Komunikowanie śmiercią
Książka jest nowatorskim w skali literatury światowej studium nad medialnym procesem towarzyszącym zgonom ludzi władzy. Autor, w przystępnej i barwnej narracji, ukazuje m.in. medialne tworzenie legendy pośmiertnej lidera ("życia po życiu"), zjawisko tzw. wizerunkowej alienacji, kreowanie i funkcjonowanie pośmiertnego wizerunku w świadomości konsumentów mediów (społeczeństwa), specyficzny rodzaj komunikowania medialnego/społecznego związanego ze śmiercią polityków. Wskazuje na czynniki dla których niektóre "śmierci" polityków przechodzą bez echa, a inne mają potencjał medialny, tłumaczy fenomen takich wiecznie żywych postaci jak: Lenin, Hitler, Che Guevara oraz funkcje, jakie pełnią zgony liderów. Pokazuje związek świata polityki z show-businessem oraz ich podobieństwa i różnice w kontekście śmierci celebrytów z obydwu sfer.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Komunikowanie
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Nauki polityczne »
-
Myśl polityczna
-
Książki »
-
Literatura faktu »
-
Biografie
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Socjologia, Społeczeństwo »
-
Komunikacja społeczna, Media, Dziennikarstwo
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Psychologia, Psychoterapia »
-
Śmierć, Żałoba
-
Książki »
-
Literatura naukowa i popularnonaukowa »
-
Książki naukowe
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Komunikowanie
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Komunikowanie
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Nauki polityczne »
-
Myśl polityczna
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Socjologia, Społeczeństwo »
-
Komunikacja społeczna, Media, Dziennikarstwo
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Psychologia, Psychoterapia »
-
Śmierć, Żałoba
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301181802
-
EAN:
9788301181802
-
Liczba stron:
328
-
Wymiary:
14.5x20.5cm
-
Waga:
0.35kg
Wojciech Jabłoński
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, autor rozprawy doktorskiej Rola mediów w praktyce politycznego public relations (2004). Pełnił funkcję doradcy medialnego sztabów wyborczych. Obecnie pracuje jako wykładowca oraz prowadzi szkolenia z PR i marketingu politycznego.