MENU

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Kultura

Inni Klienci oglądali również

21,78 zł
29,40 zł

Mit Metafora Sekularyzacja

Autorzy pierwszej polskiej monografii poświęconej Hansowi Blumenbergowi poruszyli podstawowe kwestie sekularyzacji i modernizacji, postawili problem miejsca mitu w kulturze duchowej Zachodu. Zagadnienia te zazębiają się, zmienność mitu rzuca bowiem świ...
33,58 zł
35,00 zł

Lelewel prasowy

Lelewel zyskał sobie opinię charyzmatycznego profesora uniwersyteckiegoi wykładowcy, która zadecydowała o jego wileńskiej,filomackiej legendzie, ta zaś – o popularności i pozycji historykawśród romantyków pr...
25,85 zł
39,90 zł

Stan wojenny w narracjach prasowych

Książka ukazująca, jak stan wojenny w Polsce był przedstawiany i oceniany na łamach trzech dzienników wywodzących się z różnych opcji ideowo-politycznych: „Trybuny Ludu” (później „Trybuny”), „Gazety Wy...
34,81 zł
49,90 zł

Śmierć Komandora. Tom 2. Metafora się zmienia

Drugi tom długo oczekiwanej powieści Murakamiego! W Hong Kongu została uznana za nieprzyzwoitą, ocenzurowana i zakazana dla czytelników poniżej 18 roku życia. W Japonii w środowisku skrajnej prawicy wywołała oska...
37,99 zł
45,00 zł

Reklama Podręcznik

Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zost...
50,88 zł
80,00 zł

Język perski Część II Język prasowy

Język perski. Część II. Język prasowy jest poprawionym i uwspółcześnionym wydaniem publikacji, która po raz pierwszy ukazała się prawie trzydzieści lat temu, a jej autorami byli Kaweh Pur Rahnama i Monika Chwilczyńska. Stanowi jeden z tom...
49,90 zł
59,90 zł

Reklama cyfrowa Podręcznik

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto ...
31,52 zł
49,00 zł

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcie...
72,07 zł
119,00 zł

Jacek Malczewski. Twórca malarskich metafor

Spuścizna Jacka Malczewskiego (1854-1929) od lat przyciąga miłośników sztuki i intryguje badaczy: historyków sztuki, filozofów, a także literaturoznawców.Autorka prezentuje artystę na naszkicowanym z rozmachem tle epok...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!