MENU

Marketing Sportowy dobie 5.0

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 49,90 zł
44,91
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing Sportowy dobie 5.0

Marketing Sportowy dobie 5.0 – e-book

Co znajdziesz w środku?
W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat influencer marketingu, działań sportowców w social mediach oraz zalet i wad najpopularniejszych kanałów komunikacji, z których korzystają.

O kim Ci opowiemy?
Poznasz wyjątkowych sportowców z różnych dyscyplin: motorsport, MTB/Stunt, skok o tyczce, kajakarstwo czy fitness, którzy dzięki swojemu talentowi, umiejętnościom i ciężkiej pracy osiągnęli sukces. Sportowcy ci prężnie działają w digitalowej rzeczywistości i aktywnie korzystają z mediów społecznościowych, czerpiąc z nich realne korzyści. Zgromadzili oni na swoich kontach imponujące liczby obserwujących i mogą poszczycić się wysokim wskaźnikiem zaangażowania, dostarczając swoim odbiorcom wartościowych sportowych treści. Dzięki działaniom digitalowym w social mediach monetyzują swoje działania w sieci i podpisują atrakcyjne kontrakty reklamowe, realizując kampanie dla znanych marek.

O E-BOOKU
Nasi bohaterowie to zawodnicy ze znaczącym dorobkiem i wieloma tytułami, którzy mają na swoim koncie już wiele osiągnięć, podbijają kolejne rekordy i sięgają po najwyższe trofea. Wyróżniają się ponadprzeciętnymi umiejętnościami i dużą sprawnością fizyczną. Podzielili się z nami ciekawymi historiami i wyjątkowymi doświadczeniami. Pokazali nam sportowe życie ze swojej własnej perspektywy i opowiedzieli, jak wyglądają ich codzienne treningi, dieta czy sposoby na regenerację po zawodach. Pokazali nam, jak pokonują swoje ograniczenia i podpowiadają, jak walczyć ze słabościami. Zdradzili, co ich popycha do działania i daje motywacyjnego kopa. Ich historie pokazują, że „niemożliwe nie istnieje”.

Czego się dowiesz?
Jak zrodziła się w nich pasja do sportu i jak zaczynali swoją karierę?
Jak wyglądają ich codzienne treningi, dieta i regeneracja?
Jakie były najtrudniejsze momenty w ich karierze?
Co jest najważniejsze, by osiągnąć sukces w sporcie?
Jak zaczęła się ich przygoda z social mediami i jakie były ich początki?
Jakie są wady i zalety poszczególnych platform social media?
Jak wyglądają kulisy prowadzenia tak popularnych profili w praktyce?
Czy social media pomagają im w zdobyciu sponsorów i finansowania?
Czy zarabiają na kanałach social media i monetyzują swoje działania w sieci?
Jakie są ich największe marzenia i plany na przyszłość?

Dlaczego warto?
Talent czy ciężka praca – co jest tajemnicą sukcesu zwycięzców?
Czy sportowcy często współpracują z psychologiem i sięgają po wsparcie?
Jakie cechy osobowości przybliżają do sukcesu?
Jakie predyspozycje powinien mieć „influencer sportowy”?
Jak radzić sobie z hejtem i negatywnymi komentarzami?
Jak ważna jest odpowiednia dieta w osiągnięciu sukcesu w sporcie?
Jak wprowadzić nowe, zdrowe nawyki żywieniowe?
Jak często sportowcy sięgają po pomoc fizjoterapeuty?
Jak duże znaczenie ma regeneracja w osiąganiu sukcesów w sporcie?
Czy social media to wiarygodne źródło informacji na temat ćwiczeń i planów treningowych?

Co zyskasz?
Prawdziwe historie
Poznasz autentyczne historie sukcesu i inspirujące sylwetki topowych polskich influencerów ze świata sportu, którzy zdradzą co jest tajemnicą ich ogromnej popularności w social mediach.

Porady ekspertów
Otrzymasz porady na temat treningów, diety, fizjoterapii i psychologii od najwyższej klasy ekspertów sportowych, pracujących na co dzień z olimpijczykami i topowymi sportowcami.

Sportowe trendy
Poznasz sportowe trendy w mediach społecznościowych. Dowiesz się od czego powinna zacząć osoba, która dopiero zaczyna karierę sportową. Poznasz zakulisowe triki sportowców.

