MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi - 07 Szkolenie "Prowadzenie rozmowy przełożonego z podwładnym z uwzględnieniem relacji asymetrii oraz interpersonalnej teorii akomodacji"

(eBook)

Efekt synergii

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2015

  • Seria / cykl: Podręczniki i Skrypty UŚ; Językoznawstwo Polonistyczne

  • Autor: Jadwiga Stawnicka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi - 07 Szkolenie "Prowadzenie rozmowy przełożonego z podwładnym z uwzględnieniem relacji asymetrii oraz interpersonalnej teorii akomodacji"

Książka zawiera projekty 10 szkoleń dla funkcjonariuszy Policji. Zaprezentowane projekty mogą być przydatne w przygotowaniu oraz prowadzeniu szkoleń dla funkcjonariuszy Policji, w tym zarówno kadry kierowniczej, jak i policjantów ogniwa patrolowo-interwencyjnego, dzielnicowych, a także policjantów pionu kryminalnego. Są to szkolenia doskonalące kompetencje komunikacyjne i kompetencje społeczne funkcjonariuszy Policji w 10-ciu obszarach, między innymi kreowania dyskursu publicznego, kreowania wizerunku Policji przez marketing narracyjny, efektywnej komunikacji wewnętrznej, zarządzania narracyjnego dla przełożonych w Policji, negocjowania kryzysowego, lingwistyki kryminalistycznej, prowadzenia negocjacji kryzysowych, prowadzenia działań profilaktyczno-edukacyjnych. Autorka książki przeprowadziła już szkolenia pilotażowe w policji. Podczas każdej edycji szkolenia pilotażowego zastosowane zostało narzędzie w postaci ankiety ewaluacyjnej. Szkolenia zostały ocenione przez funkcjonariuszy Policji bardzo pozytywnie. Wszystkie szkolenia mogą być prowadzone przez Autorkę książki, a ich unikatowy charakter nadaje książce szczególną wartość.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wstęp / 9
Bibliografia / 17

R o z d z i a ł  I
Szkolenie „Kreowanie dyskursu publicznego (przygotowanie, prowadzenie i ewaluacja debat społecznych)” / 19
Uwagi wstępne / 21
Program szkolenia / 23
Treści kształcenia / 25
   Blok 1: Mechanizmy kształtowania debaty publicznej / 25
   Blok 2: Organizacja debaty / 26
   Blok 3: Deliberatywne rozwiązywanie konfliktów / 28
   Blok 4: Argumentacja w debatach / 29
   Blok 5: Część ćwiczeniowa — symulacja debat / 30
Bibliografia / 31

R o z d z i a ł  II
Szkolenie „Kreowanie wizerunku Policji poprzez marketing narracyjny” / 33
Uwagi wstępne / 35
Program szkolenia / 36
Treści kształcenia / 38
   Blok 1: Zagadnienie ogólne. Komunikacja interpersonalna / 38
   Blok 2: Marketing. Wybrane zagadnienia / 39
   Blok 3: Istota marketingu narracyjnego / 39
   Blok 4: Zasady marketingu narracyjnego w praktyce / 40
   Blok 5: Symulacja sytuacji z zastosowaniem zasad marketingu narracyjnego. Budowanie scenariuszy opartych na własnym doświadczeniu / 42
Bibliografia / 42

R o z d z i a ł  III
Szkolenie „Efektywna komunikacja wewnętrzna (z elementami zarządzania narracyjnego)” / 45
Uwagi wstępne / 47
Program szkolenia / 48
Treści kształcenia / 50
   Blok 1: Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne / 50
   Blok 2: Celowość działań komunikacyjnych / 50
   Blok 3: Błędy i bariery komunikacyjne / 51
   Blok 4: Przekonywanie i wpływanie w procesie komunikacji / 52
   Blok 5: Elementy marketingu narracyjnego / 53
   Blok 6: Symulacja sytuacji komunikacyjnych (narada, odprawa służbowa, debata wewnętrzna) / 54
Bibliografia / 55

