Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Media a integracja europejska

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Media a integracja europejska

Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność za dostarczanie obywatelom wiedzy o UE; jednocześnie wokół wszystkich problemów, korzyści i obaw, wiążących się z akcesją Polski do struktur zjednoczonej Europy. Odgrywając - z większym lub mniejszym sukcesem - rolę edukacyjną oraz kształtując opinię publiczną, media pozwoliły jednocześnie na ujawnienie się społecznych nadziei i niepokojów związanych z planowanym przełomem. Prasa, radio, telewizja, Internet znalazły się w centrum społecznych procesów i przemian poznawczych, jakie pociąga za sobą wejście Polski do UE.
Odpowiedzi na pytanie, czy i jak polskim mediom udaje się sprostać temu zadaniu, a także konfrontacji ich roli w procesach akcesyjnych z rolą, jaką odegrały w nich systemy medialne w krajach, które procesy integracyjne mają już za sobą, poświęcona jest niniejsza praca zbiorowa, przygotowana przez autorów z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Socjologia

Inni Klienci oglądali również

Negocjowana demokracja czyli europejskie governance po polsku

Badania prezentowane w książce, stanowiące część V Programu Ramowego UE Organised Civil Society and European Governance (CIVGOV), zostały zrealizowane w latach 2003-2006 przez międzynarodowy zespół naukowców, na którego czele stał ...

System polityczny Unii Europejskiej

Czego nauki polityczne uczą nas o Unii Europejskiej?Czego Unia Europejska uczy nas w dziedzinie nauk politycznych?Całościowa i nowatorska analiza organizacji i funkcjonowania Unii Europejskiej. Autor założył, że Unia Europejska to w pełni ...

Współpraca transgraniczna w Unii Europejskiej

Książka niniejsza przedstawia wyniki kompleksowej ewaluacji ex post, przeprowadzonej dla działań finansowanych z budżetów czterech pierwszych lat Programu Współpracy Przygranicznej Phare Polska-Niemcy 1994-1999. Ocen dokonywano w terenie ...

Międzynarodowe porównania przedsiębiorczości krajowej w Unii Europejskiej

Książka Agnieszki Głodowskiej wpisuje się w szeroki nurt badań nad przedsiębiorczością. Prezentowana praca koncentruje uwagę Czytelnika na przedsiębiorczości krajowej w wymiarze międzynarodowym. Autorka zatem z jednej strony osadza prowadzone rozważ...

Aksjologia Unii Europejskiej w świetle źródeł, wykładni i instytucji

Praca zawiera wiele cennych i interesujących treści. Przede wszystkim w sposobie myślenia Autora i w sposobie formułowania wniosków przejawia się pogłębiona refleksja filozoficznoprawna, co zdecydowanie ubogaca argumentację i sprawia, że monogra...

Jestem obywatelem Unii Europejskiej

CIVIS ROMANUS SUMBycie Polakiem, obywatelem Unii Europejskiej ma cały szereg zalet, z których nie zawsze zdajemy sobie sprawę. Polacy powinni mieć zatem świadomość obecnych zagrożeń dla swojego statusu, nie tylko tożsamościowego, ale...

Nauka o stosunkach międzynarodowych i studia europejskie w Polsce

Ważna książka dla obecnych i przyszłych pokoleń studiujących stosunki międzynarodowe i integrację europejską. Pokazuje rozwój tych dwóch dyscyplin w Polsce i w innych krajach. Zawiera pogłębioną analizę historyczną i empiryczną. Ma dobrą ...

Priorytety prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej

Prezydencja w Radzie Unii Europejskiej to nie tylko duże wyzwanie dla państwa, ale także ogromna szansa. Wymaga starannych przygotowań na szczeblu krajowym i unijnym. Sprawna i efektywna realizacja zadań świadczy o zdolności do wypełniania obowiązkó...

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social me...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!