MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Smart Cities Inteligentne miasta w Europie i Azji - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Smart Cities Inteligentne miasta w Europie i Azji - Outlet

Publikacja przedstawia nowe formy ośrodków miejskich - będące odmianą miasta postindustrialnego - określane mianem smart city, występujące w Europie i Azji. W książce zaprezentowano:
• wybrane metody pomiaru poziomu inteligencji miasta;
• charakterystykę polskiego podejścia dotyczącego przekształcania miast w miasta inteligentne;
• omówienie ważniejszych przypadków miast europejskich (Barcelona, Wiedeń, Londyn, Kopenhaga, Amsterdam) i azjatyckich (Tajpei, Hongkong, Ningbo, Hangzhou) oraz ich dróg ewolucji w miasta inteligentne;
• podobieństwa i różnice pomiędzy europejskimi (w tym z wyodrębnieniem polskich) i azjatyckimi koncepcjami miast inteligentnych, jak również szanse i zagrożenia na przyszłość związane z wdrożeniami takich koncepcji.

Publikacja wyróżnia się pokaźnym zbiorem zgromadzonych i opisanych przypadków miast, dobranych w taki sposób, aby możliwe było uchwycenie złożoności oraz różnorodności form miast postindustrialnych i jednocześnie tworzących grupę miast inteligentnych.

Otrzymujemy wartościowe opracowanie tak w warstwie teoretycznej, jak i empirycznej. Opracowanie ma charakter naukowy, a poprzez szeroką warstwę poznawczą również może być wykorzystane w procesie dydaktycznym oraz może znaleźć zastosowanie w praktyce, na różnych szczeblach kształtowania procesów rozwojowych.
Z recenzji prof. UŁ dr hab. Magdaleny Kalisiak-Mędelskiej


Praca stanowi oryginale dzieło, a przy tym nawiązuje do najnowszych badań dotyczących koncepcji smart city. Jest ona umocowana w aktualnej praktyce, jak i najnowszych teoriach. Dodatkowo sama praca zawiera istotne aspekty aplikacyjne oraz jest ważnym głosem w dyskursie naukowym, poświęconym współczesnym problemom gospodarki miejskiej. Wartością dodaną jest szerokie zakotwiczenie w literaturze przedmiotu oraz nawiązywanie do praktycznych rozwiązań.
Z recenzji prof. UJK dr. hab. Andrzeja Pawlika

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!