MENU

Projektowanie efektywnych szkoleń. Learning Battle Cards

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2016

  • Seria / cykl: Szkolenia - zestaw

  • Autor: Małgorzata Czernecka, Marek Hyla, Sławomir Łais

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 384,00 zł
345,60
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Projektowanie efektywnych szkoleń. Learning Battle Cards

Projektowanie efektywnych szkoleń to jedyna publikacja na rynku ukazująca w nowoczesny, skondensowany i praktyczny sposób bogactwo metod, jakimi dysponuje organizacja podczas projektowania procesów rozwojowych dla swych pracowników. Koncepcja Learning Battle Cards jest rezultatem współpracy trojga autorów od wielu lat działających na rynku usług szkoleniowych i doradczych, którzy stworzyli metodę pozwalającą każdej osobie zainteresowanej rozwojem kadry szybko i łatwo wybrać z bogactwa praktyki uczenia najlepsze opcje i potem skutecznie wprowadzać je w organizacji. Niniejszy zestaw zawiera:





zbiór opisów metod i narzędzi stosowanych w uczeniu,
talię składającą się ze 108 kart nawiązujących swoją konstrukcją do kart bitewnych - karty zawierają komplet podstawowych informacji o poszczególnych formach rozwojowych i pozwalają sprawnie zaprojektować proces edukacyjny oraz zaprezentować go w przystępny i obrazowy sposób,
opis koncepcji Learning Battle Cards,
omówienie konstrukcji kart i sposobu ich opisu,
prezentację sposobów zastosowania kart w projektowaniu procesów rozwojowych.


Publikacja stanowi kompendium wiedzy praktycznej, w którym 59 autorów praktyków opisało 108 form szkoleniowych, czyli wszystkie karty z talii LBC. Zamieszczono w niej również studia przypadków projektów, które były realizowane z udziałem autorów i które pokazują możliwości praktycznego zastosowania kart i metody LBC na etapie projektowania procesów rozwojowych.

Adresaci:

Opracowanie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy zajmują się rozwojem ludzi, ich szkoleniem i nauczaniem, na poziomie zarówno strategicznym, jak i operacyjnym: dyrektorów działów HR i działów rozwoju, szkoleniowców, trenerów i nauczycieli. Może także być polecane jako podręcznik lub lektura uzupełniająca do zajęć z zakresu pedagogiki, socjologii, psychologii oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Przedmowa | str. 11
Jak czytać tę publikację | str. 13

Rozdział 1. Narodziny koncepcji Learning Battle Cards | str. 15

Rozdział 2. Wyzwania rozwojowe XXI wieku | str. 17
Nawyk uczenia się | str. 17
Symbioza pokoleń | str. 18
Atak klonów czy Drużyna Pierścienia? | str. 20
W sieci rozwoju | str. 21
Źródła wiedzy | str. 21
Mądrość tłumu | str. 22
Nie ma jednej drogi do celu | str. 23
Nauczanie a uczenie się | str. 23
Prosumer - daj mi się uczyć po swojemu | str. 24
Masowa personalizacja w uczeniu - sposób na indywidualizację rozwoju | str. 24
Ciągła adaptacja - agile w uczeniu | str. 25
Samodzielnie nie oznacza samotnie | str. 26
Praktyka przede wszystkim | str. 26
Uczenie się przy okazji | str. 26
Świat jest grą | str. 27
Relacja uczący się - nauczyciel | str. 27
Big data | str. 27
Podsumowanie | str. 28

Rozdział 3. Koncepcja i talia Learning Battle Cards | str. 29
Cel | str. 29
Inspiracje | str. 29
Podejście | str. 30
Czym są Learning Battle Cards? | str. 31
Talia kart | str. 31
Struktura karty | str. 32
Konstelacje kart | str. 35
Sposoby pracy z kartami | str. 36
Karty szkoleniowe i karty wsparcia | str. 37
Trzy stopnie złożoności kart w talii | str. 37

Rozdział 4. Metoda Learning Battle Cards | str. 41
Warstwy w metodzie LBC | str. 42
Analiza potrzeb rozwojowych | str. 43
Kształtowanie świadomości osoby szkolonej | str. 44
Transfer wiedzy | str. 45
Budowanie umiejętności | str. 47
Wpływanie na postawy | str. 48
Wdrożenie nowo nabytych umiejętności i wsparcie w tym procesie | str. 49
Pomiar rezultatów procesu rozwojowego | str. 50
Podsumowanie | str. 51
Metoda LBC a inne praktyki projektowania procesów rozwojowych | str. 54
Przykład wykorzystania metody LBC - analiza przypadku | str. 55
Tło | str. 55
Charakterystyka firmy | str. 56
Sytuacja przed realizacją projektu | str. 56
Potrzeby firmy | str. 56
Zastosowane rozwiązanie | str. 57
Szczegółowy opis modelu | str. 57
Trudności | str. 59
Wnioski i rezultaty | str. 60

