Creativity support systems, methods and applications. SE 117
The aim of this book is to improve our understanding of creativity support system environments. The various articles analyse creative and innovative activities as carried out by individuals, groups, and organizations. The book's focus is on identifying and understanding the factors relating to the working environment that are conducive to human creativity and innovation.
The book is likely to be of interest to students and scholars in a number of research fields as well as to science and innovation policy decision makers concerned with research, teaching, and policy measures for the development of creativity support system environments.
„Studia Ekonomiczne” nr 117 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
- Kategorie:
- Redakcja: Henryk Sroka, Małgorzata Pańkowska, Stanisław Stanek
- Język wydania: angielski
- ISSN: 2083-8611
- Liczba stron: 166
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
INTRODUCTION 7 Janina Banasikowska, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: THE CONCEPTION AND STATE OF THE IMPLEMENTATION OF E-ADMINISTRATION IN POLAND 11 Streszczenie 19 Piotr Betlej: FROM TRADITIONAL TO ELECTRONIC EDUCATION − RESEARCH ON LEARNING EFFECTIVENESS 21 Streszczenie 31 Małgorzata Dolińska: EFFECTS OF CREATING KNOWLEDGE BASED RELATIONSHIPS BY COMPANIES WITHIN INNOVATION NETWORKS 33 Streszczenie 42 Dorota Jelonek: THE CHOOSEN DETERMINANTS OF CUSTOMERS CO-CREATED INNOVATIONS 43 Streszczenie 51 Radosław Kowal: STRUCTURING DATA IN WIKI FOR AN IMPLEMENTATION COMPANY 53 Streszczenie 62 Jacek Namysło, Stanisław Stanek: DIVERSIFYING THE RISKS OF AN INNOVATIVE TECHNOLOGY IMPLEMENTATION PROCESS THROUGH THE USE OF VIDEO COMMUNICATION TOOLS 63 Streszczenie 77 Adam Nowicki, Leszek Ziora: THE CONCEPT OF SEMANTIC BUSINESS INTELLIGENCE. REVIEW OF SELECTED PRACTICAL SOLUTIONS 79 Streszczenie 87 Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: FROM SOCIAL MEDIA TO SOCIAL CRM (SCRM) 89 Streszczenie 98 Małgorzata Pańkowska: ENTERPRISE ARCHITECT'S CREATIVITY 99 Streszczenie 107 Joanna Świętoniowska: WHY RE-INVENTING THE WHEEL? CREATIVE SOLUTIONS FOR OVERCOMING BARRIERS IN LEARNING FROM OTHER PROJECTS 109 Streszczenie 118 Joanna Wójcik: ATTITUDES OF POLISH STUDENTS TOWARDS WEB 2.0 TECHNOLOGY 119 Streszczenie 131 Piotr Zadora: AGILE DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF USER-CENTERED SYSTEM DESIGN 133 Streszczenie 141 Dariusz Zdonek: PROBLEMS WITH THE ASSESSMENT OF WEB ACCESSIBILITY OF PUBLIC ADMINISTRATION OFFICES 143 Streszczenie 155 Mariusz Żytniewski: INTEROPERABILITY OF UBIQUITOUS SYSTEMS WITH THE USE OF SOFTWARE AGENTS 157 Streszczenie 164