Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
PWN PRO

Narratologia(Miękka)

Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

3.65  [ 85 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
47,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Narratologia

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.

Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!

  • Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań.
  • Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści.
  • Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali. 

To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata.





nagroda

Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Wstęp.pdf(pdf)
67 KB
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Spis treści.pdf(pdf)
148 KB

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Wstęp.pdf(pdf)
67 KB
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Spis treści.pdf(pdf)
148 KB
str.78-79.pdf(pdf)
85 KB

Jakościowe metody badań marketingowych

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie n...

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i po...

Marketing doświadczeń

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może ...
49,00 zł

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach,...

Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego

W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak:opisywanie określonych zjawisk gospodarczych,badanie struktury wewnętrzn...

Kompendium wiedzy o marketingu

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadn...

Komunikacja marketingowa

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsument&...
39,90 zł

Narratologia

Książka Mieke Bal stanowi syntezę narratologii, dziedziny ważnej dla wielu dyscyplin, by wymienić naukę o literaturze i nauki o innych sztukach, antropologię, kulturoznawstwo, folklorystykę,; interesuje się nią także filozofia .Autorka w pełni zdaje so...

Marketing kulturowy.

Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukują...

Recenzje (5):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Jeśli pracujesz w Public Relations, komunikacji, marketingu, jesteś blogerem/jutuberami, trenerem, prelegentem czy dziennikarzem - ta książka jest dla Ciebie. W przyswajalny sposób pokazuje jak lepiej budować historie by dotrzeć do odbiorcy, jak wywołać jego odpowiednie zachowanie, a przede wszystkim jak go wciągnąć w opowieść.

Ocena: 

"Narratologia" to książka dla każdego, kto interesuje się sztuką opowiadania - zarówno w odniesieniu do literatury, jak i ustnych opowieści czy języka reklam, których zadaniem jest zwrócenie uwagi i pozyskanie klienta.

Autor ciekawie przedstawia historię narracji, wychodząc od pradawnych przekazów, a kończąc na współczesnych stylach, gwarach środowiskowych i tekstach reklamowych.

Od początku Paweł Tkaczyk zwraca uwagę na rozbieżność między mówieniem i opowiadaniem, słyszeniem i słuchaniem, skupiając się na tym drugim znaczeniu. To ono bowiem przyciąga naszą uwagę, zwłaszcza wówczas, gdy chcemy się czegoś dowiedzieć, nauczyć, gdy zagłębiamy się w akcję książki, raz dając się jej ponieść, innym razem nudząc się przy lekturze.

Jak to się dzieje, że jednych osób słuchamy z zapartym tchem, chcąc więcej i więcej, a przy wypowiedziach innych ziewamy i szybko wyłączamy się, skupiając na czymś innym, ciekawszym?
Dlaczego jedne książki nas fascynują, a inne nużą?
Na te i inne pytania autor "Narratologii" odpowiada wyczerpująco, popierając swoje tezy licznymi przykładami i argumentami. Nie są one odkrywcze, gdyż większość ludzi potrafi samodzielnie powiedzieć, dlaczego np. jeden polityk, komentator czy pisarz nas porywa, a inny najzwyczajniej w świecie nudzi.
Paweł Tkaczyk zwraca jednak uwagę na różne zależności kulturowe i środowiskowe, które mają wpływ na odbiór przekazów informacyjnych i literackich opowieści.

Mimo iż "Narratologia" jest książką popularnonaukową, czyta się ją jednym tchem, niczym wciągającą powieść.
A to najlepszy dowód na to, że autor wie, co robi i zna się na rzeczy:)
BEATA IGIELSKA

Ocena: 

Narratologia nie jest typowym podręcznikiem czy instruktażem. Jest to specyficzna powieść. Wciągająca, trzymająca w napięciu i dająca do namysłu - a jednak mająca charakter dydaktyczny.

Ocena: 

Ciekawa synteza informacji z innych publikacji, zebrana i spięta w jedną całość. Ale nie wnosi nic nowego. Materiał dla początkujących, którzy potrzebują uporządkować wiedzę. Dla mnie niestety ta książka to rozczarowanie. Być może po przeczytaniu "Przyczepnych Historii" C&D Heath mam bardzo wysoko postawioną poprzeczkę.

Ocena: 

Tytuł wprowadza w błąd - sugeruje, że jest to książka o strukturach narracji - Narratologii. Książka nawet nie leżała koło akademickiej wiedzy - w zamierzeniu jest o storytellingu. Może to i jest nawet dobra książka o storytellingu, ale jak się ma jedno do drugiego? Czemu redakcja PWN tego nie poprawiła? Przecież to kardynalny błąd.

Ocena: