MENU

Marketing sportowy w dobie 5.0

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 49,90 zł
44,91
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing sportowy w dobie 5.0

Marketing sportowy w dobie 5.0 – e-book

Co znajdziesz w środku?
W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat influencer marketingu, działań sportowców w social mediach oraz zalet i wad najpopularniejszych kanałów komunikacji, z których korzystają.

O kim Ci opowiemy?
Poznasz wyjątkowych sportowców z różnych dyscyplin: motorsport, MTB/Stunt, skok o tyczce, kajakarstwo czy fitness, którzy dzięki swojemu talentowi, umiejętnościom i ciężkiej pracy osiągnęli sukces. Sportowcy ci prężnie działają w digitalowej rzeczywistości i aktywnie korzystają z mediów społecznościowych, czerpiąc z nich realne korzyści. Zgromadzili oni na swoich kontach imponujące liczby obserwujących i mogą poszczycić się wysokim wskaźnikiem zaangażowania, dostarczając swoim odbiorcom wartościowych sportowych treści. Dzięki działaniom digitalowym w social mediach monetyzują swoje działania w sieci i podpisują atrakcyjne kontrakty reklamowe, realizując kampanie dla znanych marek.

O E-BOOKU
Nasi bohaterowie to zawodnicy ze znaczącym dorobkiem i wieloma tytułami, którzy mają na swoim koncie już wiele osiągnięć, podbijają kolejne rekordy i sięgają po najwyższe trofea. Wyróżniają się ponadprzeciętnymi umiejętnościami i dużą sprawnością fizyczną. Podzielili się z nami ciekawymi historiami i wyjątkowymi doświadczeniami. Pokazali nam sportowe życie ze swojej własnej perspektywy i opowiedzieli, jak wyglądają ich codzienne treningi, dieta czy sposoby na regenerację po zawodach. Pokazali nam, jak pokonują swoje ograniczenia i podpowiadają, jak walczyć ze słabościami. Zdradzili, co ich popycha do działania i daje motywacyjnego kopa. Ich historie pokazują, że „niemożliwe nie istnieje”.

Czego się dowiesz?
Jak zrodziła się w nich pasja do sportu i jak zaczynali swoją karierę?
Jak wyglądają ich codzienne treningi, dieta i regeneracja?
Jakie były najtrudniejsze momenty w ich karierze?
Co jest najważniejsze, by osiągnąć sukces w sporcie?
Jak zaczęła się ich przygoda z social mediami i jakie były ich początki?
Jakie są wady i zalety poszczególnych platform social media?
Jak wyglądają kulisy prowadzenia tak popularnych profili w praktyce?
Czy social media pomagają im w zdobyciu sponsorów i finansowania?
Czy zarabiają na kanałach social media i monetyzują swoje działania w sieci?
Jakie są ich największe marzenia i plany na przyszłość?

Dlaczego warto?
Talent czy ciężka praca – co jest tajemnicą sukcesu zwycięzców?
Czy sportowcy często współpracują z psychologiem i sięgają po wsparcie?
Jakie cechy osobowości przybliżają do sukcesu?
Jakie predyspozycje powinien mieć „influencer sportowy”?
Jak radzić sobie z hejtem i negatywnymi komentarzami?
Jak ważna jest odpowiednia dieta w osiągnięciu sukcesu w sporcie?
Jak wprowadzić nowe, zdrowe nawyki żywieniowe?
Jak często sportowcy sięgają po pomoc fizjoterapeuty?
Jak duże znaczenie ma regeneracja w osiąganiu sukcesów w sporcie?
Czy social media to wiarygodne źródło informacji na temat ćwiczeń i planów treningowych?

Co zyskasz?
Prawdziwe historie
Poznasz autentyczne historie sukcesu i inspirujące sylwetki topowych polskich influencerów ze świata sportu, którzy zdradzą co jest tajemnicą ich ogromnej popularności w social mediach.

Porady ekspertów
Otrzymasz porady na temat treningów, diety, fizjoterapii i psychologii od najwyższej klasy ekspertów sportowych, pracujących na co dzień z olimpijczykami i topowymi sportowcami.

Sportowe trendy
Poznasz sportowe trendy w mediach społecznościowych. Dowiesz się od czego powinna zacząć osoba, która dopiero zaczyna karierę sportową. Poznasz zakulisowe triki sportowców.

Pigułka wiedzy
Zaznajomisz się z charakterystyką social mediów. Dowiesz się, na jakich platformach społecznościowych najczęściej publikują sportowcy, gdzie warto być obecnym i dlaczego.

