Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Mariaż nauki z praktyką(eBook)

Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Stud

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź, 1, 2020

  • Redakcja naukowa: Grażyna Golik-Górecka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 19,95 zł
17,96
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 1,99 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Mariaż nauki z praktyką

Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych praktyk zobrazowane są strategie widziane okiem praktyka, teoretyka i analityka w przestrzeni zarówno rzeczywistej, jak i wirtualnej. Stąd też w przeprowadzonych analizach uwidacznia się mariaż nauki z biznesem. Przedstawione studia przypadków dotyczą różnych branż oraz przedsiębiorstw zarówno polskich, jak i zagranicznych analizowanych przez studentów, wykładowców oraz praktyków. * W części empirycznej pracy jako metodę badawczą wykorzystano studium przypadku. Analiza badanych przypadków była rzetelna. Autorom udało się zobrazować zjawiska dobrych praktyk w zakresie zrządzania marketingiem oraz wskazać, w jakim zakresie te praktyki mają odzwierciedlenie w teorii marketingu. Autorzy przedstawili zarówno cele marketingowe, jakie postawiły sobie opisywanie przedsiębiorstwa, jak również strategie i narzędzia marketingu wykorzystywane do realizacji tych celów. Studia pozwoliły na poznanie przypadków skrajnych, omówiono bowiem przedsiębiorstwa stosujące najlepsze praktyki w zakresie zarządzania marketingiem. Pozwoliło to na poszerzenie wiedzy związanej z zarządzaniem i marketingiem Z recenzji dr hab. A. Żbikowskiej

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 	7

Podziękowania	11

Rozdział I. Pojęcie i istota, analizy i standardy najlepszych praktyk	13
1.1.	Koncepcja, definicje i standardy najlepszych praktyk	14
1.2.	Koncepcje analizy i pomiaru najlepszych praktyk w marketingu	18
1.3.	„Dobre praktyki” według kanonu i opracowania Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie	22

Rozdział II. Studia przypadków najlepszych praktyk zarządzania marketingiem	27
2.1.	Paulina Kowara, Ilona Lipka: Realizacja strategii marketingowych na przykładzie Pepees S.A.	27
2.2.	Rafał Skonieczka: Uwarunkowania strategiczne wdrożenia systemu e-commerce na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa	42
2.3.	Ilona Skonieczka: Wybór strategii marketingowej a źródła finansowania usług w placówce medycznej	53
2.4.	Karolina Łęska, Natalia Milczarek: Blitzscaling jako strategia wzrostu platformy e-commerce na przykładzie firmy Shumee	63
2.5.	Monika Morawska, Aleksandra Stefaniak, Magdalena Stolarczyk: Analityka marketingowa – wartość marki a relacje z klientami 	79
2.6.	Martyna Rzeźnicka, Kacper Żarski: Jak budować imperium na rynku chemii budowlanej i skutecznie podtrzymywać status niekwestionowanego lidera branży? Case study Atlas sp. z o.o.	99
2.7.	Wioletta Fabicka: Neuromarketing w procesie pozyskiwania klientów na przykładzie działań firmy IKEA	120
2.8.	Magdalena Skoneczna: Strategie marketingowe start-upów	143
2.9.	Justyna Dziedziela: ABB Contact Center – początek ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie	156
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

23,10 zł

Konstytucyjna wolność badań naukowych a ochrona pracy naukowej. Studium przypadków z nauk ścisłych eksperymentalnych

Monografia na gruncie polskiej Konstytucji analizuje ramy swobody podejmowania i prowadzenia badań naukowych (art. 73). Ustrojodawca, formułując tę wolność, równocześnie usankcjonował zasadę równiej ochrony prawnej twórczości nauko...

Program nauki komunikacji dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Książka skierowana jest do nauczycieli, terapeutów, rodziców, katechetów i tych osób, które w jakikolwiek sposób kształtują życie osób niepełnosprawnych. Powstała ona z buntu przeciwko konserwatywnej pos...
17,00 zł

Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce. Cz. 3 Relacje współdziałania, koordynacja działań

W celu przeciwdziałania zagrożeniom bezpieczeństwa, do których należy zaliczyć zagrożenia naturalne, cywilizacyjne, terrorystyczne oraz zagrożenia (niepokoje) społeczne, stworzono w Polsce system zarządzania kryzysowego jako podstawowy element s...
22,00 zł

Bóg i nauka

Czy wiara katolicka jest racjonalna? Czy istnieje konflikt między wiarą a nauką? Czy można być jednocześnie prawdziwym naukowcem i wierzącym? Czy ateizm jest bardziej racjonalny niż wiara w Boga? Niniejsza książka stara się odpowiedzieć na te i inne py...
65,00 zł

Kulturowe uwarunkowania rachunkowości w świetle założeń i praktyki rachunkowości islamskiej i chińskiej

Historia, teraźniejszość i przyszłość rachunkowości ściśle wiąże się z rozwojem ludzkiej cywilizacji i jej środowiskiem. Jednym z elementów je kształtują­cych jest kultura, ze swymi wymiarami. Kultura, obok takich składowych, jak np. system ...
32,35 zł

Pedagogika innowacyjności. Między teorią a praktyką

Pedagogika potrzebuje innowacji dla edukacji. Ale potrzebuje także rozmaitych koncepcji teoretycznych, które będą nie tylko naturalną kontynuacją minionego stulecia w ich interpretowaniu, lecz jednocześnie będą "żądać" zmiany, gdy w gł...
29,90 zł

Tarot i astrologia w praktyce

Czy wyciągnięcie jednej karty z talii Tarota pozwoli na przewidywanie przyszłości? Czy znajomość ascendentu, pozycji Słońca i Księżyca w horoskopie wystarczą, by kogoś naprawdę dobrze poznać? Tarot i astrologia to dwie potężne sztuki wróżbiarski...
22,50 zł

(Re)interpretacje. Między praktyką twórczą a dyskursem - 03 Aleksandra Giełdoń-Paszek: Portret pary małżonków (Arnolfinich?) Jana van Eycka — pomiędzy naukową a artystyczną reinterpretacją

Niniejsza publikacja wpisuje się w obszar refleksji dotyczący interpretacji i reinterpretacji sztuki oraz wybranych tekstów kultury. Dystansuje się przy tym od wyłącznie egzegetycznego pojmowania interpretacji, dostrzegając w niej aktywność na r...
49,00 zł

Nauki o zarządzaniu. Dylematy i wyzwania

Wyjściowymi problemami omawianymi w opracowaniu są: zdefiniowanie pojęcia zarządzania, wyjaśnienie funkcji nauk o zarządzaniu, przedmiot i zakres tych nauk, charakter ich twierdzeń i paradygmatów. Autor wskazuje tu słabe strony wspomnianych nauk...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!