Pigułka wiedzy
Zaznajomisz się z charakterystyką social mediów. Dowiesz się, na jakich platformach społecznościowych najczęściej publikują sportowcy, gdzie warto być obecnym i dlaczego.

Cenne wskazówki
Otrzymasz praktyczne wskazówki jak rozwijać swój kanał w social mediach i jak zarabiać na swoich działaniach w sieci. Poznasz sprawdzone metody jak tworzyć angażujące sportowe treści.

Dawka inspiracji
Zyskasz zupełnie nową energię, która zmotywuje Cię do działania i która pomoże Ci w rozwijaniu Twojego sportowego profilu! Wyjdziesz ze strefy marzeń i zrealizujesz założone cele.

Dla kogo?
Przeczytaj, do jakiej grupy odbiorców jest skierowany ten e-book i odkryj w niej siebie.

Ten e-book jest dla Ciebie jeżeli:
Kochasz sport i jesteś uzależniony od adrenaliny?
Jesteś pasjonatem określonej dyscypliny sportu i realizujesz wyjątkową pasję?
Jesteś amatorem i chcesz rozwinąć swoją karierę sportową?
Marzysz o karierze w sieci jako influencer?
Prowadzisz własny kanał społecznościowy o tematyce sportowej?
Jesteś sportowcem rozpoczynającym przygodę z social mediami?
Chcesz łączyć codzienne treningi z pracą influencera?
Szukasz inspiracji i motywacji od charyzmatycznych twórców, którzy już osiągnęli sukces?
Liczysz na komercyjne współpracę reklamowe ze znanymi markami sportowymi?
Chcesz zbudować silną sportową markę osobistą i pokazać swoją pasję światu?

Spis treści

I. CZĘŚĆ WPROWADZAJĄCA
1. Przedmowa
2. Wstęp
3. Sylwetki znanych sportowców i influencerów sportowych.
4. Eksperci ze świata sportu, wspierający zawodników w osiąganiu sukcesów.

II. PORADNIK
5. Sportowe trendy w mediach społecznościowych.
6. Popularne platformy społecznościowe wśród sportowców.
7. Skuteczne i efektywne formaty reklamowe.
8. Niezbędne narzędzia i aplikacje pomocne w rozwijaniu konta.
9. Najpopularniejsze aplikacje do edycji filmów w social mediach.
10. Znaczenie hashtago´w i sposoby korzystania z nich w praktyce.
11. Najbardziej efektywne typy contentu w social mediach.
12. Metody budowania zaangażowanej społeczności na Instagramie.
13. Jak zarabiać´ na sportowych kanałach społecznos´ciowych?
14. Jak osiągnąć´ sukces w social mediach jako influencer sportowy?

III. WYWIADY
15. Bartosz Ostałowski o przeciwnościach losu, determinacji i walce o marzenia.
16. Kamil Kobe?dzowski o da?z˙eniu do mistrzostwa i pasji do stuntu rowerowego.
15. Anna Puławska o ambicji, ciężkiej pracy i wytrwałości w dążeniu w celu.
16. Ola Fijał o kobiecej pasji do motorsportu w zmaskulinizowanym świecie.
17. Piotr Lisek o optymizmie, dystansie do świata i bezgranicznej wierze w sukces.
18. Ola Kiepura o pokonywaniu własnych słabości i wewnętrznej kobiecej sile.
19. Maciej Maciusiak o przygodzie ze skokami narciarskimi i codziennej pracy trenera PZN.
20. Katarzyna Selwant o przygotowaniu mentalnym i motywacji zawodników.
21. Magdalena Wieczorek o znaczeniu diety i zdrowego odżywania w życiu sportowca.
22. Anna Piwowarska o fizjoterapii w treningu i znaczeniu regeneracji w sporcie.

Autorzy:
Katarzyna Dąbrowska
Karolina Małysz-Czyż
Joanna Harasymów-Romańczuk
Katarzyna Selwant
Magdalena Wieczorek
Anna Piwowarska
Maciej Maciusiak
Aleksandra Fijał
Anna Puławska
Aleksandra Kiepura
Bartosz Ostałowski
Kamil Kobędzowski
Piotr Lisek

W realizacji udział wzięli:
Gabriela Koziara
Joanna Łyszczarz
Kinga Kopacz
Natalia Pavliuk
Kateryna Masich

Redakcja i korekta:
Barbara Wrona

Projekt okładki i skład:
Gabriela Selwa

Opieka graficzna:
Rafał Borek
Mykola Golovko
Monika Wójcikowska

Wydawca:
Native Hash Sp. z o.o.

