Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z...
Książka (miękka)
do koszyka
57,27 zł
69,00 zł

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL

Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w te...
Książka (miękka)
do koszyka
61,41 zł
69,00 zł

Gamish

Autor: Edward Ross
Wydawca: Particular Books
A thrilling illustrated journey through the history of video games and what they really mean to usPac-Man. Mario. Minecraft. Doom.Ever since he first booted up his brother's...
Książka (twarda)
do koszyka
84,98 zł
116,00 zł

Minecraft Świat mobów Oficjalny przewodnik

Wydawca: Harper Kids
Oddajemy w twoje ręce niezwykłe kompendium wiedzy o mobach Minecrafta. Minecraft to miejsce, w którym eksploracja i odkrywanie są nagradzane najbardziej spektakularnymi widokami i niezwykłym...
Książka (twarda)
do koszyka
51,83 zł
69,99 zł

Programowanie gier przy użyciu Unity i C#

Podręcznik dla całkiem początkujących
Autor: Casey Hardman
Wydawca: Promise
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# or...
Książka (miękka)
do koszyka
69,52 zł
98,70 zł

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Autor: Matt Edmonds
Wydawca: Promise
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++...
Książka (kartonowa foliowana)
do koszyka
56,02 zł
79,80 zł

Tworzenie gier dla początkujących

Wydawca: ITStart
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Un...
Książka (miękka)
do koszyka
58,20 zł
79,00 zł
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20