Cenne wskazówki
Otrzymasz praktyczne wskazówki jak rozwijać swój kanał w social mediach i jak zarabiać na swoich działaniach w sieci. Poznasz sprawdzone metody jak tworzyć angażujące sportowe treści.

Dawka inspiracji
Zyskasz zupełnie nową energię, która zmotywuje Cię do działania i która pomoże Ci w rozwijaniu Twojego sportowego profilu! Wyjdziesz ze strefy marzeń i zrealizujesz założone cele.

Dla kogo?
Przeczytaj, do jakiej grupy odbiorców jest skierowany ten e-book i odkryj w niej siebie.

Ten e-book jest dla Ciebie jeżeli:
Kochasz sport i jesteś uzależniony od adrenaliny?
Jesteś pasjonatem określonej dyscypliny sportu i realizujesz wyjątkową pasję?
Jesteś amatorem i chcesz rozwinąć swoją karierę sportową?
Marzysz o karierze w sieci jako influencer?
Prowadzisz własny kanał społecznościowy o tematyce sportowej?
Jesteś sportowcem rozpoczynającym przygodę z social mediami?
Chcesz łączyć codzienne treningi z pracą influencera?
Szukasz inspiracji i motywacji od charyzmatycznych twórców, którzy już osiągnęli sukces?
Liczysz na komercyjne współpracę reklamowe ze znanymi markami sportowymi?
Chcesz zbudować silną sportową markę osobistą i pokazać swoją pasję światu?

Spis treści

I. CZĘŚĆ WPROWADZAJĄCA
1. Przedmowa
2. Wstęp
3. Sylwetki znanych sportowców i influencerów sportowych.
4. Eksperci ze świata sportu, wspierający zawodników w osiąganiu sukcesów.

II. PORADNIK
5. Sportowe trendy w mediach społecznościowych.
6. Popularne platformy społecznościowe wśród sportowców.
7. Skuteczne i efektywne formaty reklamowe.
8. Niezbędne narzędzia i aplikacje pomocne w rozwijaniu konta.
9. Najpopularniejsze aplikacje do edycji filmów w social mediach.
10. Znaczenie hashtago´w i sposoby korzystania z nich w praktyce.
11. Najbardziej efektywne typy contentu w social mediach.
12. Metody budowania zaangażowanej społeczności na Instagramie.
13. Jak zarabiać´ na sportowych kanałach społecznos´ciowych?
14. Jak osiągnąć´ sukces w social mediach jako influencer sportowy?

III. WYWIADY
15. Bartosz Ostałowski o przeciwnościach losu, determinacji i walce o marzenia.
16. Kamil Kobe?dzowski o da?z˙eniu do mistrzostwa i pasji do stuntu rowerowego.
15. Anna Puławska o ambicji, ciężkiej pracy i wytrwałości w dążeniu w celu.
16. Ola Fijał o kobiecej pasji do motorsportu w zmaskulinizowanym świecie.
17. Piotr Lisek o optymizmie, dystansie do świata i bezgranicznej wierze w sukces.
18. Ola Kiepura o pokonywaniu własnych słabości i wewnętrznej kobiecej sile.
19. Maciej Maciusiak o przygodzie ze skokami narciarskimi i codziennej pracy trenera PZN.
20. Katarzyna Selwant o przygotowaniu mentalnym i motywacji zawodników.
21. Magdalena Wieczorek o znaczeniu diety i zdrowego odżywania w życiu sportowca.
22. Anna Piwowarska o fizjoterapii w treningu i znaczeniu regeneracji w sporcie.

Autorzy:
Katarzyna Dąbrowska
Karolina Małysz-Czyż
Joanna Harasymów-Romańczuk
Katarzyna Selwant
Magdalena Wieczorek
Anna Piwowarska
Maciej Maciusiak
Aleksandra Fijał
Anna Puławska
Aleksandra Kiepura
Bartosz Ostałowski
Kamil Kobędzowski
Piotr Lisek

W realizacji udział wzięli:
Gabriela Koziara
Joanna Łyszczarz
Kinga Kopacz
Natalia Pavliuk
Kateryna Masich

Redakcja i korekta:
Barbara Wrona

Projekt okładki i skład:
Gabriela Selwa

Opieka graficzna:
Rafał Borek
Mykola Golovko
Monika Wójcikowska

Wydawca:
Native Hash Sp. z o.o.

