Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU

eleWator 25 (3/2018) - Oriana Fallaci(ePrasa)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Szczecin, 1, 2018

  • Seria / cykl: kwartalnik literacko-kulturalny 'eleWator'

  • Autor: Praca zbiorowa

  • Ilustrator: Jarek Kupść

  • Wydawca: Forma

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 18,75 zł
17,81
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,94 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

eleWator 25 (3/2018) - Oriana Fallaci

" eleWator" jest pismem, w którym oprócz najnowszej prozy i poezji uznanych i debiutujących autorów, mieszkających w Polsce oraz za granicą, znaleźć można teksty literackie przetłumaczone na język polski, szkice o literaturze i jej najwybitniejszych twórcach, a także eseje, felietony i recenzje. Kwartalnik jest miejscem dyskusji, polemik i platformą ożywczej wymiany poglądów. Dzięki stałym współpracownikom z Berlina, Dublina, Kijowa, Kopenhagi, Londynu, Paryża i Nowego Jorku, "eleWator" ma charakter globalny, a także interdyscyplinarny. Wiele uwagi poświęca bowiem najnowszym światowym działaniom artystycznym omawianym w działach filmu, muzyki, sztuk plastycznych i architektury oraz teatru. Kwartalnik, którego wydawcą jest Fundacja Literatury imienia Henryka Berezy jest pismem szczególnym, bowiem punktem odniesienia do wszystkich decyzji formalnych, redakcyjnych i konceptualnych, jest dziedzictwo Autora „Prozaicznych początków”.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
intro:
Paweł Zaremba, [Ma zatrzymany czas]

Oriana Fallaci:
Grzegorz Kowalski, Niezłomność i indywidualizm Oriany Fallaci
Aleksandra Paukszta, Oriana i Florencja. Historia burzliwej miłości
Damian Romaniak, Oriana i sztuka wywiadu
Radek Bruch, Grzechy Hollywood i pokuta Pasoliniego. Oriana Fallaci w świecie filmu
Jest we mnie tyle Fallaci, na ile pozwolę jej być. Rozmowa Macieja Libicha i Julii Niedziejko z Ewą Błaszczyk
Julia Niedziejko, Hologram Oriany Fallaci. Oriana Fallaci oswojona
Izabela Pajdała, Wobec zła. Nie-kochanki ojczyzny, czyli kilka myśli Oriany Fallaci, Hannah Arendt i Marii Janion
Roman Ciepliński, Jak ugryźć Orianę Fallaci
Anna Pietras, Gdy milczenie staje się grzechem, a mówienie jest nakazem
Agnieszka Szelega, Życie ponad wszystko
Nowy zachodni świat. Rozmowa Macieja Libicha z Ewą Winnicką wokół książki 1968. Czasy nadchodzą nowe

poezja:
Jurij Zawadski, Oksanka, *** (Spekulując okrucieństwem…), Jeśli wyjdziesz mi naprzeciw, Igraszka, Nikt nie słyszy (przeł. Marcin Gaczkowski)

proza:
Irena Kołtun, Extra-Terrestrial
Łukasz Suskiewicz, Sianokosy

kartoteka:
Jarosław Błahy, Słowo o wyprawie Leona
Katarzyna Michalska, metoo#leonie
Leszek Żuliński, Leon, czyli off Broadway

poezja:
Emilia Gałczyńska, sérénité, perspektywa, glob, powroty, choroba, choroba II
Zbigniew Chojnowski, Prośba o wysłuchanie, Wiosna 2015, Ukraina 2014, Rozkurcz, Próżny płacz, narzekania

ze szkicowników:
Marta Zelwan, Ziemia, ziemia
Grzegorz Strumyk, Na powrót

epistoły:
Henryk Bereza, Listy do pisarzy: do Pawła Przywary

proza:
Paweł Przywara, Inny świat 2
Nina Igielska, Staś

film:
Paweł Majcherczyk, Ruchome obrazy w przeciętnym kryminale

teatr:
Radek Bruch, Ostra jazda czy edukacja? Dylematy szczecińskiego teatromana

ze szkicowników:
Dawid Szkoła, Veracruz

z Białegostoku:
Miłka O. Malzahn, Dziennikarz i świata reszta. 4

z Krakowa:
Tomasz Bohajedyn, Ballada o rozebranej Polce Waleriana Borowczyka

z Hanoweru:
Dariusz Muszer, Czym się różni pisarz od pisarza

z Poznania:
Jerzy Beniamin Zimny, Cena debiutu

z Ciężkowic:
Waldemar Bawołek, Święty Justynie, zmiłuj się nade mną

sztuki plastyczne i architektura:
Zuzanna Faliszewska, Genesis. Performance Piotra Pasiewicza

