Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Książki: Komunikacja społeczna, Media, Dziennikarstwo

Komunikacja społeczna, media i dziennikarstwo to dziedziny związane między innymi z tworzeniem wizerunku oraz zarządzaniem procesami komunikacyjnymi. Efektywne prowadzenie procesu komunikacyjnego, zarówno w mediach, jak i w polityce i codziennym życiu, ma na celu dynamiczne kształtowanie, modyfikację bądź zmianę wiedzy, postaw i zachowań w kierunku zgodnym z wartościami i interesami oddziałujących na nie podmiotów. Komunikacja społeczna wiąże się więc nie tylko z informowaniem, ale jej rolą jest także przekonywanie, budowanie relacji i rozwiązywanie problemów. W tym dziale nauk społecznych znajdą Państwo publikacje dotyczące procesu wytwarzania, edytowania i przekazywania informacji, środków masowego przekazu oraz funkcjonowania mediów. Znajdujące się tu publikacje skierowane są do dziennikarzy, specjalistów pracujących w reklamie, marketingu i public relations oraz osób, których zakres obowiązków wiąże się z komunikowaniem, na przykład polityków i blogerów.

Studenci dziennikarstwa prasowego, radiowego, telewizyjnego i internetowego z dostępnych w księgarni książek dowiedzą się z kolei, jak tworzyć komunikaty należące do gatunków publicystycznych i informacyjnych oraz poznają historię rozwoju mediów, medioznawców zaś z pewnością zainteresują publikacje dotyczące badań medioznawczych oraz wpływu nowych mediów na różne czynniki życia społecznego.

Ze zgromadzonych w tym dziale książek można zdobyć wiedzę na temat konstruowania przekazu medialnego, doskonalenia warsztatu dziennikarskiego, sztuki perswazji i manipulacji medialnej. Znajdą tu Państwo także wiele publikacji dotyczących komunikacji w Internecie i social mediach: na Facebooku, Youtubie, blogu oraz w innych mediach elektronicznych.

Szczególnie polecamy serie: Komunikowanie, w której znajdą Państwo publikacje dotyczące m.in. teorii komunikowania oraz komunikacji społecznej, politycznej i internetowej, oraz MEDIA CYFROWE, traktującą o wpływie mediów cyfrowych na społeczeństwo i sposobach komunikacji międzyludzkiej.

ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 2354
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24
Znaleziono: 2354
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24