Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Wirtualne Targi Książki - rabaty do -43%

Badanie rynku(Miękka)

Jak zrozumieć konsumenta

4.00  [ 40 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 219,00 zł
175,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 43,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Badanie rynku

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Redaktorzy i Autorzy skutecznie podjęli wysiłek kompleksowego zestawienia nie tylko samego procesu wraz z metodami badań konsumentów, ale także umiejętnie powiązali je z różnorodnymi aspektami prowadzenia współczesnego biznesu. (…) Jako nauczyciel akademicki odnajduję w publikacji potencjał poznawczy dla studentów wszystkich trzech poziomów studiów (licencjackich, magisterskich i doktoranckich), dzięki któremu można przybliżyć tematykę badań rynkowych. Za bardzo cenne uznaję zamieszczone na końcu rozdziałów zadania, pomocne w planowaniu procesu dydaktycznego oraz w samym studiowaniu. Jako badacz i naukowiec – widzę w niej kompendium wiedzy pozwalające na usystematyzowanie współczesnej metodyki badań dla wszystkich uczestników procesu rozpoznawania zachowań konsumentów. Wartością samą w sobie jest aktualność podnoszonych kwestii i ukazanie ich w sposób jasny i przejrzysty. Dzięki temu książka będzie interesującą pozycją dla praktyków zlecających badania – pozwoli im lepiej zrozumieć stronę „zleceniobiorców” – badaczy, ale także będzie inspiracją do własnych przemyśleń nad otrzymanymi wynikami.
Prof. dr hab. Małgorzata Bombol,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 9-11_REP.pdf(pdf)
98 KB
Strony 13-19_REP.pdf(pdf)
140 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 9-11_REP.pdf(pdf)
98 KB
Strony 13-19_REP.pdf(pdf)
140 KB

Michał Jan Lutostański

dr Michał Jan Lutostański z branżą badawczą związany jest od 2008 r. Absolwent Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym. Doktor nauk społecznych – socjolog. Wykładał na SGH, UKSW, APS oraz Uniwersytecie SWPS. Od 2016 r. członek zarządu PTBRiO. Od 2020 roku jego wiceprezes. Ponadto pracuje jako Strategy Business Director w Kantar Polska. Autor wielu publikacji, prelekcji i wystąpień medialnych. Specjalizuje się w ilościowych badaniach innowacji, procesach strategicznych i pozycjonowaniu marek, analizach mikrotrendów, tribe'ów oraz nisz kulturowych.

Agnieszka Łebkowska

Agnieszka Łebkowska zajmuje się badaniami marketingowymi od 1998 r. Prowadzi projekty badawcze wymagające wiedzy z obszaru psychologii poznawczej, behawioralnej i społecznej − dotyczące marek, efektywności komunikacji marketingowej, satysfakcji i lojalności oraz badania dla obszaru HR (employer branding, kultura organizacyjna, badania pracowników, efektywność). Jako projektant badań ceni podejście strategiczne oraz łączenie perspektyw wynikających z różnych paradygmatów.

Michał Protasiuk

Michał Protasiuk w branży badawczej od 2002 r. Obecnie pracuje w Google, gdzie odpowiada za badania marketingowe w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizując się przede wszystkim w badaniach zachowań konsumenckich, badań mediów oraz pomiarze efektywności marketingowej. Trener Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, prowadzi szkolenia z gamification, badań innowacji, efektywności marketingowej.

Seria Zrozumieć rynek i konsumenta

Seria prezentująca praktyczne publikacje poświęcone analizom rynkowym w biznesie oraz opisująca dobre praktyki, które warto stosować. Autorzy, którymi są najlepsi eksperci tworzący branżę marketingową w Polsce, omawiają m.in. najlepsze metody i techniki badawcze w biznesie, możliwości wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych oraz sposoby na zdobywanie respondentów i zatrzymywanie ich uwagi.

Turystyka w badaniach ekonomicznych

Praca jest przeglądem zainteresowań badawczych i zrealizowanych badań dotyczących szerszego spektrum ekonomicznych problemów turystyki. Nie ma charakteru monograficznego. Jest przeznaczona dla czytelnika, który zna podstawy ekonomiki turystyki i prz...

Sektor FinTech na europejskim rynku usług bankowych

Po globalnym kryzysie finansowym w latach 2007–2009 zauważalny jest spadek zaufania do tradycyjnych instytucji finansowych oraz zmiana preferencji klientów, spowodowana głównie dynamicznym rozwojem bankowości mobilnej i internetowej. Trendy te powodują...

Metodologia badań nad turystyką

Głównym celem pracy jest próba określenia podstaw metodologicznych badań nad turystyką, ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów ontologicznych oraz epistemologicznych. Wydaje się bowiem, że szczególnie w zakresie t...

Czas Rynek Główny w Krakowie / Time Kraków’s Main Market Square

Krakowski Rynek jest… morzem, czyli przestrzenią. Kiedy w połowie lat sześćdziesiątych, pod opieką naszej pani, wyruszyłem z małego miasteczka w Małopolsce na pierwszą klasową wycieczkę nad Bałtyk, zobaczyłem z perspektywy wydmy w Łebie ó...

Badania mostowych konstrukcji gruntowo-powłokowych

Konstrukcje gruntowo-powłokowe jako obiekty komunikacyjne w wyglądzie i sposobie użytkowania są podobne do klasycznych mostów sklepionych. W przypadku powłok z blach falistych o kształcie skrzynkowym obiekty te nawiązują zasadami pracy do most&o...

Badania architektoniczne Historia i perspektywy rozwoju

Pomimo ogólnego uznania roli badań architektonicznych, zarówno dla historii architektury, jak i dla prac konserwatorskich, brakuje określenia merytorycznych i metodycznych podstaw ich zakresu i formy opracowania. Większość publikacji skup...

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe p...

Globalne rynki finansowe

Kompleksowe opracowanie dotyczące globalnych rynków finansowych, z odniesieniem do aktualnych wydarzeń, tendencji i stosowanych mechanizmów.W ostatnich dekadach rynki finansowe przeszły prawdziwą metamorfozę. Nie są to już lokalne wyspy kapit...

Zatrudnianie kierowców 2020 - Umowy, badania lekarskie i szkolenia, dokumentacja + CD z wzoram

Osoby zatrudnione na stanowisku kierowcy stanowią szczególną grupę pracowników – podlegają m.in. odrębnym przepisom związanym z czasem pracy, a także regulacjom zawartym w ustawie o transporcie drogowym.Należy pamiętać, że z przyjęc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!