MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Supporting Exports in Small and Medium-Sized Enterprises

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Supporting Exports in Small and Medium-Sized Enterprises

The book Supporting Exports in Small and Medium-Sized Enterprises provides a significant insight into the internationalization of economic operations of small and medium-sized enterprises, focusing in particular on exports, which can benefit from support instruments and schemes co-financed with public resources. Considerations center around the role of the SMEs in the economy, their internationalization and economic premises of an export promoting policy. An attempt is made to assess the system of State aid in Poland in the light of the EU regulations. The final part provides an overview of institutions and instruments which, to a lesser or greater extent, contribute to the internationalization of small and medium-sized enterprises.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

37,65 zł
51,45 zł

Innovation in Small Firms and Dynamics of Local Development

This book provides an analytical study of innovation in small enterprises and its role in the dynamics of local development in lagging areas. It also evaluates the effect of the local environment on the innovative potential of small firms.(?) The empir...
23,90 zł
35,00 zł

Religia - media - popkultura

Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów sk...
37,80 zł
42,00 zł

Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społeczn...
36,37 zł
44,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
27,45 zł
45,00 zł

Pan Tadeusz media pamięci

Opracowanie Andrzeja Waśki „Pan Tadeusz” – media pamięci to kolejny tom ukazujący się w serii wydawniczej „Literatura i Pamięć”. Jest on monografią epopei Mickiewiczowskiej. We wstępie autor wyraża przekonanie, że każda ep...
26,89 zł
36,75 zł

Dyskurs historyczny w mediach masowych

Podstawowym celem badawczym tej książki jest opis i analiza porównawcza sposobów funkcjonowania w sferze medialnej Polski i Ukrainy obrazów przeszłości i dyskursu historycznego odwołującego się do elementów historii narodowe...
55,20 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...
43,61 zł
49,00 zł

Media Economics Economic Issues in the Media

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls the tune...
70,89 zł
78,77 zł

Small Talk

It can be a challenge to create conversations that have intimacy in just a few minutes. And while you can't force anyone to like or trust you, you can greatly increase the chances of that happening by following a few simple practices. 

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!