Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Narratologia(Miękka)

Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

3.80  [ 68 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
40,18
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,82 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Narratologia

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.

Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!

  • Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań.
  • Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści.
  • Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali. 

To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata.

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek. 





nagroda

Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Wstęp.pdf(pdf)
67 KB
PWN_Narratologia_Paweł Tkaczyk_Spis treści.pdf(pdf)
148 KB

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek.

Inni Klienci oglądali również

Jakościowe metody badań marketingowych

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie n...

Opieka zdrowotna aspekty rynkowe i marketingowe

Prezentowany podręcznik akademicki jest poświęcony problematyce związanej z wykorzystaniem mechanizmów rynkowych i reguł marketingowych w opiece zdrowotnej, w perspektywie przekształceń systemowych tego sektora w Polsce. Kierowany jest do studentów,...

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i po...

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Ce...

Marketing doświadczeń

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może ...

MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW p...

Narratologia

Książka Mieke Bal stanowi syntezę narratologii, dziedziny ważnej dla wielu dyscyplin, by wymienić naukę o literaturze i nauki o innych sztukach, antropologię, kulturoznawstwo, folklorystykę,; interesuje się nią także filozofia .Autorka w pełni zdaje so...

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunekKimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależ...

Marketing polityczny

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie ka...

Recenzje (3):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Beata Igielska
Dodano: 11.10.2017 10:30:31

"Narratologia" to książka dla każdego, kto interesuje się sztuką opowiadania - zarówno w odniesieniu do literatury, jak i ustnych opowieści czy języka reklam, których zadaniem jest zwrócenie uwagi i pozyskanie klienta.

Autor ciekawie przedstawia historię narracji, wychodząc od pradawnych przekazów, a kończąc na współczesnych stylach, gwarach środowiskowych i tekstach reklamowych.

Od początku Paweł Tkaczyk zwraca uwagę na rozbieżność między mówieniem i opowiadaniem, słyszeniem i słuchaniem, skupiając się na tym drugim znaczeniu. To ono bowiem przyciąga naszą uwagę, zwłaszcza wówczas, gdy chcemy się czegoś dowiedzieć, nauczyć, gdy zagłębiamy się w akcję książki, raz dając się jej ponieść, innym razem nudząc się przy lekturze.

Jak to się dzieje, że jednych osób słuchamy z zapartym tchem, chcąc więcej i więcej, a przy wypowiedziach innych ziewamy i szybko wyłączamy się, skupiając na czymś innym, ciekawszym?
Dlaczego jedne książki nas fascynują, a inne nużą?
Na te i inne pytania autor "Narratologii" odpowiada wyczerpująco, popierając swoje tezy licznymi przykładami i argumentami. Nie są one odkrywcze, gdyż większość ludzi potrafi samodzielnie powiedzieć, dlaczego np. jeden polityk, komentator czy pisarz nas porywa, a inny najzwyczajniej w świecie nudzi.
Paweł Tkaczyk zwraca jednak uwagę na różne zależności kulturowe i środowiskowe, które mają wpływ na odbiór przekazów informacyjnych i literackich opowieści.

Mimo iż "Narratologia" jest książką popularnonaukową, czyta się ją jednym tchem, niczym wciągającą powieść.
A to najlepszy dowód na to, że autor wie, co robi i zna się na rzeczy:)
BEATA IGIELSKA

Ocena: 
Marek
Dodano: 03.10.2017 09:23:51

Jeśli pracujesz w Public Relations, komunikacji, marketingu, jesteś blogerem/jutuberami, trenerem, prelegentem czy dziennikarzem - ta książka jest dla Ciebie. W przyswajalny sposób pokazuje jak lepiej budować historie by dotrzeć do odbiorcy, jak wywołać jego odpowiednie zachowanie, a przede wszystkim jak go wciągnąć w opowieść.

Ocena: 
Olaf Z.
Dodano: 02.08.2017 18:12:54

Tytuł wprowadza w błąd - sugeruje, że jest to książka o strukturach narracji - Narratologii. Książka nawet nie leżała koło akademickiej wiedzy - w zamierzeniu jest o storytellingu. Może to i jest nawet dobra książka o storytellingu, ale jak się ma jedno do drugiego? Czemu redakcja PWN tego nie poprawiła? Przecież to kardynalny błąd.

Ocena: