MENU

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisko, społeczności lokalne, kulturę czy - ujmując to bardziej górnolotnie - za obecny i przyszły dobrobyt społeczeństwa, coraz częściej przypisywana jest również sferze biznesu. Globalny charakter konkurencji oraz ogromny wpływ sfery gospodarczej na funkcjonowanie jednostek oraz całych gospodarek spowodowały, że od biznesu oczekuje się zwiększonego zainteresowania problemami społecznymi.

Takie spojrzenie na biznes zmienia percepcję wartości, jakiej przedsiębiorstwa dostarczają klientom oraz pozostałym interesariuszom. Funkcjonowanie według dotychczasowych zasad może być niewystarczające. Klienci nie są już bowiem zainteresowani zakupem produktu o określonych właściwościach, na warunkach proponowanych przez przedsiębiorstwa. Chcą partycypować w całym procesie, współuczestnicząc tym samym w tworzeniu wartości dla siebie.

Przedstawiona Czytelnikowi monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw. Zaprezentowano także koncepcję marketingu wartości, wraz z określeniem działań związanych z kształtowaniem produktu, promocji, ceny i dystrybucji. Przedstawiono także pojęcie marki pracodawcy i działań związanych z jej kształtowaniem. Najważniejszą częścią niniejszej publikacji są wyniki badań dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wartości na polskim rynku.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

26,48 zł
36,00 zł

Varia jak zostałem filmowcem Tom 2

Pozycja ta stanowi istotne uzupełnienie lektury dramatów i utworów prozatorskich, tematyka odmalowuje tło, na kanwie którego powstawały dzieła znane z lektur, podręczników szkolnych i akademickich. Teksty te dopełniają obraz...
58,08 zł
89,00 zł

Elementy nowoczesnej architektury

Ta niezwykle ciekawa publikacja przedstawia rzuty i przekroje 50 budowli z całego świata projektowanych od roku 1950 po chwilę obecną. Pokazane są najważniejsze elementy i detale decydujące o znaczeniu tych budynków. Analizowane jest miejsce bu...
20,61 zł
29,00 zł

Fiszki Jak opowiadać dobre historie

To NIE jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy. Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetencję i przykujesz uwagę słuchaczy. Tylko niezbędna, spraw...
20,36 zł
32,00 zł

Jak zostać geniuszem?

Dlaczego ciasto rośnie w piekarniku?Czemu samolot lata?Co się dzieje podczas topnienia lodu?Ta książka jest dla każdego małego bystrzaka, który kiedykolwiek zadawał takie lub podobne pytania. Na wiele z nich przypuszczaln...
10,17 zł
16,00 zł

Jak nauczyć dziecko optymizmu

Zestaw ćwiczeń zebranych w tej książce daje dziecku okazję do budowania optymistycznego podejścia do życia. Pomaga zachować pozytywne nastawienie w obliczu przeciwności oraz pokazuje, jak sobie radzić z negatywnymi emocjami towarzyszącymi takim sytuacj...
42,35 zł
58,00 zł

Jaka szkoda

Paula Modersohn-Becker jest dziś uważana za najwybitniejszą malarkę niemiecką XX wieku. Na najwcześniejszym zachowanym autoportrecie ma siedemnaście lat. Naszkicowała się węglem – skupiona, patrzy nam prosto w oczy. Czternaście lat później...
52,66 zł
65,00 zł

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określ...
257,75 zł

Wpływ partnerstwa na globalny łańcuch wartości i dostawców

Książka ta bada, jak Okrągły Stół w sprawie Zrównoważonego Olejku Palmowego (RSPO) wpływa na globalny łańcuch wartości oleju palmowego i jaki jest jego wpływ na dostawców w Indonezji. RSPO to partnerstwo ustanowione w 2004 roku, którego celem jest prom...
41,67 zł
49,90 zł

Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania

Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji.Zaprezentowany...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!