Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Skuteczna komunikacja w biznesie(Miękka)

Tytuł oryginalny: Communicating for Results. A Guide for Bisiness and the Professions.

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 99,00 zł
81,18
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,82 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Skuteczna komunikacja w biznesie

Skuteczna komunikacja ułatwia funkcjonowanie w środowisku biznesowym i zwiększa efektywność działań. Umiejętności interpersonalne mają obecnie duże znaczenie, pomagają uniknąć konfliktów i nierzadko poważnych konsekwencji finansowych.

Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych.

Książka, jako wprowadzenie w sferę skutecznego komunikowania, zawiera liczne przykłady dotyczące nawiązywania relacji i utrzymywania ich, rozwiązywania problemów, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiegać komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposobów komunikowania.

Podkreślić trzeba, że solidna wiedza akademicka przedstawiona jest interesująco, przystępnym językiem, ale bez uproszczeń. Co więcej, wyniki badań i teoretyczne koncepcje odnoszone są do konkretnych sytuacji społecznych. Wyjaśniają procesy zachodzące między ludźmi w różnych sytuacjach komunikowania się oraz stanowią podstawę formułowania pomocnych wskazówek w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych. Wykaz najważniejszych zagadnień na początku każdego rozdziału oraz krótkie podsumowania na końcu ułatwiają śledzenie poszczególnych wątków. Dołączone skale służące autodiagnozie cech komunikowania się umożliwiają czytelnikowi zweryfikowanie przekonań na własny temat oraz zmianę zachowań po to, aby skuteczniej i etycznie zarazem komunikować się w różnych sytuacjach.

(Z recenzji dr hab. Urszuli Jakubowskiej)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Cheryl Hamilton

Doktor University of North Texas w Denton. Przeprowadziła wiele badań i eksperymentów w dziedzinie komunikacji. Autorka książek o komunikacji, opublikowanych np. w Community College Journal of Research and Practice. Prowadziła wykłady podczas konwencji National Communication Association, Southwest Educational Research Association, Western Communication Association i Texas Speech Communication Association oraz szkolenia dla pracowników wyższego szczebla National Property Management Association, Bell Helicopter Textron, Departamentu Poczty USA, North Central Regional Police Academy i LTV Aerospace.

Teresa Rzepa

profesor zwyczajny na Uniwersytecie SWPS (Wydział Zamiejscowy w Poznaniu). Jej zainteresowania koncentrują się wokół historii myśli psychologicznej, psychologii klinicznej i zdrowia oraz psychologii komunikowania się. Autorka m.in.: Psychologia Władysława Witwickiego (1991), Życie psychiczne i drogi do niego (1998), Psychologia komunikowania się dla menedżerów (2006), O studium przypadku i portretowaniu psychologicznym (2006) oraz wielu współautorskich prac badawczych dotyczących człowieka chorego. Współautorka Historii polskiej myśli psychologicznej. Gałązki z drzewa Psyche (2009, z Bartłomiejem Dobroczyńskim) oraz współredaktorka książek: Słownik psychologów polskich (1992, z Elwirą Kosnarewicz i Ryszardem Stachowskim), Psychologiczne i medyczne aspekty chorób skóry (2011, z Jackiem Szepietowskim i Ryszardem Żabą), Na drogach i bezdrożach historii psychologii (2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, z Cezarym W. Domańskim).

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym

Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie poruszanych tematów. Zadaniem samorządów jest...

Słownik finansów i bankowości / Klucz do biznesu międzynarodowego

"Słownik finansów i bankowości":Książka prezentuje wszystkie aspekty zarządzania finansami, od współpracy międzynarodowej po finanse gospodarstwa domowego. Zawiera hasłą dotyczące nowych obszarów i dziedzin, jak glo...

Konstytucja biznesu

„Konstytucja biznesu” broszura – zawiera jednolite teksty 6 ustaw dotyczących prawa przedsiębiorców. Poprzez system przypisów publikacja umożliwia studentom i praktykom łatwe śledzenie zmian prawnych. Zaletą książki jes...
69,00 zł

Nauki o mediach i komunikacji społecznej

Zestaw autorów monografii jest wyrazem ciągłości pokoleń polskich medioznawców, przy jednoczesnym dostrzeżeniu zróżnicowania, mnogości aspektów oraz multidyscyplinarności badań nad mediami w Polsce. Dla młodych badaczy przek...

Komunikacja marketingowa

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i pub...

Komunikacja międzykulturowa w polityce

munikacja międzykulturowa zyskuje coraz większe zainteresowanie nie tylko wśród teoretyków, lecz również wśród osób zaciekawionych odmiennościami kulturowymi. Niejednokrotnie okazuje się, że spotkanie z „inności...

Samo Sedno Skuteczna sprzedaż

SKUTECZNA SPRZEDAŻczyli techniki najlepszych handlowcówKsiążka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania...
29,00 zł

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dzi...

Biznes nowych możliwości

Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego pode...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!