krytyka literacka:
Marek Czuku, Wiersze o ufności (Maciej Bieszczad, Pogrzeby wróbli)
Anna Łozowska-Patynowska, Czy czegoś naprawdę „potrzeba do szczęścia”? (Péter Kántor, Czego potrzeba do szczęścia)
Mateusz Wabik, Debiut jak za dawnych lat (Aleksandra Zińczuk, Ja de)
Anna Pietras, Inteligentne konwersacje (Wisława Szymborska, Zbigniew Herbert, Jacyś złośliwi bogowie zakpili z nas okrutnie. Korespondencja 1955-1996)
Mieczysław Orski, Dolina śmierci (Jarosław Maślanek, Góra miłości)
Radek Bruch, Autostrada na literackie peryferia (Zbigniew Wilczyński, Krótkie półkola. Opowiadania)
Anna Łozowska-Patynowska, Objawienie Kajetana – „drugiego Demiurga” (Wojciech Czaplewski, Książeczka rodzaju)
Damian Romaniak, Diabeł w zimie (Roman Ciepliński, Śnieg i mgła)
JSM, Jaki był rok ów? (Ewa Winnicka, Cezary Łazarewicz, 1968. Czasy nadchodzą nowe)
Konrad Liskowacki, Pasja według Bernsteina (Jakub Socha, Żebrowski. Hipnotyzer)
Beata Patrycja Klary, Gorące bułki 5 (Tristan Gooley, Przewodnik wędrowca. Sztuka odczytywania znaków natury; Paulina Wilk, Pojutrze. O miastach przyszłości; Joanna Podsadecka, Ks. Jan Kaczkowski o tym, co najważniejsze; Aga Lesiewicz, Zaślepienie; Robert Kania, wołynie i inne wiersze; Antonio Manzini, Żebro Adama; Jonas Winner, Park morderców; Fiona Barton, Dziecko; Leslie Carroll, Zbrodnie i skandale na królewskich dworach; Thomas Leoncini, Bóg jest młody. Rozmowa z Franciszkiem)

nadesłano

komiks:
Jarosław Kozłowski, Z bibliotecznej teki. 12
Olga Piech, Małe dziewczynki na dużym ekranie (Magdalena Lankosz, Joanna Karpowicz, Anastazja)

muzyka:
Adam Mańkowski, Urodziny japońskiej awangardy (Satoko Fujii, Solo)
Radek Bruch, Jazz, big beat, bossa nova… Te utwory zasłużyły na przypomnienie (Klubowy Paprykarz i Oranżada. Nowe brzmienie jazzu i piosenki [na dzień], Klubowy Paprykarz i Oranżada. Nowe brzmienie big-beatu [na noc])

stałe felietony:
„poniewczasie” – Eugeniusz Tkaczyszyn-Dycki, Fiweger-Szpunarowa Kazimiera, Kłopotowska Anna 2, Solska Irena
„dlaczego nie jestem malarzem” – Małgorzata Południak, Pokrewieństwo
„esoesy” – ADL, Czternaste
„poza mainstreamem” – Izabela Fietkiewicz-Paszek, O trudach pamięci. Zamglenia Gabrieli Szubstarskiej
„bez przesady” – Edward Balcerzan, Kim jesteś?

X Ogólnopolski Konkurs Poetycki „Refleksy”:
Komunikat Jury
Nagrodzone i wyróżnione wiersze: Piotr Piątek, Artur Michał Kibiłda, Piotr Macierzyński, Rafał Baron, Waldemar Remisiewicz, Maciej Smagacz, Grzegorz Szarmach
Piotr Michałowski, Natręctwa pamięci i utopie autonomii

XI Ogólnopolski Konkurs Poetycki „Refleksy”. Regulamin
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!