MENU

Narratologia

(Miękka)

Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

3.70  [90 ocen]
Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Dostępne warianty:
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 44,25 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

44,25
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Narratologia

narratologia


Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.


narratologia


Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!

  • Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań.
  • Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści.
  • Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali. 

To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata.





nagroda

Patroni


Zachęcamy do zapoznania się z filmem:

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Spis treści.pdf(pdf)
148 KB
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Wstęp.pdf(pdf)
67 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Spis treści.pdf(pdf)
148 KB
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Wstęp.pdf(pdf)
67 KB
str.78-79.pdf(pdf)
85 KB

Inni Klienci oglądali również

51,75 zł
69,00 zł

Jakościowe metody badań marketingowych

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie n...
54,02 zł
70,00 zł

Marketing doświadczeń

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i n...
42,50 zł
55,00 zł

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z k...
38,02 zł
45,00 zł

Reklama Podręcznik

Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zost...
50,62 zł
59,90 zł

Sekrety copywritingu

Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o w...
66,75 zł
89,00 zł

Sapiens na zakupach

Zachęcamy do zapozn...
12,98 zł
19,00 zł

Marketing smaku

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, kt&o...
33,63 zł
49,00 zł

Praktyczny marketing miast i regionów

„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów ksią...
81,75 zł
109,00 zł

Bilety do sklepu. Handel reglamentowany w PRL

„Bilety” do sklepu – kartki żywnościowe, bony, bilety towarowe, karty zaopatrzenia czy wkładki zaopatrzeniowe – w XX w. towarzyszyły niemal każdemu pokoleniu Polaków. Po raz pierwszy pojawiły się w czasie I wojny światowej i były używane aż do zakoń...

Recenzje (5):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Jeśli pracujesz w Public Relations, komunikacji, marketingu, jesteś blogerem/jutuberami, trenerem, prelegentem czy dziennikarzem - ta książka jest dla Ciebie. W przyswajalny sposób pokazuje jak lepiej budować historie by dotrzeć do odbiorcy, jak wywołać jego odpowiednie zachowanie, a przede wszystkim jak go wciągnąć w opowieść.

Ocena: 

"Narratologia" to książka dla każdego, kto interesuje się sztuką opowiadania - zarówno w odniesieniu do literatury, jak i ustnych opowieści czy języka reklam, których zadaniem jest zwrócenie uwagi i pozyskanie klienta.

Autor ciekawie przedstawia historię narracji, wychodząc od pradawnych przekazów, a kończąc na współczesnych stylach, gwarach środowiskowych i tekstach reklamowych.

Od początku Paweł Tkaczyk zwraca uwagę na rozbieżność między mówieniem i opowiadaniem, słyszeniem i słuchaniem, skupiając się na tym drugim znaczeniu. To ono bowiem przyciąga naszą uwagę, zwłaszcza wówczas, gdy chcemy się czegoś dowiedzieć, nauczyć, gdy zagłębiamy się w akcję książki, raz dając się jej ponieść, innym razem nudząc się przy lekturze.

Jak to się dzieje, że jednych osób słuchamy z zapartym tchem, chcąc więcej i więcej, a przy wypowiedziach innych ziewamy i szybko wyłączamy się, skupiając na czymś innym, ciekawszym?
Dlaczego jedne książki nas fascynują, a inne nużą?
Na te i inne pytania autor "Narratologii" odpowiada wyczerpująco, popierając swoje tezy licznymi przykładami i argumentami. Nie są one odkrywcze, gdyż większość ludzi potrafi samodzielnie powiedzieć, dlaczego np. jeden polityk, komentator czy pisarz nas porywa, a inny najzwyczajniej w świecie nudzi.
Paweł Tkaczyk zwraca jednak uwagę na różne zależności kulturowe i środowiskowe, które mają wpływ na odbiór przekazów informacyjnych i literackich opowieści.

Mimo iż "Narratologia" jest książką popularnonaukową, czyta się ją jednym tchem, niczym wciągającą powieść.
A to najlepszy dowód na to, że autor wie, co robi i zna się na rzeczy:)
BEATA IGIELSKA

Ocena: 

Narratologia nie jest typowym podręcznikiem czy instruktażem. Jest to specyficzna powieść. Wciągająca, trzymająca w napięciu i dająca do namysłu - a jednak mająca charakter dydaktyczny.

Ocena: 

Ciekawa synteza informacji z innych publikacji, zebrana i spięta w jedną całość. Ale nie wnosi nic nowego. Materiał dla początkujących, którzy potrzebują uporządkować wiedzę. Dla mnie niestety ta książka to rozczarowanie. Być może po przeczytaniu "Przyczepnych Historii" C&D Heath mam bardzo wysoko postawioną poprzeczkę.

Ocena: 

Tytuł wprowadza w błąd - sugeruje, że jest to książka o strukturach narracji - Narratologii. Książka nawet nie leżała koło akademickiej wiedzy - w zamierzeniu jest o storytellingu. Może to i jest nawet dobra książka o storytellingu, ale jak się ma jedno do drugiego? Czemu redakcja PWN tego nie poprawiła? Przecież to kardynalny błąd.

Ocena: