Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 42,00 zł
38,41
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,59 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
Paczkomaty InPost
9,75 zł
Kurier
12,75 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
Kurier
15,75 zł
Słowa kluczowe: książka Polityka

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:

Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab

Celem niniejszej książki jest rekonstrukcja i analiza modelu zinstytucjonalizowanych (sformalizowanych) działań lobbingowych podejmowanych przez największe europejskie firmy telewizyjne w kontekście wspólnotowej polityki audiowizualnej. Należy tym samym zastrzec, iż poza spektrum zainteresowania niniejszej pracy znajdują się wszelkiego rodzaju działania lobbingowe wspomnianych podmiotów o charakterze nieformalnym, poufnym i incydentalnym (np. nieformalne spotkania towarzyskie). Przyczyną jest istotnie ograniczona możliwość dotarcia do danych empirycznych świadczących o tego typu działalności firm. Przedmiotem analizy pozostają więc jedynie zinstytucjonalizowane działania lobbingowe, określane w niniejszym opracowaniu także mianem "kanały wpływu", obejmujące faktyczne udokumentowane rzecznictwo interesów, jak również okoliczności uprawdopodabniające podjęcie tego typu działań, np. członkostwo w grupach branżowych. Relacje te charakteryzują się względną trwałością oraz, przede wszystkim, przejrzystością umożliwiającą opinii publicznej śledzenie tego procesu. Badanie to nie podejmuje zagadnienia skuteczności lobbingu wyselekcjonowanych firm, lecz wskazuje jedynie na pewne strukturalne uwarunkowania, które mogą przełożyć się także na rzeczywisty wpływ danych firm na proces decyzyjny w Unii Europejskiej.
Sformułowany w ten sposób temat pracy ma charakter wieloaspektowy i stanowi ważne wyzwanie badawcze. Warto bowiem zauważyć, iż praca ta podejmuje jednocześnie kilka obszernych zagadnień: lobbingu w Unii Europejskiej, aktywności lobbingowej dużych firm, metafory sieci czy, wreszcie, specyfiki europejskiego sektora telewizyjnego. Każde z nich wymaga na wstępie krótkiego omówienia, co pozwoli na pełniejsze zrozumienie zaproponowanego tematu.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Duch liberalizmu a projekt europejskiej przestrzeni edukacyjnej

Książka prezentuje wielowątkową analizę poświęconą kulturze instytucjonalnej uniwersytetu. Autorka stosuje podejście filozoficzno-historyczne, kładąc nacisk na kontekst działania instytucji akademickiej. Trafnie identyfikuje ważny dla tożsamości europe...
33,60 zł

Obywatelska inicjatywa ustawodawcza jako instytucja ustroju Rzeczypospolitej Polskiej.

Autor publikacji podjął się zadania polegającego na przedstawieniu genezy, analizy rozwiązań prawnych, praktyki oraz wniosków de lege ferenda polskiej instytucji inicjatywy ustawodawczej obywateli. Przedmiotem zainteresowania w książce jes...
25,00 zł

Instytucje wydawnicze w II Rzeczypospolitej

Nina Kraśko w prezentowanej publikacji opisuje ruch wydawniczy II Rzeczpospolitej. Podejmując się tego zadania, autorka postawiła sobie cztery główne cela: - sporządzeni typologii wszystkich instytucji, których nakładem ukazywały si...
35,00 zł

Unia Europejska i wybrane państwa świata wobec kryzysu migracyjnego

Publikacja dotyczy bardzo istotnego wycinka szerokiego obszaru badawczego, jakim jest problematyka migracji. Ze względu na nowość omawianego, tytu- łowego zjawiska kryzysu migracyjnego i jego wagę występuje duży deficyt naukowych opracowań holistycznie...
54,00 zł

Unia Europejska od Maastricht do Lizbony

Książka "Unia Europejska od Maastricht do Lizbony" jest zbiorem artykułów, jakie Stanisław Parzymies opublikował w latach 1991-2010 głównie w "Roczniku Strategicznym", wydawanym przez Instytut Stosunków Międzyna...

Wolność wypowiedzi w Polsce wobec ochrony prawa do prywatności

Naukowe rozważania prowadzono z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć nauki i orzecznictwa z jednoczesnym poszanowaniem już ugruntowanego dorobku nauki. (...) Na uwagę zasługuje podejście z interdyscyplinarnej, bo prawnej i politologicznej, perspektywy ...
41,00 zł

Reprezentacja interesów gospodarczych i społecznych w Unii Europejskiej

Zbiór artykułów dotyczących rzecznictwa interesów w Unii Europejskiej, w szczególności działań na rzecz polskich interesów gospodarczych i społecznych. Autorzy związani z różnymi ośrodkami naukowymi i unijnymi ...
25,00 zł

Efektywność reprezentacji interesów Polski w Unii Europejskiej

Reprezentacja interesów w systemie politycznym Unii Europejskiej jest konfrontowana z jego specyficznymi cechami. Aktorami tego rozproszonego - tak w sensie horyzontalnym, jak i wertykalnym - systemu są zarówno państwa czy instytucje unij...
50,40 zł

Polska polityka społeczna wobec starzenia się ludności w latach 1971-2013

Wyzwaniem o charakterze wręcz cywilizacyjnym jest dla Polski, podobnie jak dla wielu innych krajów, proces starzenia się ludności i jego konsekwencje. Autorka przedstawia w pracy dane liczbowe ukazujące w długim okresie przebieg procesów ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!