R o z d z i a ł  IV
Szkolenie „Doskonalenie umiejętności z zakresu komunikowania się w ramach dyskursu publicznego” / 57
Uwagi wstępne / 59
Program szkolenia / 60
Treści kształcenia / 62
   Blok 1: Omówienie podstawowych pojęć / 62
   Blok 2: Regulacje prawne zasad udzielania informacji środkom masowego przekazu / 63
   Blok 3: Rzecznik i dziennikarz jako uczestnicy interakcji / 63
   Blok 4: Część ćwiczeniowa — symulacja sytuacji rozmowy z mediami / 66
Bibliografia / 66

R o z d z i a ł  V
Szkolenie „Doskonalenie umiejętności w zakresie negocjowania kryzysowego” / 69
Uwagi wstępne / 71
Program szkolenia / 72
Treści kształcenia / 74
   Blok 1: Pojęcie i historia negocjacji policyjnych i kryzysowych / 74
   Blok 2: Sposoby prowadzenia negocjacji kryzysowych / 75
   Blok 3: Charakterystyka wybranych taktyk i technik negocjacyjnych / 76
   Blok 4: Modele negocjacji w sytuacjach kryzysowych / 77
   Blok 5: Aspekt pragmalingwistyczny negocjacji kryzysowych. Wybrane zagadnienia / 79
   Blok 6: Inne zagadnienia negocjowania kryzysowego / 80
   Blok 7: Warsztat pracy negocjatora / 81
Bibliografia / 81

R o z d z i a ł  VI
Szkolenie „Prowadzenie działań profilaktyczno-edukacyjnych” / 87
Uwagi wstępne / 89
Program szkolenia / 92
Treści kształcenia / 94
   Blok 1: Działania profilaktyczne. Informacje ogólne / 94
   Blok 2: Programy profilaktyczno-edukacyjne. Budowa, realizacja, ewaluacja / 95
   Blok 3: Strategie komunikacyjne w działaniach profilaktycznych Policji / 97
   Blok 4: Promowanie bezpieczeństwa poprzez debaty społeczne / 99
   Blok 5: Część ćwiczeniowa / 100
Bibliografia / 100

R o z d z i a ł  VII
Szkolenie „Prowadzenie rozmowy przełożonego z podwładnym z uwzględnieniem relacji asymetrii oraz interpersonalnej teorii akomodacji” / 105
Uwagi wstępne / 107
Program szkolenia / 109
Treści kształcenia / 111
   Blok 1: Komunikacja interpersonalna / 111
   Blok 2: Rozmowa przełożonego z podwładnym — zagadnienia teoretyczne / 113
   Blok 3: „Newsletter SWI” — zagadnienia teoretyczne / 115
   Blok 4: Ćwiczenia / 117
Bibliografia / 117

R o z d z i a ł  VIII
Szkolenie „Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych funkcjonariusza Policji w zakresie reagowania na agresję werbalną i niewłaściwe zachowania” / 121
Uwagi wstępne / 123
Program szkolenia / 125
Treści kształcenia / 127
   Blok 1: Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne / 127
   Blok 2: Agresja werbalna — formy i funkcje / 128
   Blok 3: Ćwiczenia / 129
Bibliografia / 130

R o z d z i a ł  IX
Szkolenie „Wybrane aspekty analizy wiarygodności zeznań świadków z uwzględnieniem zapobiegania zjawisku transferu negatywnego w kontekście analizy lingwistycznej wypowiedzi” / 133
Uwagi wstępne / 135
Program szkolenia / 137
Treści kształcenia / 139
   Blok 1: Kryteria oceniania wiarygodności zeznań (wybór zagadnień) / 139
   Blok 2: Przesłuchanie świadka (wybrane zagadnienia) / 140
   Blok 3: Analiza lingwistyczna wypowiedzi / 141
   Blok 4: Część ćwiczeniowa / 143
Bibliografia / 143

