MENU
ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 3993
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińs...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
53,13 zł
69,00 zł

AdWords i Analytics

Zostań certyfikowanym specjalistą
Seria: Marketing PWN
- Zajmujesz się reklamą w internecie?- Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?- Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy ...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
60,83 zł
79,00 zł

Afryka Subsaharyjska

Potencjał, problemy i możliwości dla Polski
W XXI wieku sytuacja Afryki i jej postrzeganie podlega szybkiej ewolucji. Wzrost zapotrzebowania tamtejszych mieszkańców na bardziej zaawansowane produkty, liberalizacja przepływów ha...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
53,13 zł
69,00 zł

Agribusiness Finance

Redakcja: Sławomir Juszczyk
The production and processing of food, creation of the means of production for agriculture and food industry, as well as related services – in other words, the entirety of agribusiness &ndash...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
83,93 zł
109,00 zł

Algokracja

Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?
Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których nigdy tak w...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
68,53 zł
89,00 zł

Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa

Praca dotyczy aktualnego tematu w naukach o zarządzaniu, jakim są sieci przedsiębiorstw i wpływ pozycji sieciowej na określone efekty ekonomiczne przedsiębiorstwa.Przedstawiony problem ma cha...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
53,13 zł
69,00 zł

Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Wskaźniki i decyzje w zarządzaniu
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze ...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
72,38 zł
94,00 zł

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl t...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
53,13 zł
69,00 zł

Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Uwarunkowania zaufania w sieciach B&R Badania empiryczne - analiza zaufania w sieciach B&R
eBook (mobi, epub)
do koszyka
33,88 zł
44,00 zł

Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej

Aktualna i niezwykle cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest wynikiem zawodowych i akademickich doświadczeń autora w różnych systemach gospodarczych i krajach. Książ...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
56,98 zł
74,00 zł

Austriacka Szkoła Ekonomii

Jak może pomóc wyjaśnić stagnację gospodarki Japonii
Jakich zaskakujących wniosków może nam dostarczyć analiza współczesnych gospodarek uwzględniająca poglądy Austriackiej Szkoły Ekonomii?Z czego tak naprawdę wynikają kryzysy na ś...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
56,98 zł
74,00 zł

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
eBook (mobi, epub)
do koszyka
53,13 zł
69,00 zł

Badania jako podstawa projektowania user experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem ...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
68,53 zł
89,00 zł

Badania marketingowe

Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka&r...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
80,08 zł
104,00 zł

Badania marketingowe. Rozdział 1

Przedmiot i etapy badań marketingowych
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowan...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
7,08 zł
9,20 zł

Badania marketingowe. Rozdział 10

Metody badania cen
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
7,08 zł
9,20 zł

Badania marketingowe. Rozdział 11

Badania systemu dystrybucji
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
7,08 zł
9,20 zł

Badania marketingowe. Rozdział 12

Badanie satysfakcji i lojalności klientów
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
7,08 zł
9,20 zł

Badania marketingowe. Rozdział 13

Badanie satysfakcji i lojalności klientów
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
7,08 zł
9,20 zł

Badania marketingowe. Rozdział 2

System informacji rynkowej i organizacja badań
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowan...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
7,08 zł
9,20 zł
Znaleziono: 3993
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20