Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Law and International Strategic Management Managing the Complexity of Multilevel Regulation(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 79,90 zł
66,22
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,68 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Law and International Strategic Management Managing the Complexity of Multilevel Regulation

This text is the result of cooperation between Polish and Dutch academics and lawyers who both are involved in research, University lecturing and business consulting. The idea to develop a practical guide for (future) business managers and lawyers that presents law from an international business perspective emerged when the authors met at an international study week in Valencia in 2017.

This book combines legal and business concepts into a concise overview of the relationships between regulation and international strategic management and, more specifically, between the legal function in a company and that firm’s corporate strategy. The publication aims to increase awareness among lawyers and managers on the complexity of the regulatory environment(s) in which they respectively manage and support businesses.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

118,90 zł

English for International Tourism Pre-Intermediate Coursebook z płytą DVD

English For International Tourism New Editonto kolejna edycja popularnego kursu, opracowanego z myślą o osobach pracujących w branży turystycznej oraz studentach kierunków turystycznych i hotelarskich.W nowej edycji szczeg&oac...
77,90 zł

English for International Tourism New Intermediate Workbook B1-B1+

Trzypoziomowy kurs przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo turystyką oraz studentów szkół turystycznych i hotelarskich obejmuje następujące zagadnienia: pracę w biurze podróży, zarządzanie turystyką, relacje z klienta...
50,00 zł

Managing Your Migraine

One in seven people suffer from migraine and women are three times more likely to suffer from migraine than men. In 2016, the WHO ranked migraine as the second cause of disability after low back pain in the world. So why do we still know so...

Holistic management of the COVID-19 pandemic

The authors of the monograph apply their competences in the field of risk management in the financial system in order to organise what is currently known about the COVID-19 pandemic.They recognise that by nature it is both endogenous as a result ...

Management Accounting Innovations

It is appropriate to note that Wnuk-Pel has given a comprehensive summary of the ABC adoption in various countries and companies across the globe. (…) For anyone interested in and keen on the topic, the book offers an outstanding reference sourc...

Stosunki Międzynarodowe International Relations Tom 48 nr 2 2013

Półrocznik Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Ważne akademickie forum prezentacji studiów, materiałów i recenzji na temat zjawisk, instytucji, norm i wyników naukowych obserwacji i analiz...

Managing ownership and succession in family firms

Family firms have become a topic of the utmost interest both for academic researchers and policy makers. Researchers have started to investigate the distinctiveness of family firms, their functioning and efficiency outcomes. Policy makers have been rea...

Self-regulation

Naucz swoje dziecko, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach! Razem z przedszkolakami, Kubą i Leną, poznajcie proste sposoby na opanowanie się, gdy emocje biorą górę. "Self-Regulation. Opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje bior...

Customer Experience Management

Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejszy konsument. Bardzo istotnym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych jest samopoczucie w kontakcie z marką...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!