MENU

Agile. Zwinne zarządzanie

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2019

  • Autor: Ewa Błaszczak

  • Wydawca: Ewa Błaszczak

  • Formaty:
    PDF
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 24,76 zł
22,28
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Agile. Zwinne zarządzanie

Zapanowała moda na Agile. Czy będzie ulotna jak promocja przykrótkich spodni do garnituru lub butów z kwadratowymi noskami? Nie. Skąd ta pewność? Ponieważ AGILE to nie nowość. To elastyczne, kreatywne podejście do realizacji projektów, do wykonywania zadań – po prostu do pracy. AGILE nie jest też modą – jest koniecznością. Ponieważ elastyczne podejście, ciągłe dopasowywanie się, podążanie za coraz bardziej świadomym i wymagającym konsumentem to „must have” dzisiejszych organizacji.
Książka Agile. Zwinne zarządzanietłumaczy nierzadko trudne, anglojęzyczne pojęcia metodyki AGILE. Definiuje podstawowe koncepcje i zasady w AGILE oraz nakreśl, jakie czynniki są konieczne, by zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu wdrażania agile’owej kultury do organizacji w Polsce. A to wszystko napisane prostym, przyjaznym językiem z wieloma przykładami biznesowymi i nie tylko. Pozycja obowiązkowo dla każdego, menedżera czy pracownika, kto chciałby pracować bardziej „zwinnie”!

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Spis treści

  1. WPROWADZENIE 7

  2. COTOZNACZY„AGILE”? 9

  3. NA CZYM POLEGA ZWINNE ZARZĄDZANIE? 10

  4. ŚWIAT VUCA 11

  5. KRÓTKA HISTORIA ZWINNEGO ZARZĄDZANIA 14

  6. MANIFEST AGILE 17

  7. CZY AGILE JEST TYLKO DLA INFORMATYKÓW? 19

  8. AGILE W PRAKTYCE 20

  9. DWANAŚCIE ZASAD ZWINNEGO PODEJŚCIA 26

  10. POLACY MAJĄ AGILE W DNA 37

  11. HISTORIA PROJEKTU SENTINEL 39

  12. AGILEAWATERFALL.ODWIECZNAWOJNA

    CZY STARE DOBRE MAŁŻEŃSTWO 41

  13. KIEDY STOSOWAĆ AGILE, A KIEDY WATERFALL 55

  14. METODY AGILE 57

  15. CO MA WSPÓLNEGO AGILE Z KAROLEM DARWINEM 63

  16. AGILETOMETODATWORZENIAINNOWACJI.

    – PRAWDY I MITY NA TEMAT INNOWACYJNOŚCI 65

  17. KREATYWNOŚĆ A INNOWACYJNOŚĆ – DEFINICJE 68

  18. WSKAŹNIK PCIT – CZYLI GPS ZWINNYCH METODOLOGII 75

  19. PRZEGLĄDMETODOLOGIIAGILE:SCRUM,

    CZYLI RZECZ O RUGBY 80

  20. METODOLOGIE AGILE – DESIGN THINKING 96

  21. SCRUM A DESIGN THINKING 117

  22. SPOTIFY 119

  23. AGILE JAKO KULTURA PRACY 121

  24. KIM JEST AGILE’OWIEC – POSTAWA ADASIA 123

  25. ZWINNOŚĆ TO ZARZĄDZANIE ZMIANĄ 126

  26. AGILE LEADERSHIP – KIM JEST AGILE LEADER? 133

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

38,70 zł
45,00 zł

Innowacyjne zarządzanie wiedzą

Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą.
53,10 zł
59,00 zł

Zarządzanie szkoleniami. Jak skutecznie realizować politykę szkoleniową w firmie

Praktyczny przewodnik "krok po kroku" po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymcz...
127,20 zł
159,00 zł

Zarządzanie cenami

"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim prze...
48,60 zł
54,00 zł

ZARZĄDZANIE INNOWACJĄ W OTOCZENIU ORGANIZACYJNYM KONKURENCYJNOŚĆ – RÓŻNORODNOŚĆ – MEGATRENDY- BEZPIECZEŃSTWO

Dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku powodują zmianę oczekiwań klientów nowej generacji, globalizacja rynków zbytu, jak również integracja Polski z UniąEuropejską. Zmiany te poprzedzone są szybkimi postępami techni...
58,72 zł
69,90 zł

Zarządzanie ryzykiem prawnym w bankowości

Tematyka ryzyka prawnego jest rzadko poruszana w literaturze naukowej i fachowej. Wynika to w dużym stopniu z konieczności połączenia przy jego analizie zagadnień z różnych dyscyplin. Problematyka „zarządzania ryzykiem” łączy w sobie...
29,70 zł
33,00 zł

Zarządzanie procesowe w organizacjach Teoria i praktyka

Zagadnienia zarządzania procesowego w ostatnich latach w coraz większym stopniu przyciągają uwagę badaczy i praktyków organizacji gospodarczych. W prezentowanej monografii przedstawiono wybrane kierunki badań nad zarządzaniem procesowym. Chodzi ...
22,36 zł
26,00 zł

Zarządzanie jakością w klubie sportowym

Osiągnięcia sportowe uzyskane na mistrzostwach Polski, Europy, świata czy podczas igrzysk olimpijskich to rezultat wieloletnich przygotowań. Od czasu gdy zaczęto zwracać większą uwagę na piramidę szkolenia, nie tylko w jego aspekcie sportowym, ale też ...
42,75 zł
57,00 zł

Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój

Jest to książka nie o tym jak promować przedsiębiorstwo i prowadzić działania marketingowe, ale o tym jak zarządzać nim we współczesnym (burzli­wym) otoczeniu, wymagającym nowej wiedzy, odmiennych strategii i dobrej konstrukcji wszystkich fu...
2,55 zł
3,40 zł

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez i...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!