Rozdział 5. Learning Battle Cards na tle innych podejść do procesów edukacyjnych i rozwojowych | str. 61
Andragogika a pedagogika | str. 61
LBC a andragogika i pedagogika | str. 62
Flow | str. 64
LBC a flow | str. 65
Dziewięć działań dydaktycznych według Roberta Gagnégo | str. 66
LBC a dziewięć działań dydaktycznych | str. 67
Facylitacja i próżniactwo społeczne | str. 68
LBC a facylitacja i próżniactwo społeczne | str. 69
Piramida Dale'a | str. 70
LBC a piramida Dale'a | str. 70
Brain rules | str. 72
LBC a brain rules | str. 73
Model ADDIE | str. 74
LBC a model ADDIE | str. 75
LBC jako inspiracja dla wybranych etapów modelu ADDIE | str. 76
Cykl Kolba | str. 76
LBC jako inspiracja do realizacji szkolenia opartego na cyklu Kolba | str. 78
Taksonomia Blooma | str. 79
LBC jako inspiracja do zastosowania taksonomii Blooma przez projektanta procesu rozwojowego | str. 80

Rozdział 6. Gry w Learning Battle Cards | str. 82
Poznaj mnie | str. 82
Reguły gry | str. 82
Podpowiedzi | str. 83
Dobierany | str. 83
Reguły gry | str. 84
Podpowiedzi | str. 85
Bitwa | str. 85
Reguły gry | str. 85
Podpowiedzi | str. 86
Konstelacja | str. 87
Reguły gry | str. 87
Przyporządkowanie | str. 88
Reguły gry | str. 89

Dodatek 1. Karty w oczach praktyków - kompendium wiedzy | str. 91
Opiekunowie kart | str. 91
Forma współpracy | str. 91
Struktura opisów kart | str. 92
Metody pracy z opisami kart | str. 92
OCENA 360 STOPNI | str. 94
ARTYKUŁ | str. 97
ANIMACJA | str. 100
UCZENIE PRZEZ APP-LIKACJE | str. 103
RZECZYWISTOŚĆ ROZSZERZONA | str. 107
OCENA | str. 111
AUDIOKONFERENCJA | str. 115
KSIĄŻKA | str. 119
AUDIOBOOK | str. 124
DRUGI OBIEG TREŚCI | str. 127
MASYWNE DANE | str. 130
E-BOOK | str. 134
BLOG | str. 138
BENCHMARKING | str. 143
TABLICA | str. 148
KONFERENCJA | str. 152
OPIEKOWANIE SIĘ TREŚCIĄ | str. 158
CERTYFIKACJA | str. 163
CHAT | str. 167
LISTA KONTROLNA | str. 171
COACHING | str. 174
SPOŁECZNOŚĆ PRAKTYKÓW | str. 177
REPOZYTORIUM TREŚCI | str. 181
ANALIZA PRZYPADKU | str. 185
DYSKUSJA | str. 188
DEMONSTRACJA | str. 191
MAPA ODKRYWCÓW | str. 194
HISTORIA MULTIMEDIALNA | str. 197
E-SZKOLENIE | str. 201
E-MAIL | str. 206
WYJAŚNIENIE | str. 211
EKSPERYMENTOWANIE | str. 214
EKSPONAT | str. 218
INFORMACJA ZWROTNA | str. 222
FACYLITACJA | str. 225
GRUPA FOKUSOWA | str. 228
GRA | str. 232
HIPERMEDIA | str. 236
INFOGRAFIKA | str. 240
KOMUNIKATOR | str. 243
WYWIAD | str. 247
ZADANIE WDROŻENIOWE | str. 252
SPOŁECZNE DZIENNIKARSTWO | str. 256
WSPARCIE STANOWISKOWE | str. 259
ROTACJA STANOWISK | str. 262
I POZIOM KIRKPATRICKA | str. 265
II POZIOM KIRKPATRICKA | str. 268
III POZIOM KIRKPATRICKA | str. 271
IV POZIOM KIRKPATRICKA | str. 275
PIGUŁKA WIEDZY | str. 279
WYKŁAD | str. 283
JEDZ I UCZ SIĘ | str. 287
FILM | str. 291
MIKROBLOG | str. 295
MENTORING | str. 299
MULTIMEDIA | str. 303
MAPA MYŚLI | str. 307
METAFORA | str. 311
TAJEMNICZY KLIENT | str. 315
BIULETYN | str. 320
NOTOWANIE | str. 324
OBSERWACJA | str. 328
OTWARTE TREŚCI | str. 332
WARSZTATY ON-LINE | str. 338
ĆWICZENIE | str. 342
UCZENIE PROJEKTOWE | str. 347
PODCAST | str. 351
ANKIETA | str. 355
PARTNERSKIE UCZENIE SIĘ | str. 358
PREZENTACJA | str. 363
QUIZ | str. 366
POWTARZANIE | str. 370
BADANIE | str. 373
REFLEKSJA | str. 377
ZWROT Z INWESTYCJI | str. 381
ODGRYWANIE ROLI | str. 384
SEMINARIUM | str. 388
SPOŁECZNOŚCIOWE OZNACZANIE | str. 393
SZKICOWANIE | str. 397
WYSZUKIWARKA | str. 401
METODA CIENIA | str. 405
SYMULACJA | str. 409
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE | str. 413
SIEĆ SPOŁECZNA | str. 416
DRUGI EKRAN | str. 423
HISTORIA | str. 428
STRESZCZENIE | str. 432
SONDAŻ | str. 436
WSPÓLNA PRZESTRZEŃ PRACY | str. 440
TUTORING | str. 444
ZADANIE ZESPOŁOWE | str. 448
UCZ NAUCZYCIELA | str. 452
FORUM DYSKUSYJNE | str. 455
TAGOWANIE | str. 459
SMS | str. 463
WYCIECZKA | str. 467
TEST | str. 471
WIRTUALNY AGENT | str. 476
WIDEOKONFERENCJA | str. 482
WIDEO NA ŻĄDANIE | str. 485
WIZUALIZACJA | str. 488
WIRTUALNY ŚWIAT | str. 492
WARSZTATY | str. 496
KONFERENCJA INTERNETOWA | str. 501
WEBINARIUM | str. 504
WIKI | str. 508
ZESZYT ĆWICZEŃ | str. 512
POSZUKIWANIE SKARBÓW | str. 515

Dodatek 2. Learning Battle Cards w praktyce - case studies | str. 519
Case study 1: Szkoła trenerów blended learningu Akademii TROP - jak przygotować trenera umiejętności "miękkich" w cywilizacji informacji | str. 520
Case study 2: Wdrożenie pakietu szkoleń on-boardingowych w dużej organizacji | str. 527
Case study 3: Bezpieczeństwo pracy kierowców w firmie CEMEX Polska | str. 532
Case study 4: Przygotowanie nauczycieli do wykorzystania e-learningu w praktyce szkolnej | str. 538
Case study 5: Wdrożenie Akademii Wiedzy w Firmie Produkcyjnej X | str. 543

Dodatek 3. Listy nazw form rozwojowych | str. 551
1. Lista nazw kart (form rozwojowych) opisanych w dodatku 1 | str. 553
2. Lista głównych polskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych w dodatku 1 - w układzie alfabetycznym | str. 558
3. Lista angielskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych w dodatku 1 - w układzie alfabetycznym | str. 563

Podsumowanie | str. 569
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

75,01 zł
98,70 zł

Egzamin 70-413 Projektowanie i implementacja infrastruktury serwerów

Książka ułatwia zdobycie umiejętności potrzebnych do zdania egzaminu 70-413 oraz opanowanie biegłości w projektowaniu i implementacji serwerów w przedsiębiorstwach. Książka opracowana została z myślą o doświadczonych profesjonalistach z tytułami...
60,65 zł
79,80 zł

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna ...
22,50 zł
25,00 zł

Projektowanie systemów bezpieczeństwa

Publikacja „Projektowanie systemów bezpieczeństwa” jest omówieniem podstawowych zasad, wytycznych i technik, jakie należy uwzględnić podczas nowopowstających systemów bezpieczeństwa. Wskazuje narzędzia, formy oraz proce...
51,20 zł
64,00 zł

Projektowanie słupów żelbetowych

Słupy są jednym z podstawowych elementów konstrukcyjnych. Stanowią podpory przekazujące obciążenia z belek, płyt , tarcz itp. na niższe kondygnacje lub przez fundamenty – bezpośrednio na grunt.W niniejszej publikacji Autor wskazuje, ...
37,51 zł
49,35 zł

Robotyka w LEGO Technic. Projektowanie i budowa własnych robotów

Dzięki książce Robotyka w LEGO Technic konstruowanie robotów stanie się całkiem proste! Zobaczymy, jak używać klocków LEGO i elementów mechanicznych i sterujących, takich jak silniki i piloty, do tworzenia wszelkiego rodzaju robot&...
20,00 zł
25,00 zł

Projektowanie, wytwarzanie i badanie biozgodności mikrosita do izolacji krążących komórek nowotworowych

W niniejszej monografii, stanowiącej pierwszy etap badań własnych nad izolacją i wzbogacaniem krążących komórek nowotworowych z krwi pacjentów onkologicznych, przedstawiono technologiczne aspekty wykonania mikrosita metodą ablacji i fotol...
27,52 zł
32,00 zł

Projektowanie głębokich otworów wiertniczych

Podręcznik przeznaczony jest dla studentów Wydziału Wiertnictwa, Nafty i Gazu, wydziałów geologicznych, górniczych z zakresu przedmiotu wiertnictwo oraz szeroko rozumianej kadry inżynieryjnej zajmującej się poszukiwaniem i udostępn...
18,92 zł
22,00 zł

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić?...
25,56 zł
26,90 zł

Samo Sedno - Efektywna komunikacja w zespole

Beata Rzepka EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i o...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!