Kompendium wiedzy o handlu
Kolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.
Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym m.in.:
- rolę handlu we współczesnej gospodarce,
- specyfikę i zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym,
- zarządzanie zasobami ludzkimi i jakością w handlu,
- marketing, logistykę i systemy informatyczne w handlu,
- handel elektroniczny,
- kooperację, internacjonalizację i controlling.
Kompendium stanowi znakomitą podstawę do dalszych studiów, może też służyć jako repetytorium ułatwiające przygotowanie do egzaminu. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą.
Do głównych zalet książki należą:
- syntetyczne omówienie najważniejszych zagadnień,
- prosty i zwięzły język,
- alfabetyczny wykaz haseł,
- hasła na marginesach.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.