MENU

MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024

(eBook)
5.00  [ 1 ocena ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2024

  • Autor: Robert Duda

  • Wydawca: Spozycjonowani.pl

  • Formaty:
    mobi
    PDF
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 59,90 zł
53,91
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024

Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu internetowego w zakresie SEO (Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych i sklepów), Google Ads (Płatnych reklam w systemie Google), Google Analytics (narzędzi do pomiaru ruchu i sprzedaży w sieci), Content Marketingu (tworzenia skutecznych treści do internetu) oraz Social Mediów (firmowe profile na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube oraz Twitter – X.com) oraz z wykorzystaniem najnowszych narzędzi AI czyli sztucznej inteligencji w działaniach digital marketingowych. W Twoich rękach jest teraz najlepsza i najbardziej aktualna w Polsce książka o Marketingu Internetowym dla początkujących! Zanurz się w świecie marketingu internetowego z tą niezbędną książką, doskonałą dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę w tej dynamicznej dziedzinie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, przedsiębiorcą, czy właścicielem sklepu online, ta książka jest kluczem do Twojego sukcesu: • 9 Super przemyślanych rozdziałów • Przegląd niezbędnych narzędzi • Najświeższa wiedza o AI • Gotowe do wdrożenia rozwiązania • Ciekawe przykłady i praktyczne informacje • Najlepsza w Polsce baza wiedzy od podstaw Ta książka to nie tylko zbiór wiedzy i opisów narzędzi marketingowych, ale równocześnie przewodnik po procesie ciągłego uczenia się, eksperymentowania i dostosowywania strategii do zmieniającego się świata marketingu internetowego. Zacznij swoją podróż teraz i odkryj potencjał, jaki niesie ze sobą marketing online! Robert Duda – autor. Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Spis treści: Wprowadzenie do marketingu Internetowego 6 Rozdział 1. Wstęp. Narzędzia i kanały sprzedaży internetowej. 42 1.1.Kanały na pozyskanie Klienta w Internecie. 56 1.2.Opisz swojego Klienta i produkt w 10 punktach wg. autorskiej metody Roberta Dudy. 76 1.3.Sprawdź co robi Twoja konkurencja. 94 Rozdział 2. Hosting, domena i certyfikat SSL. 102 Rozdział 3. Strona i sklep internetowy. Twój fundament biznesu w sieci. 112 3.1.Dlaczego wybór WordPress będzie dla Ciebie najlepszy. 118 3.2.Najważniejsze cechy serwisu www w drodze do sukcesu. 128 3.3.Dlaczego uruchomienie bloga w 2024 roku to niezbędnik? 164 Rozdział 4. Treści, grafiki, zdjęcia – fundament sukcesu w Internecie 170 4.1.Dlaczego treści są dziś najważniejsze? 174 4.2.Pisz dla potencjalnego Klienta i dla wszechwiedzącego Google. 182 4.3.VII przykazanie w Internetach. 190 Rozdział 5. Wyszukiwarka Google. SEO i Google Ads to fundament sukcesu! 194 5.1.Jak w 2024 roku zaczynamy drogę do zakupów? 198 5.2.Podstawy sukcesu w wynikach organicznych (SEO). 212 5.3.Jak najlepiej wykorzystać płatne reklamy w wyszukiwarce? 228 Rozdział 6. Sieć reklamowa Google – zbuduj zasięgi i rozpoznawalność. 244 6.1.Budowanie zasięgu i rozpoznawalności za pomocą GDN. 248 6.2.Kampanie remarketingowe w GDN. 252 6.3.Definicja, zastosowanie, mechanizmy GDN. 256 6.4.Sieć reklamowa Google to także Gmail oraz YouTube. 260 Rozdział 7. Google Analytics. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto bez mierzenia i analizy 264 7.1.Historia Google Analytics. 268 7.2.Integracja Google Analytics z Innymi Narzędziami. 272 7.3.Integracja z Looker Studio (wcześniej Google Data Studio). 276 7.4.Wykorzystanie danych z Google Analytics w kampaniach Google Ads. 280 7.5.Instalacja, konfiguracja i regularne korzystanie. 284 Rozdział 8. Media społecznościowe – niezbędnik czy niepotrzebne wydatki? 288 8.1.Social Media, a dynamika zmian. 296 8.2.Media społecznościowe, a Twój Biznes. 306 8.3.Krótka charakterystyka popularnych platform social media 314 8.4.Social Media. Podsumowanie. 334 Rozdział 9. AI. Sztuczna inteligencja. Wprowadzenie i przegląd narzędzi. 338 9.1.Narzędzia AI w marketingu. Wstęp. 344 9.2.Graficzne Narzędzia AI do zastosowania w marketingu. 348 9.3.Narzędzia AI do pisania i analiz w e-marketingu. 352 9.4.Narzędzia AI dla mediów społecznościowych. 356 Zakończenie. 360

