Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Data Driven Decisions(Miękka)

Jak odnaleźć się w natłoku danych?

5.00  [ 2 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
55,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Data Driven Decisions

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?

(…)

W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.

(…)

Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.



Patron:


Patron

Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?
Mateusz Galica, Wstęp
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 115-122-PWN.pdf(pdf)
128 KB

Michał Jan Lutostański

Doktor nauk społecznych, socjolog. Kierował zespołami badawczymi w firmach TNS Polska oraz 4P Research Mix – obecnie w Kantar Millward Brown. Wykładał na SGH, UKSW, APS oraz Uniwersytecie SWPS. Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Autor wielu publikacji, prelekcji i wystąpień medialnych. Laureat pierwszej nagrody na XIV Kongresie Badaczy Rynku i Opinii za najlepsze wystąpienie. Autor książki Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych. Specjalizuje się w badaniach innowacji, procesach strategicznych i pozycjonujących marki, analizach mikrotrendów, tribów i nisz kulturowych. Badawczo i warsztatowo wspierał w ciągu ostatnich 10 lat wiele marek FMCG we wprowadzaniu innowacji na rynki europejskie.

Mateusz Galica

Prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Creative director w Kantar Polska. Pracował w branży medialnej, reklamowej. Od 1999 r. w TNS – początkowo związany z telemetrią i badaniami mediów, potem jako dyrektor marketingu zajmował się budową oferty badawczej firmy, implementacją międzynarodowych rozwiązań badawczych na rynku polskim. Odpowiedzialny za komunikację i wsparcie relacji z klientami firmy Kantar w Polsce. Członek Akademii Public Relations. Ekspert Think Tanku. Doradca Zarządu Stowarzyszenia Wiosna. Publikował m.in. w „Media i Marketing Polska”, „Brief”, „Harvard Business Review”, „Press”, „Marketing w Praktyce”, „Puls Biznesu”, „Businessman Magazine”, „Marketing Serwis”. Wykładał m.in. na kongresach badaczy OFBOR i PTBRiO, konferencji ESOMAR, gościnnie w Szkole Głównej Handlowej, na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jako szef zespołu ds. komunikacji, laureat nagrody Akademii PR za najlepszy polski zespół ds. komunikacji korporacyjnej oraz WPP Cream Awards: Creme de la crème 2014 za kreatywną komunikację.

Michał Protasiuk

Absolwent poznańskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. W badaniach rynkowych od 2002 r. Przez większość czasu w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w ostatnich latach prowadził zespół Consumer Insights. Od 2017 r. w Google, w zespole Market Insights, gdzie jest odpowiedzialny za projekty badawcze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Trener PTBRiO z zakresu badań innowacji, pomiaru efektywności działań marketingowych oraz gamification w badaniach. W wolnych chwilach pisarz science fiction.

Inni Klienci oglądali również

Historia Kościoła w datach i faktach

Historia Kościoła w datach i faktach to leksykon przybliżający czytelnikom ponad dwa tysiące lat dziejów chrześcijaństwa – od późnej starożytności do czasów współczesnych. Uwzględniono w nim wszystkie ważniejsze wydarz...

Historia Polski. Najważniejsze daty

Prezentujemy 100 najważniejszych dat w historii Polski! Burzliwe dzieje naszego państwa od symbolicznej daty chrztu aż do 2018 roku, przedstawione w przejrzystej i ułatwiającej naukę formie „kamieni milowych”. Przełomowe w...

Slow Burn Kropla drąży skałę Seria Driven

Książka, którą trzymasz w dłoni, jest ekscytującym dopełnieniem trylogii Driven pióra K. Bromberg. Trylogii, która nie jest zwykłym romansem. To wysmakowana, niepowtarzalna karuzela emocji, instynktów i pragnień, wciągająca,...

Data Science i uczenie maszynowe

XXI wiek to czas sztucznej inteligencji. Nie tylko tej specjalistycznej, która kieruje samochodami, tłumaczy języki naturalne czy szuka leku na raka, ale również uniwersalnej, rozwiązującej zadania z różnych dziedzin. Ten przełom zawdzięczamy spl...

MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW p...

Cyfryzacja życia w erze Big Data

Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie na poziomie pojedynczego człowieka, jak i całych społeczeństw. Te...

Data science od podstaw Analiza danych w Pythonie

Współczesne ogromne zbiory danych zawierają odpowiedzi na prawie każde pytanie. Równocześnie nauka o danych jest dziedziną, która cokolwiek onieśmiela. Znajduje się gdzieś pomiędzy subtelnymi umiejętnościami hakerskimi, twardą wied...
Produkt
niedostępny

Kulturowe uwarunkowania dojrzałości procesowej urzędów miast

Prezentowana tematyka została oparta na gruncie dwóch obszarów badań organizacji publicznej – orientacji procesowej oraz kulturze organizacyjnej. W pracy przedstawiono relacje pomiędzy poziomem dojrzałości procesowej urzędów ...

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl tej koncepcji, podejmowanie każdej decyzji, zarówno o...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!