MENU

Management of internal corporate identity

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2010

  • Autor: Katarzyna Ragin-Skorecka

  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 16,00 zł
14,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Management of internal corporate identity

Tematyka publikacji dotyczy zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji. W pierwszej części książki przedstawiono problematykę tożsamości organizacyjnej oraz zaprezentowano rozbudowaną autorską metodykę zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji wraz z propozycją autorskiego narzędzia pozwalającego na ocenę poziomu tożsamości organizacyjnej (z wykorzystaniem logiki rozmytej). Część druga zawiera wyniki badań weryfikujących przedstawioną metodykę. W kolejnym rozdziale przedstawiono uzupełniające wyniki badań dotyczących zewnętrznej tożsamości organizacji.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1. Introduction 5
2. Methodology of internal corporate identity management 8
	2.1. Assumptions and principles accepted in methodology designing 8
	2.2. A general model of methodology of internal corporate identity management 10
3. Methods, tools and techniques used in methodology 15
	3.1. Listing of used methods, techniques and tools 15
	3.2. Fuzzy Index of Internal Identity and Fuzzy Significance Index 18
4. Verification of a concept of methodology internal corporate identity management 29
	4.1. Study and analysis of current identity 29
	4.2. Defining goals and processes 34
	4.3. Creating variants of transformations 36
	4.4. Selection of an optimal solution and gathering necessary resources 37
	4.5. Assessment of economic and social results 43
	4.6. Directions of improvement of identity management 48
5. Study of internal corporate identity 53
	5.1. Fuzzy Index of Internal Identity and Fuzzy Significance Index 53
	5.2. Results of study of external corporate identity 57
6. Summary 62
	6.1. Achieved results 62
	6.2. Directions of further research 63
Appendix. An analysis of a current internal corporate identity 65
Index of Figures 91
Index of Tables 92
Bibliography 93
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,87 zł
13,19 zł

Cost Management in Business Activity

The aim of the work is to present – based on literature studies – definitions and issues connected with cost accounting and indication of key instruments of cost management in modern enterprises. There are used in the work following researc...
19,31 zł
22,45 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
49,50 zł
55,00 zł

Na rozdrożach Lean Management

Po wielu latach obecności w świecie biznesowym Lean Management nie jest już czymś zarezerwowanym wyłącznie dla wąskiego grona producentów sektora motoryzacyjnego. Dziś stosowany jest regularnie i z sukcesem w różnych branżach, równ...
74,25 zł
99,00 zł

Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy

This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business credit flows....
18,00 zł
20,00 zł

Information technology project management

The structure of the book consists of the three main parts:-the first part concerns the directions for the development of IT systems, management under dynamically changing theoretical and practical conditions, which break some of the patter...
26,88 zł
32,00 zł

In Quest of Identity. Studies on the Persianate World

red. Mirosław Michalak, Magdalena RodziewiczStability and changeability of identities, especially in the context of their disappearance and revival, is one of the leitmotifs of the current publication, which is a fruit of a collective effor...
0,86 zł
1,00 zł

Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

The aim of the study was to identify the main issues and key areas typical for decisions taken in supply chains, demonstrating a new approach to inventory management as a process of value added creation. The problems discussed by the authors have been ...
76,50 zł
85,00 zł

Judicial Management Versus Independence of Judiciary

The foregoing monograph is the first to present the situation of the Polish judiciary after the reforms of 2015–2018 against the background of the international standards of managing the justice system and in the context of regulations and models...
59,40 zł
99,00 zł

Executive remuneration and corporate performance

The topic of this monograph refers to the remuneration of executives and its relationship with corporate performance. The thesis provides the review of the compensation and corporate governance theories with the focus on the principal-agent theory, whi...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!