MENU

Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2021

  • Autor: Marian Mroziewski

  • Wydawca: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 70,00 zł
63,00
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju

Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe
jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju
Normatywna koncepcja
Zarządzanie marketingowe w Policji
Partnerska community policing

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie
1. Przesłanki doktrynalne i prorozwojowe włączenia społecznej odpowiedzialności i zarządzania marketingowego do systemu
bezpieczeństwa kraju
1.1. Społeczna odpowiedzialność jako współczesny czynnik rozwoju kraju
1.2. Podstawy teoretyczne i empiryczne adaptacji społecznej odpowiedzialności na rzecz rozwoju bezpieczeństwa kraju
1.3. Rola i miejsce społecznej odpowiedzialności i zarządzania marketingowego w normatywnej koncepcji rozwoju podmiotowej
kultury bezpieczeństwa i systemu bezpieczeństwa kraju
2. Rozwój społecznej odpowiedzialności jako implikacja wzrostu zagrożeń dla bezpieczeństwa liberalnych państw
2.1. Bariery rozwojowe okresu leseferyzmu i neoliberalizmu jako przesłanki społecznej odpowiedzialności
2.2. Instytucjonalizacja społecznej odpowiedzialności na rzecz bezpieczeństwa i rozwoju liberalnych społeczeństw
2.3. Instrumentalizacja reguł społecznej odpowiedzialności w polityce rozwoju i bezpieczeństwa Unii Europejskiej
2.4. Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój jako elementy bezpieczeństwa interesariuszy organizacji
3. Społeczna odpowiedzialność a syntaktyczne bezpieczeństwo społeczne kraju
3.1. Sfery odpowiedzialności współczesnego państwa wobec obywateli
3.2. Instytucjonalna struktura społecznej odpowiedzialności i bezpieczeństwa kraju
3.3. Aspekty syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju w kulturze narodu polskiego
3.4. Idee community justice i community policing jako elementy syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
4. Współczesne zarządzanie marketingowe społecznie odpowiedzialne jako implikacja syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
4.1. Bezpieczeństwo interesariuszy jako przesłanka rozwoju teorii i praktyki zarządzania marketingowego społecznie odpowiedzialnego
4.2. Instrumenty zarządzania marketingowego w aspekcie syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
4.3. Komunikacja marketingowa jako czynnik syntaktycznej kultury bezpieczeństwa kraju
4.4. Funkcje zarządzania marketingowego usługami
publicznymi w kształtowaniu syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
5. Analiza zarządzania marketingowego w Policji z perspektywy syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
5.1. Formalny zakres działania Policji w sektorach bezpieczeństwa kraju
5.2. Dominujące formy zarządzania marketingowego społecznie odpowiedzialnego w Policji
5.3. Skutki zarządzania marketingowego w Policji w aspekcie syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
6. Normy społecznej odpowiedzialności i partnerskiej kultury community policing płaszczyznami innowacji w sektorach
bezpieczeństwa kraju
6.1. Kultura community policing jako element syntaktycznej kultury bezpieczeństwa kraju
6.2. Postulowane kierunki modyfi kowania postaw policjantów na rzecz rozwoju i ochrony dobra wspólnego
6.3. Kierunki innowacji instytucjonalnych i interwencji publicznych w Policji i organizacjach władzy publicznej w celu
redukowania słabych stron syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

7,72 zł
9,90 zł

Jak rozliczać pracowników delegowanych w zakresie podatków i składek

Publikacja omawia najważniejsze zagadnienia związane z rozliczaniem pracowników delegowanych zarówno do krajów UE i jak i spoza UE dotyczące podatku dochodowego od osób fizycznych i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrow...
35,34 zł
39,27 zł

Digital education. Jak kształcić kompetencje przyszłości?

To unikalna książka poświęcona tematyce kompetencji przyszłości niezbędnych do pracy w dynamicznie zmieniającej się gospodarce opartej na wiedzy i kompetencjach oraz postępującej cyfryzacji. W publikacji przedstawiona została rola kompetencji przyszłoś...
80,10 zł
89,00 zł

Zarządzanie wartością z klientem

W książce Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką. Autor jest wyrazicielem optymizmu ...
7,72 zł
9,90 zł

Jak korzystać ze zwolnienia z VAT przy sprzedaży nieruchomości po zmianach od 1 września 2019 r.

"1 września 2019 r. nastąpiła zmiana definicji pierwszego zasiedlenia. Nowelizacja ta jest m.in. następstwem wyroku z Trybunału Sprawiedliwości UE z 16 listopada 2017 r. w sprawie C-308/16, Kozuba. Co ciekawe, od kilku lat organy podatkowe i sądy ...
14,82 zł
19,00 zł

Odpowiedzialność podmiotowa dzieci

Książka jest zwieńczeniem badań nad odpowiedzialnością dzieci w młodszym wieku szkolnym. Autorka współuczestniczyła w pracy dzieci poprzez przebywanie z nimi podczas lekcji, prowadzenie warsztatów rozwijających taką wiedzę, umiejętności i...
14,74 zł
18,90 zł

Jak zdobyć supermoce

Iga nie chce już być zwyczajną dziewczyną. Wierzy, że udział w castingu do popularnego serialu pomoże jej się zmienić. W tajemnicy przed tatą wyrusza w samotną podróż do Warszawy, gdzie odbywają się przesłuchania. Jedzie tam z nowo poznanym Olki...
29,61 zł
32,90 zł

Napisz mi jak zabić

Podczas tego śledztwa będzie trzeba nagiąć wiele przepisów… Śląska prowincja. Na wiejskiej polanie zostają odnalezione zwłoki poczytnego autora kryminałów. Wcześniej został uprowadzony z własnego domu, a je...
17,55 zł
19,50 zł

Był, jak mniemano, synem Józefa

Jak niewiele o Nim wiemy. Był młody czy stary? Jak mógł zgodzić się na małżeństwo przeżywane w czystości? W jaki sposób się modlił i jak żył? „Był, jak mniemano, synem Józefa”, to opowieść o św. Józefie, człowiek...
62,40 zł
80,00 zł

Jak napisać skuteczne zaproszenie na warsztaty i webinary

Organizowanie warsztatów, webinarów, szkoleń ma sens wtedy, gdy ludzie się zapisują - to już wiesz.Tylko jak napisać zaproszenie, które ludzie przeczytają? Jakich słów, sformułowań użyć, by zdecydowali się przyjść na w...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!