Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Nagrody na zakończenie roku szkolnego

Data Driven Decisions(Miękka)

Jak odnaleźć się w natłoku danych?

4.88  [ 9 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
55,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,80 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Data Driven Decisions

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?

(…)

W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.

(…)

Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.



Patron:


Patron

Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?
Mateusz Galica, Wstęp
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 115-122-PWN.pdf(pdf)
128 KB
Strony 6-13_pop.pdf(pdf)
126 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 115-122-PWN.pdf(pdf)
128 KB
Strony 6-13_pop.pdf(pdf)
126 KB

Michał Jan Lutostański

dr Michał Jan Lutostański z branżą badawczą związany jest od 2008 r. Absolwent Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym. Doktor nauk społecznych – socjolog. Wykładał na SGH, UKSW, APS oraz Uniwersytecie SWPS. Od 2016 r. członek zarządu PTBRiO. Od 2020 roku jego wiceprezes. Ponadto pracuje jako Strategy Business Director w Kantar Polska. Autor wielu publikacji, prelekcji i wystąpień medialnych. Specjalizuje się w ilościowych badaniach innowacji, procesach strategicznych i pozycjonowaniu marek, analizach mikrotrendów, tribe'ów oraz nisz kulturowych.

Mateusz Galica

Prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Creative director w Kantar Polska. Pracował w branży medialnej, reklamowej. Od 1999 r. w TNS – początkowo związany z telemetrią i badaniami mediów, potem jako dyrektor marketingu zajmował się budową oferty badawczej firmy, implementacją międzynarodowych rozwiązań badawczych na rynku polskim. Odpowiedzialny za komunikację i wsparcie relacji z klientami firmy Kantar w Polsce. Członek Akademii Public Relations. Ekspert Think Tanku. Doradca Zarządu Stowarzyszenia Wiosna. Publikował m.in. w „Media i Marketing Polska”, „Brief”, „Harvard Business Review”, „Press”, „Marketing w Praktyce”, „Puls Biznesu”, „Businessman Magazine”, „Marketing Serwis”. Wykładał m.in. na kongresach badaczy OFBOR i PTBRiO, konferencji ESOMAR, gościnnie w Szkole Głównej Handlowej, na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jako szef zespołu ds. komunikacji, laureat nagrody Akademii PR za najlepszy polski zespół ds. komunikacji korporacyjnej oraz WPP Cream Awards: Creme de la crème 2014 za kreatywną komunikację.

Michał Protasiuk

Michał Protasiuk w branży badawczej od 2002 r. Obecnie pracuje w Google, gdzie odpowiada za badania marketingowe w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizując się przede wszystkim w badaniach zachowań konsumenckich, badań mediów oraz pomiarze efektywności marketingowej. Trener Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, prowadzi szkolenia z gamification, badań innowacji, efektywności marketingowej.

Seria Zrozumieć rynek i konsumenta

Seria prezentująca praktyczne publikacje poświęcone analizom rynkowym w biznesie oraz opisująca dobre praktyki, które warto stosować. Autorzy, którymi są najlepsi eksperci tworzący branżę marketingową w Polsce, omawiają m.in. najlepsze metody i techniki badawcze w biznesie, możliwości wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych oraz sposoby na zdobywanie respondentów i zatrzymywanie ich uwagi.

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl tej koncepcji, podejmowanie każdej decyzji, zarówno o...

MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW p...

Machine learning Python i data science

Uczenie maszynowe kojarzy się z dużymi firmami i rozbudowanymi zespołami. Prawda jest taka, że obecnie można samodzielnie budować zaawansowane rozwiązania uczenia maszynowego i korzystać do woli z olbrzymich zasobów dostępnych danych. Trzeba tyl...

Cyfryzacja życia w erze Big Data

Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie na poziomie pojedynczego człowieka, jak i całych społeczeństw. Te...

Domain-Driven Design dla .NET Core

Wdrożenie zasad projektowania dziedzinowego (DDD) jest szansą na uzyskanie doskonałych wyników projektowania oprogramowania dla złożonych wymagań biznesowych. Aby podejście DDD ujawniło swoje zalety, konieczne jest zrozumienie potrzeb użytkownik...

Big Data

> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Big data pokazuje, jak postęp technologiczny spowodowany rozwojem Internetu i cyfrowego wszechświata wpłynął na radykalną transformację nauki o d...

Big data w zarządzaniu

Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo...

Odsłaniamy SQL Server 2019 Klastry Big Data i uczenie maszynowe

Nabierz prędkości dzięki przełomowym zmianom w SQL Server 2019. Nie jest to już jedynie silnik bazodanowy, ale nowatorskie narzędzie wyposażone we wsparcie dla uczenia maszynowego, analiz Big Data, możliwość działania w systemie Linux, kontenery, Kuber...

Domain-Driven Design Zapanuj nad złożonym systemem informatycznym

Zmień sposób myślenia o projektowaniu systemów informatycznych!Tworzenie skomplikowanych systemów informatycznych wymaga nowego podejścia. Dotychczas stosowane metody przestają się sprawdzać i generują mnóstwo problem&...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!