Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU


Edukacja i uczenie się(Miękka)

16 największych mitów

3.60  [ 8 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
40,71
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 18,29 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Edukacja i uczenie się

Zachęcam wszystkich – nauczycieli, pracowników oświaty, dziennikarzy, uczniów, rodziców itd. – aby żądali od ludzi powtarzających określone opinie na temat edukacji wskazania odwołań do konkretnych, dostępnych i recenzowanych prac badawczych.

Niepewność jest niewygodna. Ale pewność jest absurdalna. 
Wolter

  • Czy ludzie potrafią prawidłowo ocenić, ile umieją?
  • Czy istnieje wiele różnych inteligencji?
  • Czy prezentacje multimedialne ułatwiają zdobywanie wiedzy?
  • Czy powtarzanie to skuteczna metoda uczenia się?
  • Czy stosowanie nagród sprzyja, czy przeszkadza w zdobywaniu wiedzy?
  • Czy osoby mające wysoką samoocenę uczą się lepiej?

Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień.

Patron wydania:

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 7-11.pdf(pdf)
100 KB

Jeffrey D. Holmes

Associate Professor na Ithaca College w Nowym Jorku. Prowadzi wykłady z psychologii ogólnej, diagnostyki psychologicznej oraz metod badawczych w psychologii. Opublikował oryginalne badania dotyczące uprzedzeń rasowych oraz metod nauczania psychologii. Jest autorem licznych prac na temat wartości naukowego sposobu myślenia w badaniach nad zachowaniem człowieka. Jest autorem książki Social Psychology: Student Handbook to Psychology (2012).

Seria Psychologia popularna

Wiedza psychologiczna, naukowa, ale i ta potoczna, towarzyszy nam na co dzień. W wychowaniu dzieci, tworzeniu bliskich związków, w pracy i wielu innych dziedzinach życia kierujemy się swoimi przekonaniami o tym, co słuszne i skuteczne. W popularnym obiegu funkcjonuje jednak wiele psychologicznych mitów i uproszczeń. Czy naprawdę używamy tylko ułamka możliwości naszych mózgów? Czy ludzie rzeczywiście dzielą się na prawo- i lewopółkulowych? Czy to prawda, że w związkach przeciwieństwa się przyciągają, a pierwsze miłosne zranienie potrafi zniszczyć cale uczuciowe życie? Ile ma wspólnego z prawdą przekonanie, że jedynacy są samolubni, a charakter dziecka zależy od tego, czy urodziło się jako pierwsze lub kolejne? Jak działa mózg człowieka doświadczającego religijnych przeżyć? W jaki sposób tworzy nowatorskie idee? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo w publikacjach z serii Psychologia popularna.

Inni Klienci oglądali również

Portrety Uczonych Profesorowie Uniwersytetu Warszawskiego 1915−1945, A−Ł

Część pierwsza (A-Ł) tomu drugiego "Portretów Uczonych" zawiera eseje biograficzne o wybitnych profesorach Uniwersytetu Warszawskiego działających głównie w okresie od wskrzeszenia polskiej uczelni w 1915 r. aż do końca okupacji...

Edukacja w polityce Polityka w edukacji

Profesor Bogusław Śliwerski współtworzy elitę współczesnej nauki polskiej, toteż każda z jego książek jest wydarzeniem na skalę kraju. Na drugą połowę stycznia przewidziano datę premiery Edukacji (w) polityce. Polityki (w) edukacji, książ...

Kultura i edukacja

Kultura i edukacja (konteksty i kontrowersje). Jest to interdyscyplinarne kompendium wiedzy, wpisujące się znakomicie we współczesne debaty na temat roli edukacji i kultury w konstruowaniu różnorodnych „wersji tożsamości". A [...

Edukacja historyczna w szkole

Kompendium wiedzy z zakresu szkolnej edukacji historycznej!Książka w przystępny sposób prezentuje:aktualne trendy edukacyjne (m.in. nowoczesne techniki aktywacji ucznia);odkrywcze spojrzenie na rolę dwóch podmio...

Edukacja otwarta na języki

Koncepcja edukacji różnojęzycznej jest stosunkowo nowa w polskiej pedagogice. Dlatego temat książki może wywołać zdziwienie – ze względu na niejasność pojęciową oraz wprowadzanie nowego terminu obok nazw już istniejących, takich jak wieloj...

Niepełnosprawność Edukacja Dorosłość

Niniejsza praca ma na celu ukazanie roli edukacji (także edukacji dorosłych) w pokonywaniu kryzysu życiowego, jakim jest utrata wzroku, na przykładzie życia osoby ociemniałej. Dla mnie jako pedagoga, absolwentki Podyplomowego Studium Edukacji Dorosłych...

Wokół problemów edukacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych idee koncepcje badania

Przedłożony Czytelnikowi trzynasty tom serii, podobnie jak poprzednie, zawiera treści o stosunkowo wysokim stopniu ogólności; zostały one opracowane z myślą o prezentacji stanowisk, koncepcji, modeli stanowiących teoretyczne podstawy organizacji...

Jak się uczymy?

Czy kiedykolwiek nauczałeś? To pytanie retoryczne. Oczywiście, że tak. Ludzie mają podstawową potrzebę, by się nawzajem nauczać. Robią to nauczyciele, rodzice, przyjaciele, rodzeństwo, plotkarze i pracodawcy. Uczymy ...

Postawy nauczycieli wobec edukacji międzykulturowej a kultura szkoły

Pogłębiająca się wielokulturowość Europy jest już faktem, a przystąpienie Polski do Unii Europejskiej jedynie formalnością, przypieczętowującą stan dokonany. Wielokulturowości nie można jednak po prostu ogłosić – o wielokulturowość należy dbać i ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!