MENU

Negocjacje i komunikacja

(eBook)

Wybrane aspekty

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Kraków-Legionowo, 2018

  • Autor: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Słupińska Kamila, Urszula Chrąchol-Barczyk

  • Redakcja naukowa: Kamila Słupińska, Leszek Gracz

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    mobi
    PDF
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 50,00 zł
45,00
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Negocjacje i komunikacja

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej staje się podstawowym atrybutem nie tylko profesjonalnych negocjatorów, ale również wszystkich osób, które zawodowo wchodzą w interakcje międzyludzkie. W książce omówiono istotę i przygotowanie do negocjacji, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikację werbalną i niewerbalną, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji. Książka adresowana jest do osób praktycznie i teoretycznie zajmujących się problemami negocjacji i komunikacji.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp
1. Wprowadzenie do negocjacji (Kamila Słupińska)
    1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady
    1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów
    1.3. Style negocjacyjne
    1.4. Konflikt w negocjacjach
    1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji
2. Fazy procesu negocjacji (Leszek Gracz)
    2.1. Proces negocjacji i jego fazy
    2.2. Faza przygotowania do negocjacji
    2.3. Faza otwarcia negocjacji
    2.4. Faza negocjacji właściwych
    2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna
3. Techniki negocjacyjne (Leszek Gracz)
    3.1. Istota technik negocjacyjnych
    3.2. Techniki otwarcia negocjacji
    3.3. Techniki właściwej części negocjacji
    3.4. Techniki zamknięcia negocjacji
    3.5. Podsumowanie technik negocjacji
4. Komunikacja w negocjacjach (Grażyna Rosa)
    4.1. Istota komunikacji
    4.2. Kanały komunikacji
    4.3. Modele i elementy procesu komunikacji
    4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach
    4.5. Efektywność procesu komunikacji
5. Komunikacja werbalna (Urszula Chrąchol-Barczyk)
    5.1. Istota komunikacji werbalnej
    5.2. Zadawanie pytań
    5.3. Argumentacja i perswazja
    5.4. Rozmowa telefoniczna
6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach (Izabela Ostrowska)
    6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej
    6.2. Typy procesu słuchania
    6.3. Etapy procesu słuchania
    6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach
    6.5. Bariery utrudniające proces słuchania
    6.6. Techniki usprawniające proces słuchania
7. Komunikacja niewerbalna (Kamila Słupińska)
    7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej
    7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej
    7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy
    7.4. Gestyka
    7.5. Postawa ciała
    7.6. Prosemika (dystans względem innych)
8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska)
    8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach
    8.2. Podział kultur biznesowych na świecie
        8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych
        8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii
        8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania
        8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji
    8.3. Europejska kultura biznesowa
        8.3.1. Niemieccy negocjatorzy
        8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy
        8.3.3. Francuscy negocjatorzy
        8.3.4. Włoscy negocjatorzy
        8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy
        8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy
        8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy
        8.3.8. Polska kultura biznesowa
    8.4. Wschodnia kultura biznesowa
    8.5. Amerykańska kultura biznesowa
    8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa
    8.7. Arabska kultura biznesowa
9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach (Urszula Chrąchol-Barczyk)
    9.1. Savoir-vivre na co dzień
    9.2. Wizytówki
    9.3. Ubiór
10. Komunikacja elektroniczna (Leszek Gracz)
    10.1. Istota komunikacji elektronicznej
    10.2. Komunikacja przez e-mail
    10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych
    10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne
    10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową
Zakończenie
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(pdf)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

21,50 zł
25,00 zł

Cyfrowa komunikacja organizacji

Niniejsza książka wychodzi naprzeciw potrzebom badaczy komunikacji cyfrowej oraz oczekiwaniom praktyków, wykorzystujących w zarządzaniu organizacjami najnowsze rozwiązania w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. W oparciu o wyniki studió...
34,40 zł
40,00 zł

Komunikacja a rozwój społeczności lokalnych

Komunikacja społeczna w swych różnych obliczach kształtuje naszą cywilizację i kulturę, oddziałując na kształt i zasięg uznawanych norm, wzorców zachowań, idei. Nowe jej formy i technologie kreują inne niż dotąd sposoby naszego postępo...
24,08 zł
28,00 zł

Internet, zdrowie i choroba - powiązania społeczne, kulturowe i edukacyjne, Kultura medialna i komunikacja społeczna, tom 2

Internet wpływa na to, jak doświadczamy zdrowia i choroby zarówno na poziomie informacyjnym, społecznym, ale też kulturowym. Odbieranie czy poznawanie zdrowia i choroby w Internecie to jednocześnie poszukiwanie informacji na ich temat oraz bycie...
26,09 zł
29,99 zł

Kremlowska szkoła negocjacji

Kremlowska szkoła negocjacji w latach zimnej wojny dała do rąk sowieckim dyplomatom skuteczną broń w trudnych pertraktacjach z Zachodem. Wykorzystywała agresywne techniki, pozwalała na przejęcie inicjatywy w rozmowach i stawiała przeciwnika...
28,70 zł
41,00 zł

Psychologia języka i komunikacji

Pierwsze wydanie Psychologii języka uzyskało w 2004 roku Nagrodę im. Władysława Witwickiego, przyznawaną przez Wydział I Nauk Społecznych Polskiej Akademii Nauk Rozważania tej książki koncentrują się na dwóch podstawowych funkcjach...
21,60 zł
24,00 zł

Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy – studenci

Niniejsza monografia podejmuje próbę wskazania zależności między kulturąorganizacyjną a wykorzystywanymi narzędziami komunikacji w układzie odniesieńwzajemnych zarówno wykładowców, jak i studentów. Główną ...
32,40 zł
36,00 zł

Gra planszowa " Komunikacja - jak rozmawiać, aby się dogadać?" dla dzieci 10-15 lat (do druku). Pomoc edukacyjna

Przedstawiamy unikalną grę planszową, zaprojektowaną specjalnie dla młodzieży w wieku 10-15 lat. Jest to nie tylko pasjonująca forma rozrywki, ale przede wszystkim innowacyjne narzędzie do nauki efektywnej komunikacji. Gra skierowana jest do nauczyciel...
32,51 zł
37,80 zł

Recepcja przekładów literatury iberoamerykańskiej w Polsce w latach 1945-2005 z perspektywy komunikacji międzykulturowej

Jest to wartościowa praca z zakresu literaturoznawstwa i przekładoznawstwa – a może szerzej: kulturoznawstwa; stanowi opracowanie, które dzięki interdyscyplinarnemu ujęciu przedmiotu badań (czyli hiszpańskojęzycznej literatury iberoameryka...
60,30 zł
67,00 zł

Prawnik a sztuka retoryki i negocjacji

Podręcznik jest nowym, znacznie zmienionym i rozszerzonym w stosunku do wydań poprzednich (2002, 2016), wprowadzeniem do retoryki, negocjacji i teorii komunikacji dla prawników. Wcześniejsze wydania weszły do kanonu literatury z zakresu pragmaty...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!