Promocja i reklama:
Native Hash Sp. z o.o.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

I. CZE?S´C´ WPROWADZAJA?CA

1. Przedmowa.

2. Wste?p

3. Sylwetki znanych sportowco´w i influencero´w sportowych

4. Eksperci ze s´wiata sportu, wspieraja?cy zawodniko´w w osia?ganiu sukceso´w

II. PORADNIK

5. Sportowe trendy w mediach społecznos´ciowych

6. Popularne platformy społecznos´ciowe ws´ro´d sportowco´w

7. Skuteczne i efektywne formaty reklamowe

8. Niezbe?dne narze?dzia i aplikacje pomocne w rozwijaniu konta

9. Najpopularniejsze aplikacje do edycji filmo´w w social mediach

10. Znaczenie hashtago´w i sposoby korzystania z nich w praktyce

11. Najbardziej efektywne typy contentu w social mediach

12. Metody budowania zaangaz˙owanej społecznos´ci na Instagramie

13. Jak zarabiac´ na sportowych kanałach społecznos´ciowych?

14. Jak osia?gna?c´ sukces w social mediach jako influencer sportowy?

III. WYWIADY

15. Bartosz Ostałowski o przeciwnos´ciach losu, determinacji i walce

o marzenia

16. Kamil Kobe?dzowski o da?z˙eniu do mistrzostwa i pasji do stuntu

rowerowego

15. Anna Puławską o ambicji, ciężkiej pracy i wytrwałości w dążeniu w celu.

16. Ola Fijał o kobiecej pasji do motorsportu w zmaskulinizowanym świecie.

17. Piotr Lisek o optymizmie, dystansie do świata i bezgranicznej wierze w sukces.

18. Ola Kiepura o pokonywaniu własnych słabości i wewnętrznej kobiecej sile

19. Maciej Maciusiak o przygodzie ze skokami narciarskimi i codziennej pracy trenera PZN

20. Katarzyna Selwant o przygotowaniu mentalnym i motywacji zawodników

21. Magdalena Wieczorek o znaczeniu diety i zdrowego odżywania w życiu sportowca

22. Anna Piwowarska o fizjoterapii w treningu i znaczeniu regeneracji w sporcie

 

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

38,35 zł
59,00 zł

Teoria i praktyka mechanicznej wentylacji płuc w dobie COVID-19. Ebook

W listopadzie 2019 r zaczęła się zmieniać się medyczna rzeczywistość współczesnego świata. Tego dnia do Centralnego Szpitala w Wuhan w chińskiej prowincji Hubei zgłosił się pierwszy pacjent wykazujący zespół objawów w postaci podwy...
26,75 zł
31,10 zł

Zawód dziennikarz komentator sportowy

Publikacja adresowana jest zarówno do naukowców I studentów, jak i do osób zainteresowanych dziennikarstwem sportowym oraz pragnących spróbować swoich sił w zawodzie. Obok charakterystyki gatunków wypowiedzi dz...
27,00 zł
30,00 zł

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem kom...
60,30 zł
67,00 zł

Zarządzanie pracownikami w dobie Internetu

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której kompleksowo opisano wykorzystywanie Internetu w zarządzaniu pracownikami. Wskazano, jak nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) umożliwiają uzyskanie przez organizację przewa...
14,94 zł
24,90 zł

Marketing alternatywny

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów? Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych...
12,78 zł
14,20 zł

Wyzwania edukacji w dobie ponowoczesności

Publikacja skupia się wokół tematów dot. cech charakteryzujących edukację w dobie ponowoczesności, kompetencji nauczycieli w aspekcie wyzwań edukacyjnych oraz różnorodnych wyzwań edukacyjnych w aspekcie efektywności wychowania i na...
11,32 zł
14,90 zł

Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak ma...
37,80 zł
42,00 zł

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacy...
35,40 zł
59,00 zł

Szkoła w dobie Internetu

Obserwowany w ciągu ostatnich lat rozwój mediów spowodował ich zwiększającą się obecność w różnych dziedzinach życia. W książce skoncentrowano się przede wszystkim na współczesnej młodzieży, mediach i edukacji z punktu widze...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!