Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Wyprawka szkolna »
MENU

Internacjonalizacja polskich i ukraińskich przedsiębiorstw(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź, 1, 2018

  • Autor: Beata Glinkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 27,45 zł
24,71
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,74 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Internacjonalizacja polskich i ukraińskich przedsiębiorstw

Monografia zawiera analizę teoretyczną problemów internacjonalizacji o charakterze poznawczym i utylitarnym, a także prezentację badań przeprowadzonych w polskich i ukraińskich mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w związku ze sposobami ich internacjonalizacji. Oparcie rozważań na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw ze znanymi w świecie modelami. Zasadniczą treścią publikacji jest opis i analiza internacjonalizacji przedsiębiorstw w kontekście jej modeli. Autorka wychodzi poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając rosnącą rolę procesu internacjonalizacji w zarządzani u przedsiębiorstwami oraz dla gospodarki. Zasadniczym atutem książki jest wypełnienie luki w zakresie prezentacji sposobów internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw z uwzględnieniem ich wielkości, a także przeanalizowanie problemu od strony biznesu, instytucji naukowych i samorządowych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	7

Rozdział 1. Teoretyczne przesłanki internacjonalizacji przedsiębiorstw	15
1.1.	Istota procesu internacjonalizacji	15
1.2.	Definiowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw	24
1.3.	Podłoże historyczne procesu internacjonalizacji	38
1.4.	Stan współczesny i kierunki rozwoju internacjonalizacji	42

Rozdział 2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw w analizach i badaniach literaturowych	49
1.1.	Współczesne przedsiębiorstwa – uwarunkowania ich funkcjonowania	50
1.2.	Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw	53
1.3.	Bariery na drodze do internacjonalizacji	59
1.4.	Strategie internacjonalizacji	63
1.5.	Formy procesu internacjonalizacji	80
1.6.	Modele internacjonalizacji	95
1.7.	Metodyka procesu internacjonalizacji – analiza teoretyczna	123
1.8.	Internacjonalizacja podstawowych elementów łańcucha wartości przedsiębiorstwa	137

Rozdział 3. Zarządzanie procesami internacjonalizacji przedsiębiorstw	147
1.1.	Menedżerowie i ich rola w procesach internacjonalizacji przedsiębiorstw	147
1.2.	Zarządzanie międzykulturowe w procesach internacjonalizacji	157
1.3.	Zarządzanie międzyfunkcjonalne w procesie internacjonalizacji	163

Rozdział 4. Metodyka badań własnych	169
1.1.	Przesłanki i tło badań	169
1.2.	Cele, zakres, metodyka, struktura badań i narzędzia badawcze	171
1.3.	Charakterystyka badań empirycznych wykonanych w Polsce	181
1.4.	Charakterystyka badań empirycznych wykonanych na Ukrainie	184

Rozdział 5. Wyniki badań przeprowadzonych w Polsce	191
1.1.	Wyniki badań przeprowadzonych w mikro‑ i małych przedsiębiorstwach (N = 105)	191
1.2.	Wyniki badań przeprowadzonych w średnich i dużych przedsiębiorstwach – studia przypadków (N = 15)	213
1.3.	Wyniki badań empirycznych procesu internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – wnioski	247

Rozdział 6. Koncepcja internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw	277
1.1.	Projekt organizacji procesu rządowego i samorządowego wsparcia dla internacjonalizacji przedsiębiorstw	277
1.2.	Koncepcja sposobów internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – projekt	280

Rozdział 7. Wyniki badań przeprowadzonych na Ukrainie	289
1.1.	Wyniki badań przeprowadzonych w ukraińskich mikro‑ i małych przedsiębiorstwach (N = 12)	289
1.2.	Wyniki badań przeprowadzonych w średnich i dużych ukraińskich przedsiębiorstwach (N = 6)	306
1.3.	Opinie instytucji naukowych, rządowych i samorządowych na temat procesu internacjonalizacji ukraińskich przedsiębiorstw	317
1.4.	Wyniki badań empirycznych przeprowadzonych na Ukrainie na temat internacjonalizacji ukraińskich przedsiębiorstw – wnioski	327

Rozdział 8. Koncepcja internacjonalizacji ukraińskich przedsiębiorstw	349
1.1.	Projekt organizacji procesu rządowego i samorządowego wsparcia dla internacjonalizacji przedsiębiorstw	349
1.2.	Koncepcja sposobu internacjonalizacji ukraińskich przedsiębiorstw	353

Zakończenie	359
Bibliografia	373
Spis rysunków	389
Spis tabel	391
Spis wykresów	393
Abstract	395
Załączniki	397
Od Redakcji	451
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!