Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Data Driven Decisions(eBook)

Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2018

  • Redakcja naukowa: Mateusz Galica, Michał Jan Lutostański, Michał Protasiuk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 55,00 zł
33,00
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 22,00 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Data Driven Decisions

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują? (…) W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie. (…) Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem. Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś? Mateusz Galica, Wstęp

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp (Mateusz Galica) 7

I. Strategia marketingowa (Michał Protasiuk, Anna Karczmarczuk) 15
	1.1. Dane a decyzje 17
	1.2. Dane w procesie strategicznym 25
	1.3. Strategia „patrzy” w przyszłość 38
	Rozmowa z Piotrem Jurjewiczem 47
	Rozmowa z Michałem Jaskulskim 53
II. New product development (Michał Jan Lutostański, Leszek Szycman) 57
	2.1. Odkrywanie 62
	2.2. Rozwijanie 66
	2.3. Dostarczanie 90
	Rozmowa z Janem Zającem 92
	Rozmowa z Michałem Groniewskim 102
III. Sprzedaż i dystrybucja (Anna Gorączka) 115
	3.1. Klient jest królem 116
	Rozmowa z Bartoszem Brusiło 124
	Rozmowa z Julią Izmałkową 129
	3.2. Dźwignie wzrostu sprzedaży 133
	Rozmowa z Piotrem Mądrym 136
	Rozmowa z Michałem Purczyńskim 142
IV. Komunikacja (Kuba Piwowar, Paweł Ciacek) 149
	4.1. Dzień z naszego życia 150
	4.2. Komunikacja 152
	4.3. Konsekwencje zmian 153
	4.4. Co te zmiany oznaczają dla świata badań i analiz 159
	4.5. Big data 167
	4.6. Co zmiany w komunikacji marketingowej oznaczają dla marketerów? Porady 169
	Rozmowa z Hubertem Stadnickim 178
	Rozmowa z Agatą Pilacińską-Jakubowską 180
V. Zarządzanie relacjami (Arkadiusz Wódkowski) 193
	5.1. Wprowadzenie do świata relacji z klientem 194
	5.2. Podróż klienta od intencji do relacji 198
	5.3. Kluczowe wskaźniki 222
	Rozmowa z Magdaleną Szelągowską 227
	Rozmowa z Adamem Ringerem 236
VI. Najważniejsze w korzystaniu z danych (Michał Jan Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk) 247

O Autorach 249
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Mateusz Galica

Prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Creative director w Kantar Polska. Pracował w branży medialnej, reklamowej. Od 1999 r. w TNS – początkowo związany z telemetrią i badaniami mediów, potem jako dyrektor marketingu zajmował się budową oferty badawczej firmy, implementacją międzynarodowych rozwiązań badawczych na rynku polskim. Odpowiedzialny za komunikację i wsparcie relacji z klientami firmy Kantar w Polsce. Członek Akademii Public Relations. Ekspert Think Tanku. Doradca Zarządu Stowarzyszenia Wiosna. Publikował m.in. w „Media i Marketing Polska”, „Brief”, „Harvard Business Review”, „Press”, „Marketing w Praktyce”, „Puls Biznesu”, „Businessman Magazine”, „Marketing Serwis”. Wykładał m.in. na kongresach badaczy OFBOR i PTBRiO, konferencji ESOMAR, gościnnie w Szkole Głównej Handlowej, na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jako szef zespołu ds. komunikacji, laureat nagrody Akademii PR za najlepszy polski zespół ds. komunikacji korporacyjnej oraz WPP Cream Awards: Creme de la crème 2014 za kreatywną komunikację.

Michał Jan Lutostański

Doktor nauk społecznych, socjolog. Kierował zespołami badawczymi w firmach TNS Polska oraz 4P Research Mix – obecnie w Kantar Millward Brown. Wykładał na SGH, UKSW, APS oraz Uniwersytecie SWPS. Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Autor wielu publikacji, prelekcji i wystąpień medialnych. Laureat pierwszej nagrody na XIV Kongresie Badaczy Rynku i Opinii za najlepsze wystąpienie. Autor książki Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych. Specjalizuje się w badaniach innowacji, procesach strategicznych i pozycjonujących marki, analizach mikrotrendów, tribów i nisz kulturowych. Badawczo i warsztatowo wspierał w ciągu ostatnich 10 lat wiele marek FMCG we wprowadzaniu innowacji na rynki europejskie.

Michał Protasiuk

Absolwent poznańskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. W badaniach rynkowych od 2002 r. Przez większość czasu w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w ostatnich latach prowadził zespół Consumer Insights. Od 2017 r. w Google, w zespole Market Insights, gdzie jest odpowiedzialny za projekty badawcze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Trener PTBRiO z zakresu badań innowacji, pomiaru efektywności działań marketingowych oraz gamification w badaniach. W wolnych chwilach pisarz science fiction.

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!