Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności
Praktyczne wskazówki od Mistrza Sprzedaży Hala Beckera!
Salesbook, jak sama nazwa wskazuje, to książka, z której się dowiesz, jak skutecznie sprzedawać. Autor w bezpretensjonalny sposób przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu. Cenne, praktyczne wskazówki poparte są nawiązaniami do najlepszych profesjonalnych publikacji dotyczących sprzedaży. Całość podzielona jest na kilkadziesiąt lekcji przerywanych zabawnymi quizami i komiksowymi scenkami rodzajowymi. Książkę czyta się z dużą przyjemnością, szybko przyswajając najcenniejsze rady pozwalające stać się prawdziwym mistrzem. Jak twierdzi sam Autor – po co zadowalać się byciem przeciętnym, gdy zawsze można stać się najlepszym!
Hal Becker jest powszechnie znanym w Stanach Zjednoczonych ekspertem sprzedaży oraz zagadnień związanych z obsługą klienta i negocjacji. Prowadzi wykłady oraz konsultacje dla ponad 140 firm i organizacji w ciągu roku. Na liście jego klientów znajdują się takie spółki, jak IBM, Disney, New York Life, United Airlines, Verizon, Terminix, AT&T, Perle Vision, Cintas oraz setki innych firm i stowarzyszeń.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-01-17788-1
- ISBN druku: 978-83-01-17758-4
- Liczba stron: 268
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Podziękowania 13 Wprowadzenie 16 Lekcja 1. Lekcja od mojego kuzyna Armana 21 Lekcja 2. Charakterystyka najlepszych sprzedawców 24 Quiz 1 27 Lekcja 3. Sześć zasad sprzedaży 31 Lekcja 4. Czego sprzedawca może się nauczyć od dzieci 35 Lekcja 5. Historia Andy’ego 38 Quiz 2 41 Lekcja 6. Czy jesteś dobrym słuchaczem? 45 Lekcja 7. Zostań lepszym słuchaczem 48 Lekcja 8. Siła ciszy 52 Quiz 3 55 Lekcja 9. Dlaczego sprzedawcy zawodzą? 59 Lekcja 10. Jak przygotować się przed rozmową sprzedażową? 62 Lekcja 11. Oferta 68 Lekcja 12. Cechy kontra korzyści 72 Quiz 4 75 Lekcja 13. Pytania są najważniejsze w sprzedaży 79 Lekcja 14. Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość 82 Lekcja 15. Jedno pytanie to wszystko, czego potrzebujesz 86 Lekcja 16. Etap A i etap B sprzedaży 90 Lekcja 17. Magiczne pytanie 93 Lekcja 18. Kwestionariusz 96 Quiz 5 102 Lekcja 19. Jak zwiększyć sprzedaż 107 Lekcja 20. Prawdziwe relacja buduje się długo 110 Lekcja 21. Sprzedaż z polecenia 114 Lekcja 22. Jak ominąć „zasłonę” 118 Lekcja 23. Jak sprzedawać jak profesjonalista, w dwie minuty 121 Lekcja 24. Dlaczego od sprzedawców oczekuje się ściągania 124 Lekcja 25. Chodzenie na randki i sprzedaż. Czy jest jakaś różnica? 128 Quiz 6 130 Lekcja 26. Niezapowiedziane spotkanie, rozmowa telefoniczna i e-mail 135 Lekcja 27. Dlaczego skrypty nie działają? 139 Lekcja 28. Zrób z tego grę 142 Lekcja 29. Pomysł z video 144 Lekcja 30. Sprzedaż od dołu do góry 147 Lekcja 31. Myśl perspektywicznie 150 Lekcja 32. Zadzwoń do mnie po pierwszym! 154 Quiz 7 158 Lekcja 33. Plan 15 minutowy 163 Lekcja 34. Planuj wszystko jak wycieczkę turystyczną 166 Lekcja 35. Dzień z życia 169 Quiz 8 173 Lekcja 36. Radzenie sobie z trudnościami 177 Lekcja 37. Przeszkody jako przedmiot zazdrości 180 Lekcja 38. Śnieżka i siedem wątpliwości 183 Lekcja 39. Odgrywanie ról i omijanie trudności 185 Quiz 9 187 Lekcja 40. Dlaczego cele są takie ważne 191 Lekcja 41. Ustalanie celów 194 Quiz 10 198 Lekcja 42. Nie jest tak, jak myślisz 201 Lekcja 43. Obserwowanie to połowa drogi do sukcesu 204 Lekcja 44. Ojciec technik sprzedaży 206 Lekcja 45. Technika próby 209 Quiz 11 213 Lekcja 46. Karta gwarancyjna obsługi klienta 217 Lekcja 47. Dlaczego obsługa klienta jest tak ważna 221 Lekcja 48. Joey 224 Lekcja 49. Podlizywanie się 227 Lekcja 50. Dlaczego CRAP jest taki ważny 230 Quiz 12 233 Lekcja 51. Ćwiczenie odgrywania ról 237 Lekcja 52. Role w ćwiczeniu odgrywania ról 240 Quiz 13 243 Lekcja bonusowa 1. Zalety używania PowerPointa 247 Lekcja bonusowa 2. Sprzedaż rozmowy kwalifikacyjnej 250 Lekcja bonusowa 3. Nowotwór i znaczenie pytań 253 Lekcja bonusowa 4. Jak zacząłem Direct Opinions 256 Quiz 14 260 Odpowiedzi do Quizów 262 O Autorze 264 O Nancy Traum 266