R o z d z i a ł  X
Szkolenie „Profilowanie językowe nadawcy komunikatu” / 147
Uwagi wstępne / 149
Program szkolenia / 150
Treści kształcenia / 152
   Blok 1: Podstawy teoretyczne do zajęć praktycznych / 152
   Blok 2: Zajęcia praktyczne. Analiza komunikatów nadawcy (sprawców) przeprowadzona przez uczestników szkolenia / 154
Bibliografia / 155

Zakończenie / 159
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

18,90 zł
21,00 zł

Zarządzanie kompetencjami kobiet w Policji

Dobrze się stało, że problematyka udziału miejsca kobiet w Policji stała się przedmiotem szeroko zakrojonej debaty naukowej. Należy również podkreślić na wstępie, że podejmowana w niniejszych opracowaniach tematyka jest w niedostatecznym stopniu...
25,59 zł
30,46 zł

Fenomen szkół nowej ewangelizacji

Autor przybliża czytelnikowi fenomen szkół nowej ewangelizacji w Kościele rzymskokatolickim i ich rolę w duszpasterstwie parafialnym. Opracowanie jest tym bardziej interesujące – poznawczo i praktycznie – że w Polsce nie ma jednej sz...
42,53 zł
52,50 zł

Szkolenie wstępne Instruktaż stanowiskowy Dekarz. Blacharz

Instruktaż stanowiskowy jest częścią szkolenia wstępnego (poprzedza go instruktaż ogólny), a zatem pracownik, uczeń lub praktykant muszą go odbyć przed dopuszczeniem do pracy na danym stanowisku.Cel, zakres i ilość godzin szkolenia z...
38,41 zł
42,68 zł

BIURO OPERACJI ANTYTERRORYSTYCZNYCH KOMENDY GŁÓWNEJ POLICJI 1976-2014

Publikacja o charakterze naukowym poświęcona tworzeniu i funkcjonowaniu Biura Operacji Antyterrorystycznych KGP jako spadkobiercy tradycji Wydziału Zabezpieczenia KSMO. Dedykowana studentom na kierunkach bezpieczeństwo wewnętrzne i narodowe, osobom zaj...
12,80 zł
16,00 zł

Podmiot i dyskurs w świetle myśli wybranych przedstawicieli poststrukturalizmu francuskiego

Niniejsza praca jest próbą opisania kierunku zwanego poststrukturalizmem ze szczególnym uwzględnieniem teorii podmiotu, która wyłania się z pism Jacquesa Lacana, Michela Foucaulta i Jacquesa Derridy. Podkreślam historyczne pierwsze...
26,88 zł
33,60 zł

Współczesne refleksje wokół kartezjańskiej wizji podmiotu

W latach sześćdziesiątych XX wieku falę zainteresowania kartezjańskim modelem podmiotu wywołało „najbardziej głośne dzieło” Foucaulta Les mots et les choses. Niniejsza publikacja stanowi w dużej mierze pokłosie tego namysłu. Autorzy poszcze...
76,50 zł
85,00 zł

Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych

W książce przedstawiono zagadnienia związane z wdrażaniem systemu zarządzania jakością oraz możliwością jego integracji z innymi systemami zarządzania, z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie dotyczących nowelizacji systemów zarządzania jako...
89,10 zł
99,00 zł

Zarządzający portem lotniczym jako podmiot prawa. Wybrane zagadnienia

Książka stanowi pierwsze polskie monograficzne opracowanie odnoszące się do kwestii zarządzającego portem lotniczym w zakresie prawa publicznego i prywatnego. Porusza ono kwestie teoretyczne oraz praktyczne, łącznie z wnioskami w zakresie optymalnych r...
30,53 zł
35,50 zł

Doskonalenie zarządzania procesami biznesowymi w organizacji z wykorzystaniem modeli dojrzałości i technologii informacyjno-komunikacyjnych

W organizacji, dla której procesy są osią działania, problem doskonalenia i usprawniania procesów oraz problem dopasowania biznes-ICT zawsze występują łącznie. Niniejsza praca jest zatem próbą spojrzenia na organizację procesową je...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!