MENU

Książki: Komunikacja społeczna, media

Komunikacja społeczna, media i dziennikarstwo to dziedziny związane między innymi z tworzeniem wizerunku oraz zarządzaniem procesami komunikacyjnymi. Efektywne prowadzenie procesu komunikacyjnego, zarówno w mediach, jak i w polityce i codziennym życiu, ma na celu dynamiczne kształtowanie, modyfikację bądź zmianę wiedzy, postaw i zachowań w kierunku zgodnym z wartościami i interesami oddziałujących na nie podmiotów. Komunikacja społeczna wiąże się więc nie tylko z informowaniem, ale jej rolą jest także przekonywanie, budowanie relacji i rozwiązywanie problemów. W tym dziale nauk społecznych znajdą Państwo publikacje dotyczące procesu wytwarzania, edytowania i przekazywania informacji, środków masowego przekazu oraz funkcjonowania mediów. Znajdujące się tu publikacje skierowane są do dziennikarzy, specjalistów pracujących w reklamie, marketingu i public relations oraz osób, których zakres obowiązków wiąże się z komunikowaniem, na przykład polityków i blogerów.

Studenci dziennikarstwa prasowego, radiowego, telewizyjnego i internetowego z dostępnych w księgarni książek dowiedzą się z kolei, jak tworzyć komunikaty należące do gatunków publicystycznych i informacyjnych oraz poznają historię rozwoju mediów, medioznawców zaś z pewnością zainteresują publikacje dotyczące badań medioznawczych oraz wpływu nowych mediów na różne czynniki życia społecznego.

Ze zgromadzonych w tym dziale książek można zdobyć wiedzę na temat konstruowania przekazu medialnego, doskonalenia warsztatu dziennikarskiego, sztuki perswazji i manipulacji medialnej. Znajdą tu Państwo także wiele publikacji dotyczących komunikacji w Internecie i social mediach: na Facebooku, Youtubie, blogu oraz w innych mediach elektronicznych.

Szczególnie polecamy serie: Komunikowanie, w której znajdą Państwo publikacje dotyczące m.in. teorii komunikowania oraz komunikacji społecznej, politycznej i internetowej, oraz MEDIA CYFROWE, traktującą o wpływie mediów cyfrowych na społeczeństwo i sposobach komunikacji międzyludzkiej.

ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 24
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Mosty zamiast murów

Podręcznik komunikacji interpersonalnej
Redakcja: John Stewart
Seria: Komunikowanie
Wyobraź sobie, że jesteś na Ziemi sam, zupełnie sam, i możesz wybrać jedno z dwojga, książki lub ludzi. Często spotykam osoby ceniące sobie samotność, ale jest to możliwe tylko dzięki temu, ż...
Książka (miękka)
do koszyka
80,10 zł
89,00 zł

Komunikowanie śmiercią

Medialne aspekty fizycznego odchodzenia ze świata polit...
Książka jest nowatorskim w skali literatury światowej studium nad medialnym procesem towarzyszącym zgonom ludzi władzy. Autor, w przystępnej i barwnej narracji, ukazuje m.in. medialne tworzenie ...
Książka (miękka)
do koszyka
29,50 zł
59,00 zł

Komunikacja w kryzysie

Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby...
Autor: Hartley Kate
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Nin...
Książka (miękka)
do koszyka
63,20 zł
79,00 zł

Przenikanie mediów

Ewolucja mediów a przemiany ładu społecznego
Autorski podręcznik z elementami monografii prof. Macieja Mrozowskiego poświęcony mediom i ewolucyjnemu przejściu od mediów masowych do komunikacji sieciowej. Książka zawiera autorski przeglą...
Książka (miękka)
do koszyka
93,74 zł
109,00 zł

Komunikowanie polityczne i publiczne

Seria: Komunikowanie
Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminó...
Książka (miękka)
do koszyka
67,94 zł
79,00 zł

TAK! 60 sekretów nauki perswazji

Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
Wydawca: MT Biznes
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo,...
Książka
do koszyka
36,30 zł
39,90 zł

