MENU

Dorośli reklamują dzieci kupują

(eBook)

Kindermarketing i psychologia

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2010

  • Autor: Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk

  • Wydawca: Scholar

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 20,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 15,00 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

14,00
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Scholar - oficjalny sklep

Dorośli reklamują dzieci kupują

Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych.
Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań.
Przedstawiono w niej:
- kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów);
- działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.);
- pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży;
- praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.

„Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji”.
dr hab., prof. UW, Dominika Maison

„Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest – choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron – konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym”.
dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie 9
Rozdział 1
Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy   14
1.1. Nowe technologie i nowe media  14
1.2. Zmiany na rynku zabawek  17
1.3. Rola dorosłych  19
Rozdział 2
Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży 23
2.1. Rynek pierwotny  24
2.2. Rynek wpływowy  26
2.3. Rynek przyszły  28
Rozdział 3
Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem  30
3.1. Prawidłowości rozwoju dzieci  32
3.2. Rozwój współczesnych nastolatków  36
Rozdział 4
Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą,
jak robić zakupy  41
4.1. Wpływ rodziny  44
4.2. Rola rówieśników  49
4.3. Oddziaływania mass mediów 53
4.4. Rodzice, rówieśnicy, media i… – zasada synergii  58
Rozdział 5
Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy
wpływają na konsumenta   60
5.1. Podstawy marketingu mix    60
5.2. Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym    63
5.2.1. Marketing szeptany  65
5.2.2. Peer-to-peer promotions  66
5.2.3. Marketing wirusowy  67
5.2.4. Trendsetting  68
5.2.5. Kluby nastolatków    70
5.2.6. Wirtualne społeczności  70
5.2.7. Reklamorozrywka   72
5.2.8. Product placement w filmach i grach komputerowych  74
5.2.9. Marketing zintegrowany i sieciowy 76
5.3. Etyczny marketing – edukacja i zaangażowanie społeczne   77
Rozdział 6
Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam
i ich odbiorze przez najmłodszych  79
6.1. Dzieci jako odbiorcy reklam  80
6.2. Młodzież jako odbiorcy reklam 83
6.3. Dzieci w reklamie  83
Rozdział 7
Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym  91
7.1. Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy  94
7.1.1. Dostarczanie rozrywki  94
7.1.2. Wspieranie twóczości  95
7.1.3. Inspiracja folkloru dziecięcego  96
7.1.4. Edukacja konsumencka i nie tylko   98
7.1.5. Promowanie zdrowego stylu życia    99
7.1.6. Rozumienie zachowań i norm społecznych   100
7.1.7. Źródło wartości estetycznych  101
7.2. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy   102
7.2.1. Postawa materialistyczna  104
7.2.2. Prokonsumpcyjny model życia  104
7.2.3. Konflikt z rozdzicami 105
7.2.4. Zagrożenie samooceny  106
7.2.5. Niezdrowe nawyki żywieniowe  107
7.2.6. Poczucie bycia oszukanym  108
7.2.7. Deprecjacja języka  109
7.2.8. Utrwalanie stereotypów 110
7.2.9. Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu 111
7.2.10. Modelowanie zachowań antysocjalnych  111
7.2.11. Wzorce zachowań autodestruktywnych  113
Rozdział 8
Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej  115
8.1. Marketerzy  118
8.2. Organizacje rządowe i pożytku publicznego 119
8.3. Środowisko szkolne 121
8.4. Rodzice i opiekunowie 124
Rozdział 9
Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić 127
9.1. Prawo  128
9.2. Branża  128
9.3. Społeczeństwo  129
9.4. Szkoła  131
9.5. Rodzina  131
Zakończenie  140
Słowniczek 141
Literatura 144
Załączniki  158
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

2,34 zł
3,00 zł

Dziecko. Porady lekarza rodzinnego

Niezastąpiony poradnik dla rodziców małych dzieci. W książce zostały omówione wszystkie istotne zagadnienia: od przygotowań matki do porodu, poprzez pobyt w szpitalu, opiekę nad dzieckiem i pielęgnację malucha, rozwój dziecka, kale...
37,93 zł
44,10 zł

Kompetencja i sprawność językowa dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym, umiarkowanym i lekkim

W literaturze przedmiotu podkreśla się, że mowa tej części dziecięcej populacji jest uboższa pod względem leksykalnym, a wypowiedzi krótsze, składniowo uproszczone z licznymi błędami gramatycznymi. Brak jest jednak danych, które potwierdz...
19,11 zł
27,30 zł

Skłonność emergencyjna dzieci i adolescentów

Opracowanie prezentuje swoiście pojęte w perspektywie pedagogicznej zjawisko emergencji, a zatem nieoczekiwanego i nieprzewidywalnego sytuowania się jednostek atypowych w strukturze socjometrycznej grup formalnych. Całość zagadnień ukazana została za s...
55,30 zł
79,00 zł

Udar mózgu u dzieci i młodzieży

W książce przedstawiono nowoczesną diagnostykę i leczenie udaru mózgu u noworodków, dzieci i młodzieży. Ciekawe i staranne opracowanie jest skierowane do lekarzy specjalistów - neurologów, neurologów dziec...
11,70 zł
13,00 zł

Dwujęzyczność migowo-pisana dzieci głuchych. Komunikacja i procesy poznawcze

W książce postanowiono spojrzeć przez pryzmat dwujęzyczności na dwa aspekty funkcjonowania dzieci głuchych, czyli na komunikację i procesy poznawcze. Oba te obszary są interesujące zarówno z punktu widzenia naukowca zajmującego się głuchotą, jak...
21,76 zł
27,90 zł

Jak nie krzyczeć na swoje dziecko

„Jak nie krzyczeć na swoje dziecko” to szczera i pełna empatii, ale i praktyczna książka, która pomaga nam poradzić sobie z uczuciami desperacji i gniewu, by szlag nas nie trafiał, i byśmy byli bardziej obecnymi i pozytywnymi rodzica...
31,59 zł
35,10 zł

Dzieci i zdrowie Wstęp do childhood studies Tom 1 i 2

Kiedy rozmawiamy z dziećmi o zdrowiu, rozmawiamy o czymś więcej niż ciało, choroba, kondycja fizyczna. Próbując usłyszeć i zrozumieć to, co o zdrowiu mówią dzieci, uzyskujemy dostęp do ich sposobu rozumienia świata.Chcąc prze...
62,91 zł
69,90 zł

ZABURZENIA PRZYWIĄZANIA U DZIECI I MŁODZIEŻY

Książka stanowi cenne źródło praktycznych informacji dla osób opiekujących się dziećmi, które doświadczyły traumy, przemocy czy zaniedbania – w tym dla opiekunów zastępczych i pracowników ośrodków opiekuń...
6,15 zł
6,83 zł

At the Table. Nauka angielskiego dla dzieci 2-7 lat

„At the table” to ebook z serii BilinguAll® do nauki języka angielskiego.Poznaj zwyczaje rodzinki Olo i Mimi. Co lubi gotować mama? Jakie jest ulubione danie Mimi? A co je kot i papuga? Kolejna porcja przydatnych słó...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!