Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Promocja świąteczna

Komunikacja marketingowa(Miękka)

5.00  [ 2 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
48,38
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,62 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej (nie dotyczy pakietów).

Płatność elektroniczna
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- ORLEN Paczka
8,50 zł
7,50 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
- Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,50 zł
10,50 zł
- Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
- Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Komunikacja marketingowa

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.

Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.

Nowoczesny i oryginalny sposób ujęcia problematyki czynią z książki znaczące źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, społecznych i humanistycznych, a także – w części – kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych.

Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji społecznych, agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w triadzie: modele–struktury–instrumenty, prezentuje właśnie ta książka.

Patron medialny:

Nowoczesna Firma

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Wiktor Jan W.

Profesor nadzwyczajny doktor habilitowany; kierownik Zakładu Marketingu Międzynarodowego w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, dziekan Wydziału Zarządzania; członek PTE, TNOiK, Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN oraz rad naukowych najbardziej cenionych periodyków marketingowych: Marketing i Rynek, Handel Wewnętrzny; wieloletni wykładowca i autor licznych publikacji naukowych z zakresu promocji, euromarketingu oraz marketingu międzynarodowego; znany i ceniony we wszystkich środowiskach ekonomicznych w kraju i za granicą.

W swej działalności naukowej i dydaktycznej zajmuje się zagadnieniami komunikacji marketingowej, marketingu międzynarodowego, rynku Unii Europejskiej i euromarketingu.

Prywatnie – przewodnik tatrzański i sympatyk Skaldów, którzy śpiewają – "blisko Nieba stoją Tatry...".

Przeczytaj fragment

Racjonalność i komunikacja

Celem niniejszej książki jest ukazanie filozoficznych podstaw, na których wspiera się teoria komunikacji Habermasa. Istotę teoretycznego zamysłu twórcy Teorii działania komunikacyjnego należy, jak się zdaje, ująć w kategoriach zmiany para...

Od teorii stopni formalnych do teorii komunikacji i dialogu w dydaktyce szkolnej i katechetycznej

W toku analizy rozwoju teoretycznych podstaw procesu nauczaniauczenia się Grzegorz Łuszczak zwrócił uwagę zarówno na zbieżne płaszczyzny rozwoju dydaktyki szkolnej i dydaktyki katechetycznej (dydaktyki nauczania religii), jak i elementy r...

Komunikacja językowa w internecie

Opracowanie dotyczące funkcjonowania języka w sieci, z odniesieniem do innych mediów: telefonu, radia i telewizji. Książka omawia związki języka z technologią, typ komunikacji elektronicznej oraz najistotniejsze cechy języka internetowego: słownictw...

Kanały marketingowe

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym.Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących o...

Władza komunikacji

Nowa książka Manuela Castellsa przenosi rozważania na temat wieku informacji w nowe stulecie. Castells podejmuje w niej temat wzajemnych związków między władzą a komunikacją, pokazując, na ile każda forma politycznego zaangażowania jest uzależniona ...

Komunikacja bez problemów. Język włoski

Seria zawiera najważniejsze słówka i zwroty przydatne w czasie podróży za granicę. Hotel, restauracja, sklep czy bank to miejsca, które z pewnością odwiedzisz, a dzięki serii Komunikacja bez problemów z łatwością załatwisz t...

Mity marketingowe

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sob...

Pewny start. Poznać i zrozumieć uczucia. Tablice do komunikacji. Poradnik metodyczny

Jako nauczyciel prowadzisz zajęcia poświęcone emocjom i interakcjom społecznym z uczniami o specjalnych potrzebach intelektualnych, np. z niepełnosprawnością lub ze spektrum autyzmu? Jeśli tak, możesz sięgnąć po zestaw materiałów dydaktycznych z ser...

Pewny start O dojrzewaniu Chłopcy Poradnik metodyczny z tablicami do komunikacji

„Pewny start. O dojrzewaniu. Chłopcy. Poradnik metodyczny z tablicami do komunikacji” Jako nauczyciel lub pedagog prowadzisz zajęcia dotyczące dojrzewania z chłopcami: z lekką, średnią lub znaczną niepełnosprawnością i...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!