MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Przedsiębiorczość

(eBook)

Przedsiębiorczość. Jako proces współoddziaływania sposobności i intencji przedsiębiorczych

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Autor: Agnieszka Kurczewska

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 49,90 zł
41,92
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Przedsiębiorczość

W książce zaprezentowano syntezę najnowszych kierunków badań naukowych w dziedzinie przedsiębiorczości na świecie. Podjęto ważną i w Polsce praktycznie nieznaną problematykę sposobności i intencji przedsiębiorczych. Opisano przedsiębiorczość jako naukę oraz nakreślono jej specyfikę i główne obszary zainteresowań. W celu lepszego zrozumienia współczesnej przedsiębiorczości, w tym problematyki intencji i sposobności przedsiębiorczych, zastosowano podejście interdyscyplinarne. Wykorzystano przede wszystkim dorobek i warsztat ekonomii, socjologii oraz psychologii. Poza dyskusją syntetyzującą wątki teoretyczne, przeprowadzono badania empiryczne. Korzystano z metodologii badań jakościowych i ilościowych, w tym samym wskazując na szeroki potencjał metodologiczny badań z zakresu przedsiębiorczości.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp

ROZDZIAŁ 1. Przedsiębiorczość jako nowy rodzaj dyscypliny naukowej 
1.1. Akademicka tożsamość przedsiębiorczości 
1.1.1. Problemy naukowości przedsiębiorczości 
1.1.2. Ewolucja podejść do przedsiębiorczości i szerokie spektrum jej rozumienia 
1.1.3. Przedsiębiorczość a nauki społeczne 
1.1.4. Przedsiębiorczość a nauki humanistyczne 
1.2. Esencja współczesnego rozumienia przedsiębiorczości 
1.2.1. Kierunki rozwoju współczesnej nauki o przedsiębiorczości 
1.2.2. Procesowe ujęcie przedsiębiorczości 
1.3. Edukacja w zakresie przedsiębiorczości 
1.3.1. Edukacja w zakresie przedsiębiorczości jako dyscyplina akademicka 
1.3.2. Wyzwania edukacji 
1.3.3. Sytuacja w Polsce

 

ROZDZIAŁ 2. Sposobności przedsiębiorcze 
2.1. Sposobności przedsiębiorcze w świetle teorii 
2.1.1. Pojęcie sposobności przedsiębiorczych, ich istota i natura 
2.1.2. Podejścia badawcze do tematyki sposobności przedsiębiorczych 
2.1.3. Sposobności jako proces i jako zespół kompetencji 
2.1.4. Typologie sposobności przedsiębiorczych 
2.1.5. Sposobności przedsiębiorcze a edukacja 
2.2. Sposobności przedsiębiorcze w świetle badań empirycznych 
2.2.1. Problem badawczy — moderatory sposobności przedsiębiorczych 
2.2.2. Metodologia badań 
2.2.3. Wyniki badań i ich analiza 
2.2.4. Wnioski

 

ROZDZIAŁ 3. Intencje przedsiębiorcze 
3.1. Intencje przedsiębiorcze w świetle teorii 
3.1.1. Pojęcie intencji przedsiębiorczych i ich rola w przedsiębiorczości 
3.1.2. Przegląd czynników kształtujących intencje przedsiębiorcze 
3.1.3. Modele intencji przedsiębiorczych 
3.1.4. Obszary i wyniki badań dotyczących intencji przedsiębiorczych 
3.1.5. Intencje przedsiębiorcze a edukacja 
3.2. Intencje przedsiębiorcze w świetle badań empirycznych 
3.2.1. Problem badawczy 
3.2.2. Metodologia badań 
3.2.3. Wyniki badań i ich analiza 
3.2.4. Wnioski

 

ROZDZIAŁ 4. Proces przedsiębiorczy jako interakcja sposobności i intencji 
4.1. Zależność między sposobnościami i intencjami przedsiębiorczymi 
4.2. Brakujące elementy modeli intencji i sposobności przedsiębiorczych 
4.3. Ocena podejść do badań przedsiębiorczości —postulat podejścia ekonomiczno- 
psychologicznego 
Zakończenie 
Aneks 1. Wzór ankiety 
Aneks 2. Histogramy zmiennych 
Aneks 3. Korelacje między zmiennymi 
Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

45,75 zł
61,00 zł

Przedsiębiorczość

Książka Krzysztofa Zięby jest pierwszą w Polsce, skierowaną do szerokiego grona odbiorców publikacją poświęconą preprzedsiębiorczości. Preprzedsiębiorcę definiuje się jako kogoś, kto jest aktywnie zaangażowany w proces zakładania własnej, jeszcz...
45,28 zł
53,90 zł

Przedsiębiorczość imigrantów z Dalekiego Wschodu w Polsce

Migracje są współcześnie zjawiskiem masowym, w którym Polska bierze aktywny udział – tradycyjnie jako kraj wysyłający. W XXI wieku zaczyna się jednak rysować także trend odwrotny – coraz większe grupy osób decydują się ...
30,01 zł
34,90 zł

Wiedza ekonomiczna, praca, przedsiębiorczość, konsumpcja. Świadomość ekonomiczna polskich studentów

Książka jest efektem badań i analiz trzech autorów zajmujących się problematyką związaną ze świadomością ekonomiczną (pracą, przedsiębiorczością, mobilnością za pracą, konsumpcją). W niniejszej publikacji uwaga została skoncentrowana na młodym p...
11,07 zł
12,30 zł

Przedsiębiorczość

Przedsiębiorczość to zorganizowany proces działań ukierunkowany w danych warunkach na wykorzystanie pomysłu w celu osiągnięcia korzyści na rynku. Przedsiębiorczość to sposób działania, polega na skłonności podejmowania nowych, ryzykownych i niek...
30,24 zł
33,60 zł

Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw

Wśród licznych kategorii pojęciowych współtworzących współczesną wiedzę w dziedzinie ekonomii i zarządzania niewątpliwie poczesne miejsce zajmu¬ją, ściśle związane z sobą, przedsiębiorczość i innowacyjność. W teorii wysoką rang...
28,77 zł
31,97 zł

Zrównoważona przedsiębiorczość. Analiza i model

Zrównoważona przedsiębiorczość to wszechstronna koncepcja zakładająca występowanie wzajemnych relacji zachodzących między przedsiębiorstwem a rynkiem, społeczeństwem i środowiskiem. We współczesnych realiach gospodarczych, charakteryzując...
34,31 zł
39,90 zł

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-g...
32,68 zł
38,00 zł

Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw

Przedsiębiorczość jest zjawiskiem, które przenika wszystkie dziedziny działalności ludzi i społeczeństw. Przy czym czynnikami, które decydują o podejmowaniu przez przedsiębiorstwa działań przedsiębiorczych, są nie tylko silna presja konku...
11,70 zł
13,00 zł

Przedsiębiorczość kobiet. Wybrane aspekty ekonomiczne i psychokulturowe

Tematem publikacji jest przedsiębiorczość kobiet. Zaprezentowano jej specyfikę w porównaniu z przedsiębiorczością mężczyzn, przedstawiono jej determinanty i ograniczenia oraz sposób wykorzystania zasobów rzeczowych i możliwoś...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!