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

29,56 zł
37,90 zł

Dzieci zapomniane przez Boga

Masterton powraca i mrozi krew w żyłach swoich fanów! Bohaterowie Wirusa znowu w akcji! Do londyńskiego szpitala trafia młoda kobieta z ostrymi bólami brzucha. Okazuje się, że jest w ciąży...
30,16 zł
35,90 zł

Przez

Mężczyzna wynajmuje mieszkanie, rozstawia sprzęt i zaczyna przez okno podglądać i fotografować mieszkańców sąsiedniego bloku. Nie wychodzi, zakupy robi przez internet, nie kontaktuje się z nikim. Kiedyś mieszkał naprzeciwko, a teraz aparatem pol...
18,20 zł
26,00 zł

Ciało i tożsamość w internecie

Internet zmienia sposób, w jaki myślimy o sobie i swoich ciałach. To główna teza tej książki. Seweryn Rudnicki pokazuje trudności teorii socjologicznych ze stworzeniem modelu relacji ciała i jaźni. Analizując sposób, w jaki p...
29,80 zł
34,65 zł

Prolegomena do edycji dzieł Piotra Skargi

Prolegomena do edycji dzieł Piotra Skargi powstały z myślą o przyszłych wydawcach Skargowskiej spuścizny. Pierwsze rozdziały mają charakter monograficzny i są próbą uporządkowania wiedzy o twórczości królewskiego kaznodziei. Autork...
44,91 zł
49,90 zł

Marketing sportowy w dobie 5.0

Marketing sportowy w dobie 5.0 – e-bookCo znajdziesz w środku?W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie o...
35,40 zł
59,00 zł

Szkoła w dobie Internetu

Obserwowany w ciągu ostatnich lat rozwój mediów spowodował ich zwiększającą się obecność w różnych dziedzinach życia. W książce skoncentrowano się przede wszystkim na współczesnej młodzieży, mediach i edukacji z punktu widze...
35,91 zł
39,90 zł

Tajne przez magiczne

Agata Filipiak przechodzi trudny okres w życiu zawodowym. Rzuca stabilną posadę redaktorki i zatrudnia się w przedszkolu na stanowisku woźnej. Niestety w nowym miejscu pracy musi radzić sobie nie tylko z niesfornymi podopiecznymi, ale również ze...
21,60 zł
24,00 zł

Bezpieczeństwo - powinność czy gwarancja? Tom 5. Gromadzenie informacji przez służby policyjne a status i prawa jednostki

Oddajemy do rąk Państwa kolejny już (piąty) tom z serii „Bezpieczeństwo – powinność czy gwarancja?”, poświęcony tym razem gromadzeniu przez służby policyjne informacji na temat obywateli i osób przebywających na terenie Polski....
41,76 zł
48,00 zł

Zwiedzeni przez przypadek. Tajemnicza rola losowości w życiu i w rynkowej grze

Błyskotliwa książka, w której autor bestsellera Czarny Łabędź zastanawia się nad rolą przypadku w naszym w życiu. Zwiedzeni przez losowość to książka, której przeczytanie zmienia sposób myślenia o biznesie ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!