Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Książki: Marketing, reklama, PR

Marketing, reklama i PR to jedne z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin wiedzy w XXI wieku. Stosunkowo młode nauki mają na celu wspieranie sprzedaży wyrobów i usług oraz budowanie wizerunku przedsiębiorstw, instytucji i osób.

Klasyczna definicja marketingu została sformułowana przez Philipa Kotlera, który określił marketing, jako „naukę i sztukę badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego”. W ramach rozwijania się marketingu, powstało wiele koncepcji marketingowych, które wykorzystywane są także w reklamie i public relations. Specjaliści do spraw marketingu, reklamy i public relations w tworzeniu strategii sprzedaży i komunikacji dla osób, przedsiębiorstw, marek, usług i produktów mogą czerpać z licznych podręczników i opracowań, tworzonych przez praktyków i teoretyków marketingu, z których wymienić warto Philipa Kotlera, Kevina Lane’a Kellera i Gary’ego Armstronga.

Marketing mix, marketing emocjonalny, marketing sensoryczny i neuromarketing to zaledwie kilka z wielu powstałych koncepcji i teorii marketingowych, z którymi zapoznać się można poprzez wnikliwą lekturę publikacji zebranych na naszych wirtualnych półkach. Specjaliści, początkujący oraz studenci z zainteresowaniem powinni sięgnąć także po publikacje z zakresu socjologii reklamy, psychologii konsumenta, komunikacji społecznej, storytellingu i brandingu.

W zasobach Księgarni Internetowej PWN znajdą Państwo podręczniki akademickie i publikacje specjalistyczne, skierowane do studentów, profesjonalistów oraz osób stawiających pierwsze kroki w dziedzinie szerokorozumianego marketingu. W naszym asortymencie znajdują się publikacje z zakresu tradycyjnego marketingu, reklamy i public relations, a także książki o e-marketingu i e-commerce. Wśród publikacji odnoszących się do działań reklamowych i marketingowych w Internecie, wymienić warto opracowania dotyczące narzędzi marketingowych, reklamowych i analitycznych, jak google adwords i google analitycs a także książki traktujące o marketing automation, SEM i SEO oraz o social mediach.

ZAWĘŹ WYNIKI WYSZUKIWANIA
Znaleziono: 2086
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24

Ekonomika kultury

Książka (miękka ze skrzydełkami)
49,00 zł
Znaleziono: 2086
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24