Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym
Niezbędny przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów oraz innych osób, które zawodowo zajmują się dydaktyką medyczną.
Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem od dawna, czy też dopiero zaczynasz pracę w edukacji, na pewno masz już własny pogląd na temat procesu kształcenia, poparty zapewne własnymi doświadczeniami edukacyjnymi. Niejednokrotnie przecież byłaś/byłeś uczestnikiem zajęć dydaktycznych i wiesz, że niektóre były doskonale przeprowadzone, a niektóre na nieco gorszym poziomie.
Niniejsza książka stanowi podstawę do autorefleksji nad tym, jakim ja jestem nauczycielem. Jak mogę uczyć najefektywniej i najskuteczniej.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki medyczne »
-
Medycyna
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo »
-
Dydaktyka
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo »
-
Oświata, Szkoły, Organizacje wychowawcze
-
Książki »
-
Literatura naukowa i popularnonaukowa »
-
Książki naukowe
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo »
-
Dydaktyka
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo »
-
Oświata, Szkoły, Organizacje wychowawcze
-
Redakcja:
Katarzyna Herda-Płonka,
Grażyna Krzemień
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788320052411
-
EAN:
9788320052411
-
Liczba stron:
186
-
Wymiary:
16.0x23.0cm
-
Waga:
0.32kg