MENU

Media mniejszości. Mniejszości w mediach

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Lublin, 2014

  • Redakcja naukowa: Ewa Godlewska, Małgorzata Adamik-Szysiak

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 34,00 zł
30,60
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Media mniejszości. Mniejszości w mediach

Niniejsza książka zatytułowana "Media mniejszości, mniejszości w mediach" prezentuje wszechstronną analizę tematu mediów mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce na tle europejskim, ma także skłonić do refleksji nad obecnością problematyki mniejszościowej w mediach „większościowych” oraz obrazem mniejszości w tych mediach.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp  7

Część I. Media mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce 	13

Marzena Giedrojć, Problem środków masowego przekazu oraz dostępu do nich mniejszości narodowych i etnicznych w pracach Komisji Mniejszości Narodowych i Etnicznych Sejmu RP  15
Tomasz Browarek, Prasa ludności niemieckiej w polityce państwa polskiego po II wojnie światowej  37
Paweł Popieliński, Rola środków masowego przekazu mniejszości niemieckiej na Warmii i Mazurach  55
Renata Król-Mazur, Czasopismo „Awedis” i jego rola w zbliżeniu rożnych środowisk ormiańskich w Polsce  71
Magdalena Ratajczak, Et@net – etniczność w sieci?  89
Łucja Kapralska, Internet w procesach integracji i dezintegracji grup etnicznych. O pozytywnych i negatywnych aspektach użytkowania sieci przez mniejszościowe grupy etniczne  105

Część II. Obraz mniejszości narodowych i etnicznych w polskich mediach		117

Zbigniew Oniszczuk, Aktywność medialna mniejszości niemieckiej i jej znaczenie  119
Joanna Wańkowska-Sobiesiak, Mniejszości narodowe i etniczne Warmii i Mazur w mediach polskojęzycznych  137
Patryk Pawełczak, Medialny obraz społeczności romskiej w województwie wielkopolskim  151
Piotr Burgoński, Dyskryminacja mniejszości etnicznych i narodowych w relacjach polskiej prasy  165
Katarzyna Maciejewska-Mieszkowska, Mniejszość ukraińska na falach Radia Olsztyn  181
Małgorzata Adamik-Szysiak, Mniejszości narodowe i etniczne w Polsce w mediach elektronicznych   193
Nicole Dołowy-Rybińska, Języki mniejszości i media społecznościowe: szansa na przetrwanie czy odzwierciedlenie stanu użycia? – przykład języków łużyckich i kaszubskiego  215

Część III. Media mniejszości w Europie	231

Dagmara Głuszek-Szafraniec, Wpływ autonomii na rozwój mediów katalońskich i baskijskich  233
Ewa Godlewska, Media mniejszości narodowych na obszarze niemieckojęzycznym – przykład Austrii i Niemiec  251
Marian Gierula, Prasa mniejszości narodowych w Rosji. Próba zarysowania problemu   271
Grzegorz Bonusiak, Media w językach saamskich jako element utrzymania tożsamości kulturowej   289
Elżbieta Muciek, Media Polaków w Szwecji jako przykład aktywności grupy mniejszościowej w społeczeństwie wielokulturowym   301

O Autorach  321
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

25,90 zł
37,00 zł

Media a przemiany historyczne

Książka wydana wspólnie z Niemieckim Instytutem Historycznym w Warszawie jako 26 tom serii Klio w NiemczechMedia od stuleci wpływają na wiedzę i postrzeganie świata, na politykę i kulturę, na sposób spędzania wolnego czasu i k...
14,94 zł
24,90 zł

Kreowanie informacji. Media relations

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwar...
24,30 zł
27,00 zł

Medium. Wizualizacja warstw narracyjnych

Publikacja z serii: „Warsztat Realizatora Filmowego i Telewizyjnego” jest analizą filmu i pracy nad scenariuszem autorstwa Jacka Koprowicza. Autor na warsztat wziął swój własny film z 1985 r. – „Medium”. Publikacja ...
22,50 zł
25,00 zł

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszy...
42,14 zł
49,00 zł

Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych

Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennik...
29,24 zł
34,00 zł

Komunikacja w mediach społecznościowych

Książka omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata...
18,88 zł
21,95 zł

Dyskursywny obraz Łodzi w mediach

Publikacja zawiera odpowiedź na pytanie, czy media wzmacniają i/lub wyciszają stereotypy o Łodzi. Przystępując do badania, określono następujące problemy poznawcze: co pisze się o Łodzi, jak się pisze oraz czy to, jak się pisze, podlega refleksji samyc...
22,49 zł
24,99 zł

Dokąd prowadzą nas media

Dzieło autora scenariusza do ikonicznego serialu „Czterdziestolatek”! Jak na współczesny świat wpływają środki przekazu? Czy w zalewie medialnego szumu da się odnaleźć rzetelne informacje pozbawione perswazji i manipulacji? Z...
37,80 zł
42,00 zł

Współczesne Media. Przemoc w mediach. Tom 2

Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zd...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!