MENU

Marketing polityczny w regionie

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Kraków, 2011

  • Autor: Agnieszka Szczudlińska-Kanoś

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 35,70 zł
30,70
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing polityczny w regionie

W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentralizacyjnych otrzymali szersze kompetencje i przestali traktować samorząd regionalny wyłącznie jako „poczekalnię polityczną”, pomocną w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery. Duża konkurencja w ubieganiu się o mandaty radnych wpłynęła na rozwój marketingu politycznego w regionach, gdzie działania przedwyborcze należy prowadzić inaczej niż na poziomie centralnym i lokalnym.
Celem publikacji jest ukazanie ewolucji marketingu politycznego w Polsce przez analizę kampanii prowadzonych w latach 1989–2011 oraz wskazanie metod i narzędzi najbardziej skutecznych podczas walki wyborczej o fotel radnego.
Ponieważ przedstawione w książce treści odnoszą się do wiedzy z różnych specjalności, praca powinna zainteresować nie tylko politologów, ale również ekspertów w dziedzinie zarządzania oraz socjologów. Do grona jej adresatów można także zaliczyć praktyków, w szczególności samorządowców regionalnych i marketingowców.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie   7

1. Teoria i historia marketingu politycznego   11

1.1. Próba systematyki definicji marketingu politycznego   11
1.2. Marketing polityczny w ujęciu historycznym   16
1.3. Marketing ekonomiczny, polityczny i wyborczy – podobieństwa i różnice 20

2. Samorząd regionalny   27

2.1. Pojęcie regionu   27
2.2. Funkcjonowanie polskich regionów – zarys przemian   31
2.3. Koncepcje i realizacja tworzenia regionów w III RP   36
2.4. Ukształtowanie samorządu województwa w Polsce   41

3. Rezultaty empirycznego zastosowania marketingu politycznego w Polsce na przykładzie wyborów 1989–2011   53

3.1. Kampanie lat 1989–1994 jako przykład marketingu nieprofesjonalnego   53
3.2. Wybory 1995–2000 – czas rozwoju   71
3.3. Nowoczesne działania przedwyborcze w latach 2001–2007   80
3.4. Nowa jakość – elekcje 2009–2011   96

4. Kampania wyborcza jako narzędzie służące osiąganiu i utrzymaniu władzy   111

4.1. Kampania wyborcza jako obiekt badań   111
4.2. Ewolucja kampanii wyborczych   117
4.3. Organizacja kampanii wyborczej polityka działającego na szczeblu regionu   120

5. Doskonalenie wizerunku i promocja kandydata jako elementy marketingu politycznego w regionie   153

5.1. Kreowanie wizerunku polityka w regionie   153
5.2. Wykorzystanie promotion mix na poziomie województwa   162
5.3. Egzemplaryczność regionalnych działań przedwyborczych   181

Podsumowanie   199
Bibliografia   203
Spis tabel   217
Spis rysunków   218
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

15,75 zł
21,00 zł

System polityczny współczesnych Włoch. Dynamika zmian

Prezentowana publikacja przybliża system polityczny Włoch od początku lat 90. XX wieku do chwili obecnej. Towarzysząca mu dynamika zmian czynią opisywany okres niezwykle ciekawym w obszarze badań politologicznych, ale też historycznych, socjologicznych...
14,36 zł
16,70 zł

Wybór listów politycznych

Zebrane w tomie listy Zygmunta Krasińskiego zostały podzielone na części: Polska, Rosja, Europa, rewolucja, demokracja, historiozofia. Krasiński starał się udzielić odpowiedzi na pytania stawiane powszechnie już po powstaniu listopadowym: o przyczyny p...
27,72 zł
33,00 zł

Konflikt i przemoc w systemie politycznym niepodległych Indii

Autor książki próbuje znaleźć przyczyny, które w ostatnich dwudziestu latach doprowadziły do tak znacznego nasilenia aktów przemocy w Indiach, że przyjęła ona w istocie postać endemiczną. Konflikty kastowe i wyznaniowe, krwawe rozr...
19,14 zł
21,27 zł

Marketing usług weterynaryjnych

Drugie wydanie tytułu, który dotarł do ponad 1000 praktyk weterynaryjnych. W obecnej formie książka została uzupełniona o informacje dotyczące marketingu internetowego i gratisowy kurs on line z zakresu działań w internecie. Proste porady, opisa...
49,56 zł
59,00 zł

Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingo...
60,30 zł
67,00 zł

Historia doktryn politycznych i prawnych do schyłku XX wieku

Autor prezentuje rozwój myśli politycznej i prawnej od czasów antycznych do schyłku XX wieku. Książka koncentruje się szczególnie na doktrynach, które według tradycji europejskiej miały i nadal mają znaczący wpływ na rozw&oa...
51,60 zł
60,00 zł

Współczesna architektura i urbanistyka Pekinu w kontekście warunków politycznych

Książka „Współczesna architektura i urbanistyka Pekinu w kontekście warunków politycznych” prezentuje najważniejsze dokonania w dziedzinie architektury i planowania przestrzennego, od chwili utworzenia Chińskiej Republiki Ludo...
36,00 zł
40,00 zł

Pedagogika w służbie i działaniu na rzecz regionu. Działania i doświadczenia

Niniejsza publikacja składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy z nich zawiera prace ukazujące aktywność innowacyjną i eksploracyjną autorów w wybranych obszarach pedagogiki rozumianej jako nauka o wychowaniu. Drugi rozdział przygotowany zo...
41,40 zł
69,00 zł

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w i...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!