Promocja i reklama:
Native Hash Sp. z o.o.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

I. CZE?S´C´ WPROWADZAJA?CA

1. Przedmowa.

2. Wste?p

3. Sylwetki znanych sportowco´w i influencero´w sportowych

4. Eksperci ze s´wiata sportu, wspieraja?cy zawodniko´w w osia?ganiu sukceso´w

II. PORADNIK

5. Sportowe trendy w mediach społecznos´ciowych

6. Popularne platformy społecznos´ciowe ws´ro´d sportowco´w

7. Skuteczne i efektywne formaty reklamowe

8. Niezbe?dne narze?dzia i aplikacje pomocne w rozwijaniu konta

9. Najpopularniejsze aplikacje do edycji filmo´w w social mediach

10. Znaczenie hashtago´w i sposoby korzystania z nich w praktyce

11. Najbardziej efektywne typy contentu w social mediach

12. Metody budowania zaangaz˙owanej społecznos´ci na Instagramie

13. Jak zarabiac´ na sportowych kanałach społecznos´ciowych?

14. Jak osia?gna?c´ sukces w social mediach jako influencer sportowy?

III. WYWIADY

15. Bartosz Ostałowski o przeciwnos´ciach losu, determinacji i walce

o marzenia

16. Kamil Kobe?dzowski o da?z˙eniu do mistrzostwa i pasji do stuntu

rowerowego

15. Anna Puławską o ambicji, ciężkiej pracy i wytrwałości w dążeniu w celu.

16. Ola Fijał o kobiecej pasji do motorsportu w zmaskulinizowanym świecie.

17. Piotr Lisek o optymizmie, dystansie do świata i bezgranicznej wierze w sukces.

18. Ola Kiepura o pokonywaniu własnych słabości i wewnętrznej kobiecej sile

19. Maciej Maciusiak o przygodzie ze skokami narciarskimi i codziennej pracy trenera PZN

20. Katarzyna Selwant o przygotowaniu mentalnym i motywacji zawodników

21. Magdalena Wieczorek o znaczeniu diety i zdrowego odżywania w życiu sportowca

22. Anna Piwowarska o fizjoterapii w treningu i znaczeniu regeneracji w sporcie

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

18,00 zł
20,00 zł

Procesy edukacyjne w dobie globalizacji, społeczeństwa informacyjnego i zmian na rynku pracy

Wielu dyskusjom o współczesnej i przyszłej edukacji towarzyszą liczne sprzeczności. Jest to dowodem, że na drodze poszukiwań i działań sprawczych człowieka ujawniają się nowe sytuacje i możliwości, ale również utrudnienia natury moralnej ...
10,50 zł
15,00 zł

Polityka sportowa Związku Radzieckiego i Federacji Rosyjskiej

Książka jest próbą prześledzenia dziejów sportu w Związku Radzieckim i Federacji Rosyjskiej oraz wymienienia, opisania i przeanalizowania najważniejszych uwarunkowań, cech oraz zadań stawianych przed sportem przez władze w danym okresie h...
22,50 zł
25,00 zł

Polska w dobie cyfryzacji

Tematyka publikacji wpisuje się w nowy nurt współczesnej ekonomii – problematykę gospodarki cyfrowej. Wieloaspektowa analiza wyróżnia się na tle dotychczasowych, bardzo często fragmentarycznych publikacji poruszających dany temat. P...
74,76 zł
89,00 zł

Marketing doświadczeń w Internecie

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedz...
12,78 zł
14,20 zł

Wyzwania edukacji w dobie ponowoczesności

Publikacja skupia się wokół tematów dot. cech charakteryzujących edukację w dobie ponowoczesności, kompetencji nauczycieli w aspekcie wyzwań edukacyjnych oraz różnorodnych wyzwań edukacyjnych w aspekcie efektywności wychowania i na...
85,50 zł
114,00 zł

Bezpieczeństwo personelu medycznego w dobie COVID-19 według zasad EBM

Bezpieczeństwo personelu medycznego w dobie COVID-19 według zasad EBM to monografia, która prowadzi Czytelnika przez opis środków ochrony osobistej, aż do opisu niezwykle ważnych procedur medycznych wykonywanych u pacjentów z podej...
24,30 zł
27,00 zł

Marketing w działalności agencji reklamowej

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, b...
21,75 zł
29,00 zł

Pielęgniarka w dobie koronawirusa

Publikacja pod redakcją naukową dr n. o zdr. Doroty Kilańskiej porusza sytuację pielęgniarki w dobie pandemii nowego koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego COVID-19 oraz opisuje, jak powinna wyglądać porada telefoniczna. Skierowana jest do pielęgniarek ...
77,40 zł
129,00 zł

Antybiotyki w dobie narastającej lekooporności

Jedyna na polskim rynku aktualna książka, w której kompleksowo omówiono temat antybiotyków i lekooporności, czyli globalnego problemu XXI wieku – zarówno pod kątem historii, klasyfikacji według działania, mechanizm&oac...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!