Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Wyprawka szkolna »
MENU
Dostawa 0 zł!

Skuteczna komunikacja w biznesie(Miękka)

Tytuł oryginalny: Communicating for Results. A Guide for Bisiness and the Professions.

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 99,00 zł
77,22
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 21,78 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 200 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
3,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,99 zł
Kurier pocztowy
12,99 zł
Kurier
17,99 zł

Skuteczna komunikacja w biznesie

Skuteczna komunikacja ułatwia funkcjonowanie w środowisku biznesowym i zwiększa efektywność działań. Umiejętności interpersonalne mają obecnie duże znaczenie, pomagają uniknąć konfliktów i nierzadko poważnych konsekwencji finansowych.

Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych.

Książka, jako wprowadzenie w sferę skutecznego komunikowania, zawiera liczne przykłady dotyczące nawiązywania relacji i utrzymywania ich, rozwiązywania problemów, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiegać komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposobów komunikowania.

Podkreślić trzeba, że solidna wiedza akademicka przedstawiona jest interesująco, przystępnym językiem, ale bez uproszczeń. Co więcej, wyniki badań i teoretyczne koncepcje odnoszone są do konkretnych sytuacji społecznych. Wyjaśniają procesy zachodzące między ludźmi w różnych sytuacjach komunikowania się oraz stanowią podstawę formułowania pomocnych wskazówek w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych. Wykaz najważniejszych zagadnień na początku każdego rozdziału oraz krótkie podsumowania na końcu ułatwiają śledzenie poszczególnych wątków. Dołączone skale służące autodiagnozie cech komunikowania się umożliwiają czytelnikowi zweryfikowanie przekonań na własny temat oraz zmianę zachowań po to, aby skuteczniej i etycznie zarazem komunikować się w różnych sytuacjach.

(Z recenzji dr hab. Urszuli Jakubowskiej)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Cheryl Hamilton

Doktor University of North Texas w Denton. Przeprowadziła wiele badań i eksperymentów w dziedzinie komunikacji. Autorka książek o komunikacji, opublikowanych np. w Community College Journal of Research and Practice. Prowadziła wykłady podczas konwencji National Communication Association, Southwest Educational Research Association, Western Communication Association i Texas Speech Communication Association oraz szkolenia dla pracowników wyższego szczebla National Property Management Association, Bell Helicopter Textron, Departamentu Poczty USA, North Central Regional Police Academy i LTV Aerospace.

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Inni Klienci oglądali również

    Produkt
    niedostępny

    Menedżer skuteczny

    EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.    - Peter F. Drucker ...
    Produkt
    niedostępny

    Być kobietą biznesu Kierowanie zespołem motywowanie pracowników budowanie własnego wizerunku

    Kobiety potrafią doskonale sobie radzić w sferze biznesu. Wciąż jednak istnieją obszary funkcjonowania, w których wiele z nich poszukuje wzorca, działając metodą prób i błędów lub kierując się stereotypami społecznymi, co w efekcie...
    25,00 zł

    Jak ziemiankowie robili biznes w Polsce

    Trzy nowelki Grażyny Kałowskiej śmiało i odważnie odsłaniają współczesne bolączki Polaków. Sieci biznesowe, korupcja, czy powrót do systemu monarszego. Nic tu nie jest jednoznaczne, zaś każda opowiastka w zaskakujący sposób ...
    38,00 zł

    Teorie komunikacji i mediów Tom 8 Horyzonty komunikacji

    Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną w aktualnym stanie dyskusji nad projektem nowej t...
    Produkt
    niedostępny

    Sztuka skutecznej sprzedaży

    W książce zatytułowanej "Sztuka skutecznej sprzedaży", wielki znawca sztuki sprzedaży przedstawia skuteczne metody uzyskiwania pozytywnej reakcji klienta. Każdą z podanych zasad ilustruje interesującą historią, która w prosty i jasny s...
    29,90 zł

    Polski senior w obszarze komunikacji społecznej

    To, w jaki sposób senior przeżywa starość, zależy w dużej mierze od postawy wobec starości jego samego i otaczającego go środowiska. Jedni starość widzą jako zakończenie życia, a inni jako nowe możliwości realizowana się w nowych obszarach. Wedł...

    Angielski w biznesie

    Pozycja dla wszystkich osób, które w życiu zawodowym kontaktują się codziennie lub sporadycznie z kontrahentami posługującymi się językiem angielskim.Niezbędnik zawiera 2200 angielskich zdań tłumaczonych na język polski, potrzebnych...

    Od pasji do biznesu

    Praktyczny przewodnik, który poprowadzi cię do pełnego satysfakcji życia biznesowego. Takiego, w którym osiągniesz nie tylko sukces finansowy, ale także pełne zadowolenie z tego, czym się zajmujesz.Książka zawiera bogaty pakiet wska...

    21 cech skutecznego lidera Jak stać się osobą za którą pójdą inni

    John C. Maxwel jest uznanym na świecie ekspertem od przywództwa, wykładowcą i autorem książek, które znalazły się na listach bestsellerów "New York Timesa", "Wall Street Journal" i "Business Week".

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!