MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 216
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Mądrzej, szybciej, lepiej. Sekret efektywności

Czy zdarza Ci się, że siedzisz po godzinach w firmie i odpisujesz na zaległe maile? Jak w ...
Książka (miękka)
do koszyka
44,25 zł
59,00 zł

Gra na giełdzie

Podręcznik początkującego inwestora
Książka (miękka)
do koszyka
39,20 zł
49,00 zł

Piramidy finansowe

Teoria, regulacje, praktyka
Książka przedstawia modele działania różnego rodzaju piramid finansowych w Polsce i na świecie oraz omawia regulacje prawne w tym zakresie. Publikacja pokazuje na jakiej zasadzie funkcjonują pir...
Książka (miękka)
do koszyka
43,61 zł
49,00 zł

Wojna i pokój

Tymi problemami żyje teraz cały świat! Od miesięcy z niepokojem śledzimy wiadomości. Wojna w Ukrainie, wyścig zbrojeń, kryzys gospodarczy i energetyczny, długofalowe skutki pandemii i na...
Książka (miękka)
do koszyka
34,71 zł
39,00 zł

Krótki kurs. Design

Autor: John Heskett
Seria: Krótki kurs
Seria KRÓTKI KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Autorzy, będący ek...
Książka (miękka)
do koszyka
34,71 zł
39,00 zł

50 wielkich idei które powinieneś znać

Autor: Ben Dupré
„50 wielkich idei, które powinieneś znać” to pomysłowo skonstruowany przewodnik po pięćdziesięciu najbardziej wpływowych ideach intelektualnej historii Europy i współczesnego świata. Autor wprow...
Książka (twarda)
do koszyka
44,25 zł
59,00 zł

Prokrastynacja

Kto zarabia na twojej przerwie?
Autor: Tussey Ethan
Czy zdarzyło Wam się kiedyś oderwać od pracy i nauki, żeby przejrzeć Facebooka lub Twittera? Słuchać muzyki w trakcie dojazdów do pracy? Grać na telefonie w poczekalni u dentysty, żeby tylko n...
Książka
do koszyka
46,44 zł
54,00 zł

MarkEthic

Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Współzależności finansowe

między krajami na różnym poziomie rozwoju po światowym ...
W monografii autorzy przedstawiają wahania cen aktywów, fluktuacje wolumenu kredytu, zmiany skali i kierunku międzynarodowych przepływów kapitału, które wywierają silny wpływ na sytuację gosp...
Książka
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Dynamiczne zdolności polskich przedsiębiorstw

Dynamiczne zdolności polskich przedsiębiorstw to publikacja z zakresu współczesnych teorii zarządzania, zarządzania strategicznego, zarządzania zmianą i zarządzania innowacyjnością przedsięb...
Książka (miękka)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Milenialsi zarządzają

Milenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na...
Książka (miękka)
do koszyka
43,61 zł
49,00 zł

Cyfryzacja życia w erze Big Data

Człowiek - Biznes - Państwo
Autor: Jerzy Surma
Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie na poziomi...
Książka (miękka)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

Książka w przystępny sposób prezentuje metodykę adaptującą koncepcję Lean Six Sigma do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Autorzy pracy zwracają jednocześnie uwagę na specyf...
Książka (miękka)
do koszyka
42,14 zł
49,00 zł

Czy Polska dogoni Niemcy

Seria: EKONOMIŚCI
Przez 24 lat transformacji nikt nie przeprowadził w Polsce poważnej i wszechstronnej analizy tego, w jaki sposób Polska mogłaby naprawdę dogonić kraje rozwiniętego Zachodu – biorąc też pod uwagę...
Książka (kartonowa foliowana)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm

W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z oto...
Książka (miękka)
do koszyka
35,10 zł
39,00 zł

E-turystyka

Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowyc...
Autor: Adam Pawlicz
Seria: TURYSTYKA
Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,14 zł
49,00 zł

Strategie rozwoju turystyki w regionie

Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strate...
Książka (miękka)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Słownik finansów i bankowości / Klucz do biznesu międzynarodowego

Pakiet
"Słownik finansów i bankowości":Książka prezentuje wszystkie aspekty zarządzania finansami, od współpracy międzynarodowej po finanse gospodarstwa domowego. Zawiera has...
Książka (miękka)
do koszyka
39,60 zł
44,00 zł

Ekonomika kultury - Outlet

Autor: Dorota Ilczuk
„Przesłanie książki jest jednoznaczne: nie wystarczy wdrożyć optymalnego zestawu wymiernych parametrów (prawo, technologia, finanse, kwalifikacje i in.), aby osiągnąć wysoki poziom roz...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Zarządzanie wartością klienta - Outlet

Autor: V. Kumar
Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiel...
Książka (miękka)
do koszyka
39,66 zł
64,00 zł
Znaleziono: 216
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20