Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Międzynarodowy biznes turystyczny(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2016

  • Autor: Barbara Dąbrowska

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 42,00 zł
37,80
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,20 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Międzynarodowy biznes turystyczny

Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce. Książka składa się z dwóch części: w części pierwszej (Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji) są przedstawione: struktura podmiotowa sektora turystycznego, rodzaje międzynarodowych powiązań gospodarczych w turystyce, a także ich mikro- i makroekonomiczne efekty, rozwój współpracy międzynarodowej w turystyce i priorytety wybranych, regionalnych polityk turystycznych. W drugiej części (Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego) Autorka ukazała uwarunkowania ewolucyjnej globalizacji sektorów oraz wybrane aspekty międzynarodowych stosunków w turystyce, które przesądzają o wspomnianej ewolucji. Szczególna uwaga jest poświęcona problematyce innowacyjności w turystyce i jej znaczeniu dla przemian w światowej gospodarce turystycznej. Książka będzie cenną pomocą dla wykładowców oraz studentów uczelni i kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp

 

CZĘŚĆ I. Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji

 

1. Podmioty światowej gospodarki turystycznej w wybranych podsektorach 
1.1. Podmioty światowego podsektora usług noclegowych 
1.2. Podmioty światowego podsektora transportu lotniczego 
1.3. Podmioty światowego podsektora organizacji imprez turystycznych 
Studium przypadku: First Choice — wczoraj i dziś

 

2. Rodzaje międzynarodowych stosunków gospodarczych w turystyce 
2.1. Powiązania handlowe 
2.2. Powiązania produkcyjno-technologiczne 
2.3. Powiązania finansowo-kredytowe i kapitałowe 
2.4. Współpraca międzynarodowa w sferze turystyki 
2.4.1. Motywy międzynarodowej polityki turystycznej 
2.4.2. Organizacje i stowarzyszenia prowadzące międzynarodową politykę turystyczną 
2.4.3. Umowy międzynarodowe

 

3. Regionalne polityki turystyczne — wybrane przykłady 
3.1. Polityka turystyczna Afryki Studium przypadku: Polityka rządów dotycząca turystyki w Afryce i roli stowarzyszeń branżowych w RPA 
3.2. Priorytety polityki turystycznej Ameryki Łacińskiej 
3.3. Główne problemy turystyczne Azji 
3.4. Polityka turystyczna Unii Europejskiej 
3.4.1. Podstawy prawne 
3.4.2. Organy Unii Europejskiej zajmujące się turystyką 
3.4.3. Rozwój polityki turystycznej Unii Europejskiej 
3.4.4. Finansowanie przedsięwzięć turystycznych w Unii Europejskiej. 
Wsparcie przedsięwzięć turystycznych z funduszy strukturalnych w latach 2007−2013 w Polsce

 

4. Mikro- i makroekonomiczne efekty międzynarodowych stosunków gospodarczych w wybranych podsektorach światowej gospodarki turystycznej 
4.1. Podsektor usług noclegowych 
4.2. Podsektor usług gastronomicznych 
4.3. Podsektor organizacji imprez turystycznych 
4.4. Podsektor transportu lotniczego

 

CZĘŚĆ II. Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego

 

5. Istota globalnych sektorów i światowej konkurencji. Uwarunkowania ewolucji sektorów w kierunku globalnym 
5.1. Atrybuty sektorów globalnych 
5.2. Bariery rozwoju sektorów 
5.3. Czynniki wywołujące globalizację sektora

 

6. Korzyści skali w gospodarce turystycznej 
6.1. Podsektor hoteli i restauracji 
Studium przypadku: Globalny zasięg działalności grupy hotelowej Accor 
Studium przypadku: Hyatt — firma innowacyjna 
6.2. Podsektory dystrybucji turystycznej i transportu lotniczego

 

7. Zmiana i racjonalizacja kanałów dystrybucji produktu turystycznego 
7.1. Trendy w zakresie dystrybucji produktu turystycznego 
7.2. Specyfika regionalnych systemów dystrybucji turystycznej 
Studium przypadku: Działalność biura podróży Mark Warner 
Studium przypadku: Obniżanie kosztów dystrybucji na przykładzie easyJet

 

8. Zmiana kosztów czynników produkcji w turystyce 
8.1. Podsektor usług noclegowych 
8.2. Podsektor transportu lotniczego

 

9. Łagodzenie ograniczeń państwowych w gospodarce turystycznej i różnic społeczno-ekonomicznych 
9.1. Liberalizacja w zakresie formalności granicznych 
9.2. Działalność OECD i UNWTO — znaczący element integracji ekonomicznej, w tym turystycznej

 

10. Innowacyjność w światowej gospodarce turystycznej stymulatorem globalizacji sektora 
10.1. Istota i znaczenie innowacji w turystyce 
Studium przypadku: Turystyka przygodowa w Szkocji i Nowej Zelandii 
Studium przypadku: Innowacyjność w hotelach na Balearach 
10.2. Technologie informacyjne a konkurencja w światowej gospodarce 
turystycznej

 

Zakończenie

 

Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

24,90 zł

Jak wygrać w biznesie?

W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli. „Jak wygrać w biznesie” to praktyczny...
79,00 zł

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną p...
28,00 zł

Planowanie przestrzeni turystycznej

Prezentowane opracowanie jest pierwszą od dłuższego czasu na polskim rynku książką, w której omówiono kompleksowo, także w przekroju historycznym, zagadnienia związane z aspektami zrównoważonego planowania przestrzeni turystycznej ...
49,90 zł

Siła kobiet w biznesie

Kobiety zmieniają świat, ale jeszcze nie doceniają siebie. Nie wiedzą, jakie dary wnoszą do gospodarki dzięki swojej pracy. Dotąd krytykowane kobiece cechy, takie jak misyjność, uczuciowość, uważność, troskliwość i wiele innych, stanowią wielki niewyko...
37,00 zł

CzasNaE-Biznes

Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego. Musisz mieć tę książkę, jeżeli: - Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który auto...
45,00 zł

Międzynarodowy obrót bronią konwencjonalną

WSTĘP Handel bronią stał się instrumentem realizacji polityki państwa. Należy go postrzegać jako element szerszej koncepcji geostrategicznej, której celem jest zabezpieczenie interesów państwa oraz jego sojuszników. W dużej mierze ...
14,90 zł

Atrakcje turystyczne miasta Szczyrk i gminy Buczkowice

Niniejszy przewodnik przeznaczony jest dla osób, które pragną lepiej poznać walory turystyczne Szczyrku oraz gminy Buczkowice. Czytelnicy znajdą tu też garsć informacji na temat położenia, klimatu, budowy geologicznej, wód, przyrod...
4,00 zł

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania - Społeczna odpowiedzialność biznesu w sieciach handlowych jako źródło tworzenia ich przewagi konkurencyjnej w świetle przeprowadzonych badań w województwie lubuskim

Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie modelu biznesu, lecz o umiejętne jego konfigurowanie w...

Turystyczny poradnik medyczny

„Turystyczny poradnik medyczny” to podręczne źródło szybkiej, praktycznej informacji medycznej. Wskaże nam, jak zachować się w sytuacjach nieprzewidzianych, nagłych zachorowań, losowych zdarzeń czy urazów, które nieocze...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!