MENU

Relacje w organizacji

(Miękka)

Podręcznik menedżera

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Relacje w organizacji

Książka stanowi podręcznik kształtowania relacji społecznych w organizacji. Opisywane w niej mechanizmy wyjaśniające zachowania pracowników i przełożonych zostały zilustrowane przykładami płynącymi z praktyki gospodarczej. Dzięki temu zrozumienie prezentowych treści staje się proste, a sama lektura bardzo interesująca.
Dr hab. Iliona Świątek-Barylska
Zdecydowana większość polskich opracowań z zakresu zarządzania ma charakter publikacji albo ściśle naukowych, które są skierowane do wąskiego grona odbiorców - głównie teoretyków zarządzania, albo też są to publikacje o charak­ terze zdecydowanie popularyzatorskim lub poradnikowym. Natomiast recenzowana praca idealnie wypełnia lukę między tymi biegunowo zróżnicowanymi trendami -jest wystarczająco naukowa, a jednocześnie satysfakcjonująca aplikacyjna.
Prof. nadzw. dr hab. Adela Barabasz
Niniejszą publikację polecam zarówno tym, którzy mają spore doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i nadal chcą pogłębiać wiedzę w tym obszarze, jak i tym, którzy dopiero stoją przed wyzwaniami menedżerskimi. Ważne jest to, że dzięki niej wszyscy zainteresowani rozwojem kompetencji kierowniczych otrzymają zbiór inspiracji i praktycznych rozwiązań opartych na solidnych naukowych podstawach i najlepszych praktykach zarządzania, wynikających z bogatych doświadczeń autorów.
Paulina Pazio
dyrektor HR i członek zarządu w globalnej firmie farmaceutycznej. Ekspert w dziedzinie HR i wieloletni dyrektor HR w międzynarodowych firmach

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

64,52 zł
79,00 zł

Nauka o organizacji

Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wy...
45,24 zł
53,00 zł

Zjawiska kryzysowe w organizacji

Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organ...
69,10 zł

Przygotowanie imprez i usług turystycznych. Kwalifikacja HGT.07 Technik organizacji turystyki Podręcznik Część 1

Podręcznik podaje podstawowe wiadomości z zakresu turystyki, takie jak: czynniki rozwoju turystyki, motywy podróżowania, kategorie, rodzaje i formy turystyki. Omawia także usługi najczęściej świadczone w turystyce i wyjaśnia, jak kreują one potr...
62,80 zł

Organizacja produkcji gastronomicznej. HGT.12

Znany i lubiany podręcznik, zaktualizowany do podstawy programowej 2019. Omawia zagadnienia z czwartej części kwalifikacji HGT.12 – organizacja produkcji gastronomicznej. Przedstawia m.in.: zagadnienia związane z planowaniem produkcji potraw i na...
31,16 zł
50,00 zł

Relacje o pomocy udzielanej Żydom przez Polaków w latach 1939-1945 Tom 5

W tomie zamieszczone zostały 173 dokumenty dotyczące pomocy udzielanej Żydom przez Polak ów na terenie dystryktu Galicja Generalnego Gubernatorstwa i na Wolyniu. W większości są to protokoły przesłuchań świadków, sporządzone przez pracown...
44,18 zł
56,00 zł

Organizacja bezpieczeństwa narodowego Rzeczypospolitej Polskiej. Aspekty ustrojowe, prawno-administr

Niniejsza monografia łączy w jeden logiczny układ efekty dotychczasowego dorobku autora w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego, rozszerzając je znacznie o zagadnienia pojęcia i istoty systemu bezpieczeństwa narodowego, aspektów prawnych bezpiecz...
27,85 zł
39,90 zł

Kochać (się) mądrze Jak uważność i współczucie mogą wspierać relacje intymne

Miłość. Uczucie najtrudniejsze, ale przecież najważniejszeMówi się, że cała nasza kultura - wszystko, co tworzymy, książki i filmy, wiersze i piosenki, obrazy i rzeźby - traktuje o miłości, powstaje dla miłości, z powodu miłości lub ...
364,01 zł

Osobowość i relacja

Badanie miało na celu analizę orientacji w relacjach interpersonalnych 200 studentów podyplomowych Uniwersytetu w Bangalore, wylosowanych zarówno z wydziału nauk ścisłych, jak i artystycznych, a także tych przebywających w schronisku uniwersyteckim i t...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!