Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU
Kurier 0 zł »

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Kraków-Legionowo, 1, 2018

  • Autor: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Słupińska Kamila

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    Mobi
    PDF
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 40,00 zł
36,00
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,00 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo trudnym. Należy wyzbyć się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, nieznane wcześniej zachowanie drugiej osoby. Jednym z elementów, które mogą pomóc menedżerom w pokonaniu bariery kulturowej, jest zebrana przez Autorów wiedza o zachowaniach innych narodowości.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp
1. Komunikacja – definicja, istota, cechy
   1.1. Definicja i istota komunikacji
   1.2. Proces, kanały i rodzaje komunikacji
   1.3. Komunikacja marketingowa
   1.4. Zakłócenia i bariery skutecznej komunikacji
2. Różnice kulturowe – definicja, istota, cechy
   2.1. Definicja i istota kultury
   2.2. Uwarunkowania i potrzeby kulturowe
   2.3. Uwarunkowania i potrzeby społeczne
   2.4. Różnice kulturowe i społeczne
3. Komunikacja międzykulturowa – definicja, istota, cechy
   3.1. Definicja i istota komunikacji międzykulturowej w negocjacjach
   3.2. Problemy komunikacji międzykulturowej
   3.3. Znaczenie i podział kultur w negocjacjach
4. Komunikacja międzykulturowa – kraje amerykańskie
   4.1. Wprowadzenie
   4.2. Kraje Ameryki Północnej
       4.2.1. Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA)
       4.2.2. Kanada
   4.3. Kraje Ameryki Łacińskiej
       4.3.1. Meksyk
       4.3.2. Brazylia
5. Komunikacja międzykulturowa – kraje azjatyckie
   5.1. Wprowadzenie
   5.2. Rosyjska Republika Federalna
   5.3. Dalekowschodnia kultura biznesowa
       5.3.1. Chińska Republika Ludowa
       5.3.2. Japonia
       5.3.3. Republika Korei
   5.4. Republika Indii
   5.5. Kraje arabskie
6. Komunikacja międzykulturowa – kraje europejskie
   6.1. Wprowadzenie
   6.2. Belgia
   6.3. Czechy
   6.4. Dania
   6.5. Finlandia
   6.6. Francja
   6.7. Grecja
   6.8. Hiszpania
   6.9. Holandia
   6.10. Litwa, Łotwa i Estonia – kraje bałtyckie
   6.11. Niemcy
   6.12. Polska
   6.13. Rumunia
   6.14. Węgry
   6.15. Wielka Brytania
   6.16. Włochy
Zakończenie
Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodat...

Liderki biznesu. Jak zwyciężać i zmieniać świat

Książka została napisana z inicjatywy Fundacji Liderek Biznesu. 13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami, polskimi bizneswoman. Poruszone są w niej kwestie: • partnerstwa w biznesie, • równowagi między życiem p...
23,65 zł

Mikrotoponimy i makrotoponimy w komunikacji i literaturze

Przedstawiana Czytelnikowi monografia zatytułowana Mikrotoponimy w komunikacji i literaturze jest drugą publikacją wydawaną w ramach projektu Nomina loci pod auspicjami Komisji Onomastyki Słowiańskiej przy Międzynarodowym Komitecie Slawistów. Ca...
25,10 zł

Metody komunikacji alternatywnych i wspomagających. Wybrane zagadnienia

Książka "Metody komunikacji alternatywnych i wspomagających – wybrane zagadnienia", jest kontynuacją wprowadzenia do problematyki metod ułatwiających, a często umożliwiających kształtowanie się komunikacji pozawerbalnej. Ukazuje możliwo...
4,50 zł

Spotkanie kultur - 03 "Jak pięknie się różnimy", czyli o komunikacji międzykulturowej

Książka Spotkanie kultur. Komunikacja i edukacja międzykulturowa w glottodydaktyce odpowiada na potrzeby dzisiejszych czasów, procesu globalizacji i społeczeństwa informacyjnego. Wskazuje na umiejętności skutecznego komunikowania się z ludźmi po...
29,20 zł

Łącząc dwa światy. Nauka komunikacji z bliskimi, którzy odeszli

Zastanawiałeś się, czy Świat Duchowy naprawdę istnieje? Doświadczyłeś przeżyć parapsychicznych, ale wątpisz w ich autentyczność? A może cierpisz po stracie bliskiej osoby i szukasz ukojenia po jej odejściu? Niezależnie od tego, z jakimi problematycznym...
4,50 zł

Dialogiczny wymiar bezpieczeństwa - 01 Opis projektu badawczego. "Komunikacja społeczna Policji. Historia, stan obecny i perspektywy"

Książka wpisuje się w pejzaż współczesnych badań nad rolą Policji w społeczeństwie polskim i europejskim. Składa się z dziesięciu rozdziałów i stanowi swego rodzaju dekalog poświęcony Polskiej Policji. Każdy z dziesięciu rozdziałów...

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka prz...
46,00 zł

Biznes muzyczny

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!