Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski. - Od 300 zł dostawa GRATIS! - Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie?
Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników?
Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia?
Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy.
Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach:
Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców.
Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych.
Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji.
Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości.
Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy.
Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.
Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”.
Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich.
Zachęcamy do zapoznania się z filmem:
Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest ciekawą i ważną propozycją wydawniczą, dostarczającą szerokiej, wielotematycznej i usystematyzowanej wiedzy. (…) Jest to publikacja niezwykle potrzebna, gdyż brakuje na rynku wydawniczym szerokozakresowych opracowań, obejmujących najświeższe doniesienia z literatury zarówno obcej, jak i rodzimej w dziedzinie psychologii organizacji i pracy. Większość istniejących propozycji wielotematycznych z zakresu pracy i organizacji to książki pisane z perspektywy nauk o zarządzaniu, a książki psychologiczne dotyczą wybranych obszarów psychologii pracy bądź organizacji. Co należy podkreślić, autorami poszczególnych rozdziałów są badacze polscy, znawcy tematyki, którzy mają znaczące dorobki w podjętych w podręczniku tematach. Książka dostarcza wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznych wskazówek pochodzących z badań i doświadczeń z praktyki w biznesie autorów publikacji. Publikacja będzie użyteczna dla szerokiego grona użytkowników, począwszy od naukowców zajmujących się psychologią i zarządzaniem, pedagogiką, prawem czy ekonomią, poprzez studentów, skończywszy na prezesach i kadrze kierowniczej firm i przedsiębiorstw, uczelni i szkół, służb publicznych i innych organizacji, które chcą nie tylko trwać na rynku, lecz także wzmacniać się i rozwijać.
Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
Ważne informacje o wysyłce:
Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Psycholog. Absolwent KUL, profesor KUL, Kierownik Katedry Psychologii Pracy, Organizacji i Rehabilitacji; aktywny naukowo badacz w obszarach: psychologia pracy (praca wielozadaniowa, stres i obciążenie pracą), psychologia doradztwa zawodowego (szczególnie problematyka tranzycji zawodowych), psychologia organizacji (zarządzanie konfliktem, motywacja pracowników i postawy pracownicze oraz zarządzanie różnorodnością). Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych: monografii, artykułów w czasopismach naukowych i monografiach. Uczestnik krajowych i międzynarodowych programów naukowych; członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Organizacji, prezes Lubelskiego Forum Doradztwa Kariery, członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Certyfikowany superwizor EUROPSY w obszarze psychologii pracy i organizacji.
Poza pracą lubię żeglować po morzach, szczególnie ciepłych i cieszyć się bliskością z przyrodą.
Paweł Fortuna
Psycholog i trener biznesu. Adiunkt w Katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i Uniwersytecie SWPS. Badacz procesów obrony przed manipulacją i uczenia się na błędach, aktualnie koncentruje się na zagadnieniach recepcji sztucznej inteligencji oraz pozytywnej technologii. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek, trzykrotnym laureatem Nagrody Teofrasta za najlepszą książkę psychologiczną (m.in. „Pozytywna psychologia porażki”, GWP) oraz czterokrotnym laureatem nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu (m.in. „Metafory i analogie w szkoleniach”, GWP). Współredaktor pierwszego w Polsce podręcznika akademickiego „Psychologia biznesu” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020). Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor (największy hit: „Dziewczyna szamana”, 5 Fryderyków). Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia. Ostatnia książka: „Optimum. Idea pozytywnej cyberpsychologii” (2021, Wydawnictwo Naukowe PWN) otrzymała główną nagrodę w konkursie „POZYTYW 2021” Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej.
Seria Studia z psychologii
„Studia z psychologii” to uruchomiona w 2020 roku seria podręczników do podstawowych przedmiotów na studiach psychologicznych. Publikujemy tu nowe wydania klasycznych, znanych od lat studentom i wykładowcom publikacji (Biologiczne podstawy psychologii, Zrozumieć Emocje, Psychologia poznawcza), jak i podręczniki zupełnie nowe (Psychologia biznesu). Czytelnik znajdzie tu podstawową i aktualną, a jednocześnie przystępnie podaną wiedzę.
Tom I podręcznika akademickiego, napisany przez wybitne polskie znawczynie przedmiotu.Książka:przedstawia problemy i zadania współczesnej psychologii rozwoju człowieka;prezentuje ekologiczne, kulturowe i środowi...
Dorastanie jest szczególnym okresem zarówno w życiu nastolatka, jak i jego otoczenia. Aby rozumieć rozwój młodego człowieka, warto zauważyć, jak bardzo wpływają na niego przemiany kulturowo-cywilizacyjne. Procesy globalizacji stwarzają zupełnie nowe...
Nowe, zmienione i rozszerzone wydanie cenionego podręcznika wprowadzającego w zagadnienia psychologii rozwoju człowieka.Książka:w ciekawy i całościowy sposób przedstawia podstawową wiedzę dotyczącą rozwoju człowieka w cyklu życ...
"Psychologia i życie" to najlepszy podręcznik wprowadzający w tematykę psychologii.Książka:prezentuje wiedzę z całego zakresu psychologii;dostarcza naukowych narzędzi do krytycznej oceny wiarygodności wyników badań ora...
Jak żyć szczęśliwie i jak unikać nieszczęścia?Co wynika z pogoni za szczęściem?Co oznacza mądre i sensowne życie?Czy optymizmu można się nauczyć?Od czego zależy szczęście i które aspekty życia są zależne od szczęścia?
W książce znajduje się opis drogi dojścia autorki do wyboru zawodu psychologa. Przedstawiony jej oczami obraz studiów na UW w latach 60. Ukazana mistrzowska szkoła prof. Haliny Spionek, twórczyni polskiej szkoły psychologii klinicznej dzi...
Korzystając z dziesiątek lat terapeutycznego doświadczenia i wiedzy na temat psychologii zorientowanej na proces oraz najgłębszych źródeł kreatywności autorka, terapeutka i artystka Amy Mindell zabiera cię w podróż, aby odkryć kreatywność...
Kiedy warto podejmować ryzyko? Jaki jest związek między finansami a psychologią? Książka wpisuje się w nurt finansów behawioralnych, dział wiedzy stanowiący psychologiczne podejście do rynku papierów wartościowych. Skierowana jest zar&oac...
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"?Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skutec...