Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Narratologia(Miękka)

Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

3.70  [ 81 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
40,18
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,82 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Narratologia

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.

Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!

  • Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań.
  • Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści.
  • Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali. 

To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata.





nagroda

Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Wstęp.pdf(pdf)
67 KB
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Spis treści.pdf(pdf)
148 KB

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek.

Jakościowe metody badań marketingowych

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie n...

Opieka zdrowotna aspekty rynkowe i marketingowe

Prezentowany podręcznik akademicki jest poświęcony problematyce związanej z wykorzystaniem mechanizmów rynkowych i reguł marketingowych w opiece zdrowotnej, w perspektywie przekształceń systemowych tego sektora w Polsce. Kierowany jest do studentów,...

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i po...

Marketing doświadczeń

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może ...

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach,...

Polsko-angielsko-rosyjski słownik marketingu reklamy zarządzania

Polsko-angielsko-rosyjski słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i rosyjski - ...

Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego

W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak:opisywanie określonych zjawisk gospodarczych,badanie struktury wewnętrzn...

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie inte...

Narratologia

Książka Mieke Bal stanowi syntezę narratologii, dziedziny ważnej dla wielu dyscyplin, by wymienić naukę o literaturze i nauki o innych sztukach, antropologię, kulturoznawstwo, folklorystykę,; interesuje się nią także filozofia .Autorka w pełni zdaje so...

Recenzje (5):

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Ciekawa synteza informacji z innych publikacji, zebrana i spięta w jedną całość. Ale nie wnosi nic nowego. Materiał dla początkujących, którzy potrzebują uporządkować wiedzę. Dla mnie niestety ta książka to rozczarowanie. Być może po przeczytaniu "Przyczepnych Historii" C&D Heath mam bardzo wysoko postawioną poprzeczkę.

Ocena: 

Narratologia nie jest typowym podręcznikiem czy instruktażem. Jest to specyficzna powieść. Wciągająca, trzymająca w napięciu i dająca do namysłu - a jednak mająca charakter dydaktyczny.

Ocena: 

"Narratologia" to książka dla każdego, kto interesuje się sztuką opowiadania - zarówno w odniesieniu do literatury, jak i ustnych opowieści czy języka reklam, których zadaniem jest zwrócenie uwagi i pozyskanie klienta.

Autor ciekawie przedstawia historię narracji, wychodząc od pradawnych przekazów, a kończąc na współczesnych stylach, gwarach środowiskowych i tekstach reklamowych.

Od początku Paweł Tkaczyk zwraca uwagę na rozbieżność między mówieniem i opowiadaniem, słyszeniem i słuchaniem, skupiając się na tym drugim znaczeniu. To ono bowiem przyciąga naszą uwagę, zwłaszcza wówczas, gdy chcemy się czegoś dowiedzieć, nauczyć, gdy zagłębiamy się w akcję książki, raz dając się jej ponieść, innym razem nudząc się przy lekturze.

Jak to się dzieje, że jednych osób słuchamy z zapartym tchem, chcąc więcej i więcej, a przy wypowiedziach innych ziewamy i szybko wyłączamy się, skupiając na czymś innym, ciekawszym?
Dlaczego jedne książki nas fascynują, a inne nużą?
Na te i inne pytania autor "Narratologii" odpowiada wyczerpująco, popierając swoje tezy licznymi przykładami i argumentami. Nie są one odkrywcze, gdyż większość ludzi potrafi samodzielnie powiedzieć, dlaczego np. jeden polityk, komentator czy pisarz nas porywa, a inny najzwyczajniej w świecie nudzi.
Paweł Tkaczyk zwraca jednak uwagę na różne zależności kulturowe i środowiskowe, które mają wpływ na odbiór przekazów informacyjnych i literackich opowieści.

Mimo iż "Narratologia" jest książką popularnonaukową, czyta się ją jednym tchem, niczym wciągającą powieść.
A to najlepszy dowód na to, że autor wie, co robi i zna się na rzeczy:)
BEATA IGIELSKA

Ocena: 

Jeśli pracujesz w Public Relations, komunikacji, marketingu, jesteś blogerem/jutuberami, trenerem, prelegentem czy dziennikarzem - ta książka jest dla Ciebie. W przyswajalny sposób pokazuje jak lepiej budować historie by dotrzeć do odbiorcy, jak wywołać jego odpowiednie zachowanie, a przede wszystkim jak go wciągnąć w opowieść.

Ocena: 

Tytuł wprowadza w błąd - sugeruje, że jest to książka o strukturach narracji - Narratologii. Książka nawet nie leżała koło akademickiej wiedzy - w zamierzeniu jest o storytellingu. Może to i jest nawet dobra książka o storytellingu, ale jak się ma jedno do drugiego? Czemu redakcja PWN tego nie poprawiła? Przecież to kardynalny błąd.

Ocena: