Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień. Zobacz więcej »

The social space-time of economic activity - Outlet(Miękka)

Towards Economics of Values

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 135,00 zł
70,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 64,80 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- ORLEN Paczka
8,50 zł
7,50 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,50
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
- Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,50 zł
10,50 zł
- Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
- Kurier
16,50 zł
15,50 zł

The social space-time of economic activity - Outlet

The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory mechanism.

The danger lies in the fact that contemporary economic activity is a linear process, which means that we focus on generating instrumental values, i.e. achieving a surplus in relation to the costs incurred in running our business. The only measure of success is profit, and we ignore the truth that, along the way, we also initiate many processes that destroy values. The consequences are frightening because in this manner we undermine the ability to sustain the process of economic activity itself.

The author believes that the aim should be to move away from a linear economy toward a circular economy in which the existing resources are preserved, renewed, and multiplied, while new ones are being created. And this cannot be achieved without restoring to economics the issue of values - values defined and interpreted in non-utilitarian terms. Neither can it be achieved without restoring a central place to culture, which provides the foundation for the functioning of the community by binding it together.

The transition from an opportunistic and transactional market play to the desired relationality means shaping a new social space-time. It also requires a fundamental change that must take place primarily in the basic microstructures of social life, the main organizations of collective activity. Hence the concepts of Firm-Idea, City-Idea, and University-Idea, where the idea is a link understood as an organization-specific method of forming the basic values. This is not a search for a universal idea, but an attempt to provide a conceptual framework within which various perspectives can be successfully used.

The author’s reflections on the new economic theory of value take into account the entire contemporary social and economic context, including the need for a new economic policy in the face of the global crisis, as well as the challenges associated with the domination of digital economy.

The book is unique in its interdisciplinary character and should raise the interest of researchers from many scientific domains, particularly economists, philosophers, sociologists, historians and political scientists. It will also offer a valuable a source of knowledge and inspiration for socio-economic policy makers, including parliamentarians and persons representing both central government institutions and all local government and social initiatives.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!