Teoria komunikowania masowego

Autor: Denis McQuail
Redakcja: Tomasz Goban-Klas
Seria: Komunikowanie
Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i...
Książka (miękka)
do koszyka
55,20 zł
69,00 zł

Komunikacja językowa w internecie

Autor: Jan Grzenia
Seria: Komunikowanie
Opracowanie dotyczące funkcjonowania języka w sieci, z odniesieniem do innych mediów: telefonu, radia i telewizji. Książka omawia związki języka z technologią, typ komunikacji elektronicznej ora...
Książka (miękka)
do koszyka
46,02 zł
59,00 zł

Teoria prowokacji

Seria: Komunikowanie
Doskonała w literaturze przedmiotu synteza wiedzy na temat mechanizmów prowokacji odnosząca się nie tylko do praktyki politycznej, ale również do sfery życia codziennego, także intymnego i prywa...
Książka (miękka)
do koszyka
76,54 zł
89,00 zł

Hakerstwo

Autor: Tim Jordan
Seria: MEDIA CYFROWE
Od włamań do najlepiej strzeżonych komputerów służb bezpieczeństwa i firm komputerowych do ruchów na rzecz Wolnego Oprogramowania – współczesne hakerstwo ma wiele twarzy. Zamiast angażowania się...
Książka (miękka)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Miłość, władza i manipulacja w bliskich związkach

Seria: Komunikowanie
Książka jest psychologiczną analizą zjawiska władzy, wywierania wpływu społecznego i manipulacji w bliskich związkach. Autorka wykorzystała w niej rzetelne wyniki swoich wieloletnich badań. Prac...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Siła tożsamości

Drugi tom trylogii Wiek informacji: gospodarka, społeczeństwo i kultura. Autor podejmuje w nim jeden z najbardziej węzłowych tematów współczesności, a mianowicie kwestię tożsamości. Anali...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Pokolenie ja

Autor: Nast Michael
Wydawca: Czarna Owca
Dlaczego  pokolenie dzisiejszych 30-40 latków, ale też już ludzi młodszych, z takim trudem buduje trwałe związki? Statystyki mówią o lawinowym wzroście jednoosobowych gospodarstw domowych w Eu...
Książka
Produkt niedostępny

Społeczeństwo sieci

Seria: Komunikowanie
Pierwszy tom monumentalnej trylogii Wiek informacji: ekonomia, społeczeństwo i kultura.Manuel Castells w Społeczeństwie siecianalizuje społeczną i ekon...
Książka
Produkt niedostępny

Koniec tysiąclecia

Trzeci i ostatni tom trylogii WIEK INFORMACJI: EKONOMIA, SPOŁECZEŃSTWO I KULTURA.Książka:zajmuje się ciemnymi stronami globalizacji, takimi jak: globalne sieci przestępcze,...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Bariery w komunikowaniu i społeczeństwo dezinformacyjne

Autor: Marian Golka
Seria: Komunikowanie
Autor w swojej najnowszej książce opisuje ciekawą, choć mniej znaną stronę procesu komunikowania. Okazuje się, że bariery, dezinformacja, kłamstwa, manipulacja, blefowanie nie są jedynie utrudni...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Książka: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycz...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Nasycone Ja

Dylematy tożsamości w życiu współczesnym
Seria: Komunikowanie
Jedna z najważniejszych i najczęściej cytowanych prac na temat konstruowania i definiowania tożsamości we współczesnym społeczeństwie. Społeczna saturacja, o której pisze Gergen, czyli technolog...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Grzeczność w komunikacji językowej

Seria: Komunikowanie
Praktyczny podręcznik poświęcony grzeczności językowej w komunikacji interpersonalnej, publicznej i masowej.Książka:ujmuje grzeczność w aspekcie opisowym oraz normat...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Wiek propagandy

Używanie i nadużywanie perswazji na co dzień
Seria: Komunikowanie
Znakomita, bezkonkurencyjna książka o propagandzie, napisana przez światowej sławy psychologów amerykańskich!Pozycja ukazuje rosnącą rolę informacji i propagandy we współczesnym św...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 24
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20