Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU


Narratologia(eBook)

Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

2.60  [ 10 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2017

  • Autor: Paweł Tkaczyk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 49,00 zł
29,40
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 19,60 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Narratologia

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.

Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!

  • Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań.
  • Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści.
  • Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali. 

To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata.

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek. 




nagroda

Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp Trzeci rodzaj rozmowy – opowieść 7
01 Koniec świata 9
02 Potwory i ludzie 13
03 Czym są emocje? 19
04 Zacznij od… stereotypu 22
05 Waluta społeczna 25
06 Za co zwolnisz… klienta? 28
07 Iskra opowieści 31
08 Napęd 34
09 Pewnego dnia… 39
10 Jedna baba drugiej babie… 42
11 Ramki i klej 46
12 Zanim Czerwony Kapturek dostała swoje imię 51
13 Pętla i nieuniknione – emocje w opowieści 57
14 Perypetie i anagnorisis 64
15 Arystoteles 69
16 Inny świat 75
17 Schemat bajki i wędrówki po schematach 77
18 Przemiana 83
19 Szablony, czyli dlaczego kura przeszła przez ulicę? 88
20 Etos. Zaginione arcydzieła 107
21 Patos. Emocje i słowa 113
22 Logos. Rdzeń opowieści 122
23 Sprzedam alfę romeo, czyli o wartości snobizmu 127
24 Medium. Relacja z odbiorcą 132
25 Ojciec Mateusz i formaty opowieści 137
26 Puste słowa 143
27 Klątwa wiedzy, czyli co wiesz o narzędziach chirurgicznych 149
28 Proces 153
29 Opowieść o dwóch krzywych 159
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek.

Inni Klienci oglądali również

21,90 zł

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Od autora, Claude'a Hopkinsa: Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, lecz jako historia biznesu. Głównym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życia jest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą...
19,90 zł

Psychologia sprzedaży telefonicznej

Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i p...
21,90 zł

Prawa sukcesu. Tom XV i tom XVI

Tolerancja i Złota Zasada są niezbędnymi, według Napoleona Hilla, elementami do tego, aby osiągnąć w życiu sukces. W ostatnich dwóch "Prawach Sukcesu" autor wyjaśnia, czy na pewno bogaci, wpływowi i szczęśliwi ludzie, których ob...
34,90 zł

Bóg jest po twojej stronie

Ksiądz Jonathan Morris przekonuje, że Biblia zawsze przychodzi z odsieczą potrzebującym. Przywołując wielowiekowe prawdy w niej zawarte, stara się uzmysłowić czytelnikowi, że nasze prawdziwe „ja” pochodzi od Boga, a uświadomienie sobie tej ...
21,90 zł

Giełda, pasja, pieniądze!

Publikacja, którą trzymasz w ręku, jest skierowana do wszystkich osób zainteresowanych inwestowaniem swoich pieniędzy na szeroko rozumianym rynku kapitałowym. Przekazana wiedza wybiega poza suchą teorię i pomaga zrozumieć funkcjonowanie r...
26,90 zł

Szybka nauka dla wytrwałych

Poznaj skuteczne techniki pamięciowe, dzięki którym zapamiętasz bez trudu to, czego potrzebujesz do nauki czy pracy. Z książki dowiesz się m.in.: jak działa mózg; jak mózg zapamiętuje informacje; jak działa pamięć; jak poprawić pam...

Samo Sedno - Jak założyć i rozwinąć własną firmę?

Napisany przystępnym językiem poradnik krok po kroku przeprowadzi cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Gromadzi wiedzę teoretyczną i praktyczną z obszarów takich jak finanse, prawo czy marketing. Zawiera cenne wskazó...
29,90 zł

Myśl jak człowiek biznesu

„Czy to możliwie, że od sposobu myślenia zależy nasze działanie, a potem wynik i sukces? Każdy biznes, przedsiębiorstwo, sukces zaczyna się w świecie przekonań lidera – a więc w głowie. Wystarczą dwa słowa wypowiedziane w myślach: To trudne...
34,90 zł

Akademia Sukcesu

Książka, którą trzymasz teraz w ręku, to kompletny, roczny program zmiany osobistej. Zawiera 47 lekcji i 170 ćwiczeń zaplanowanych przez jednego z największych polskich ekspertów w tej dziedzinie. Zanim jednak dołączysz do „student&...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Olaf Z.
Dodano: 31.07.2017 11:35:06

Proszę mi powiedzieć, co ma wspólnego ta książka w zamierzeniu o storytellingu z Narratologią czyli nauką o strukturach narracji? Tam nawet nie ma słowa o semiotyce. Dlaczego tytuł wprowadza w błąd??

Ocena: