Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Komunikowanie polityczne i publiczne(Miękka)

4.30  [ 7 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
46,02
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,98 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
Paczkomaty InPost
9,75 zł
Kurier
12,75 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
Kurier
15,75 zł

Komunikowanie polityczne i publiczne

Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminów i pojęć, wprowadza w główne zagadnienia, by dalej przedstawić czytelnikowi szczegółowe problemy związane z marketingiem politycznym, propagandą, public relations, reklamą polityczną. Książka analizuje bardzo szeroko zarówno podstawowe relacje międzyludzkie, z uwzględnieniem mechanizmów psychologicznych, kulturowych czy społecznych, jak i systemy komunikacji społecznej czy politycznej. Charakteryzuje uczestników procesu komunikowania (obywateli, liderów partyjnych, grupy nacisku itp.), cele i efekty przekazu oraz omawia rolę mediów w relacjach z otoczeniem.

Podręcznik przeznaczony dla studentów politologii, dziennikarstwa, nauk społecznych, marketingu i reklamy.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Bogusława Dobek-Ostrowska

Wybitny politolog specjalizujący się w dziedzinie nauki o komunikowaniu. Kierownik Zakładu Komunikowania Społecznego i Dziennikarstwa w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Członek Komitetu Badań nad Komunikowaniem Politycznym w Międzynarodowym Towarzystwie Nauk Politycznych (IPSA) oraz Międzynarodowym Towarzystwie Studiów nad Komunikowaniem (ICA).

Ma w swoim dorobku około 100 publikacji z zakresu komunikowania politycznego i publicznego, teorii komunikowania masowego i systemów medialnych na świecie.

Autorka i współautorka monografii i opracowań, m.in.: Hiszpania i Polska: elity polityczne w okresie przejścia do demokracji (1996), Media masowe i aktorzy polityczni w świetle studiów nad komunikowaniem politycznym (2004); redaktor prac zbiorowych, podręczników akademickich i skryptów m.in.: Nauka o komunikowaniu: podstawowe orientacje (2001).

Seria Komunikowanie

Interdyscyplinarna seria prezentująca najnowsze prace z zakresu szeroko pojętej komunikacji społecznej. Jej zakres tematyczny to komunikowanie interpersonalne, komunikowanie w grupie, na poziomie publicznym i poprzez media. Podejmowane zaś wątki, takie jak rozwój nowych mediów, socjotechnika porozumiewania się czy nowy język komunikacji, osadzone są w bogatym kontekście teoretycznym.

Seria przedstawia:

  • prace psychologiczne skupione wokół zagadnień komunikacji niewerbalnej, komunikacji interpersonalnej i w grupie;
  • prace socjologiczne, koncentrujące się na tematyce mediów masowych oraz tzw. nowych mediów oraz ich wpływie na społeczno-kulturowy obraz współczesnego świata;
  • prace politologiczne związane z dyskursem politycznym, przemawianiem publicznym, technikami wpływu i marketingu politycznego;
  • prace językoznawcze pokazujące odmiany współczesnego języka w kontekście problemów komunikowania społecznego.

Inni Klienci oglądali również

Prawo zamówień publicznych Komentarz

Komentarz zawiera kompleksowe omówienie przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie zmian wprowadzonych nowelizacją z 22 czerwca 2016 r. wdrażającą przepisy dyrektyw 2014/24/UE oraz 2014/25/UE, ...

Ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Komentarz

Książka została przygotowana przez prawników praktyków pracujących w Narodowym Funduszu Zdrowia od wielu lat, na co dzień stykających się z problemami finansowania świadczeń ze środków publicznych. W trzecim wydaniu omó...

Panowanie nad ryzykiem w ramach publicznego zarządzania kryzysowego

Publikacja pt. „Panowanie nad ryzykiem w ramach publicznego zarządzania kryzysowego” odnosi się do problematyki zarządzania ryzykiem w organizacji, w tym w administracji publicznej i u operatorów infrastruktury krytycznej. Szeroko pr...
26,00 zł

Polityczne i religijne aspekty percepcji buddyzmu tybetańskiego, tom I

Analiza zachodniej percepcji buddyzmu tybetańskiego podjęta z punktu widzenia tradycji chrześcijańskich. Tom pierwszy zawiera przegląd istniejących interpretacji naukowych oraz analizuje percepcję protestancką buddyzmu tybetańskiego głównie na t...
15,50 zł

Reorganizacja samorządowych szkół i placówek publicznych a prawa pracownicze

Spis treści:Wykaz źródeł prawa wykorzystanych w tekścieWstępI. Prawne formy reorganizacji jednostek oświatowychII. Skutki reorganizacji w sferze stosunków pracowniczychIII. Orzecznictwo w sprawach reorganizac...

Dylematy neutralnych Szwajcarska opinia publiczna wobec kwestii polskiej 1914-1918

Książka przedstawiająca i charakteryzująca szwajcarską opinię publiczną wobec sprawy polskiej w okresie I wojny światowej jest przedsięwzięciem trafnym i potrzebnym. W polskiej historiografii nie ma do tej pory odrębnej monografii ukazującej kompleksow...

Finanse publiczne

Najnowsza i kompletna publikacja z zakresu finansów publicznych na polskim rynku. Książka przygotowana została na podstawie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika „Finanse publiczne. Teoria i praktyka” autorstwa prof. Stanis...
21,00 zł

Współdecydowanie w wielopasmowej polityce publicznej

Autor podejmuje jedno z ważniejszych zagadnień współczesnego systemu politycznego jakim jest tzw. współdecydowanie. Rozpatruje kluczowe generalia i ważne detale związane z problematyką deliberacyjnego współdecydowania i wielopasmo...
75,00 zł

Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego

Prezentowany komentarz do ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (re-use) jest publikacją pomocną zarówno samym organom dysponującym informacjami, jak też podmiotom ubiegającym się o informacje, k...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!