MENU

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Częstochowa, 2021

  • Redakcja naukowa: Joanna Pikuła-Małachowska, Anna Niedzielska

  • Wydawca: Politechnika Częstochowska

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 15,36 zł
13,82
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami.

Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutecznie komunikować się z odbiorcami, z drugiej zaś umożliwiają im przekazywanie informacji zwrotnej. Pozwalają poznawać konsumentów i oferować im wartościowe produkty i usługi. Coraz częściej umożliwiają także dbanie o dobro społeczne i sprzyjają ochronie środowiska. Naturalnie marketing ma także wady, gdyby jednak ich nie miał, nosiłby znamiona sztuczności.

Czy marketing jest sztuką kreacji czy sztuką manipulacji? Genialnym dzieckiem rynku czy nastawioną na zysk machiną wpływu na decyzje konsumentów?

Przygotowując ten podręcznik, staraliśmy się spojrzeć na problem bardzo szeroko, pokazać genezę marketingu oraz to, jak zmieniał się na przestrzeni lat, zwrócić uwagę na jego współczesne, często niekonwencjonalne, narzędzia, odnieść się do tego, jakie kreatywne rozwiązania ze sobą niesie, pokazać, że kreacja ta oparta jest na przemyślanym zarządzaniu.

W książce umieszczono sporo informacji praktycznych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Liczne odniesienia do literatury przedmiotu mają na celu spojrzenie na problem z rożnych punktów widzenia, by pozycja stała się najbardziej interesująca dla Czytelnika oraz by przekazać istotę wiedzy na temat marketingu.

Z uwagi na to, że mają Państwo przed sobą podręcznik akademicki, to znajdują się w nim także ważne definicje wraz z legendą informującą, na których stronach ich szukać.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP

CZĘŚĆ I MARKETING „WCZORAJ I DZIŚ” 
Krzysztof Ratman

Rozdział 1
Początek myśli marketingowej w zarysie teoretycznym

Rozdział 2
Ewolucja marketingu

Rozdział 3
Trendy marketingowe w XXI wieku

CZĘŚĆ II TRADYCYJNE I NOWOCZESNE FORMY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 
Anna Niedzielska

Rozdział 4
Istota zintegrowanej komunikacji marketingowej

Rozdział 5
Komunikacja marketingowa w środowisku omnichannel

Rozdział 6
Nowe media w procesie komunikacji marketingowej

CZĘŚĆ III SZTUKA KREACJI W MARKETINGU 
Joanna Pikuła-Małachowska

Rozdział 7
Content marketing

Rozdział 8 Kreowanie tożsamości i wizerunku marki

Rozdział 9
Emocje w marketingu

CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W TURBULENTNYM OTOCZENIU 
Katarzyna Łazorko

Rozdział 10
Podstawy zarządzania marketingowego

Rozdział 11
Dobre praktyki w zarządzaniu marketingiem

Rozdział 12
Przyszłość zarządzania marketingiem

LITERATURA

WYKAZ TABEL 

WYKAZ RYSUNKÓW
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

19,50 zł
25,00 zł

Obraz pamięci i wiedzy. Fotograficzne reprodukcje dzieł w archiwach i narracjach historii sztuki

Seria Horyzonty Nowoczesności, tom 132W książce zaprezentowano – rzadko podejmowane w literaturze dotyczącej tak metodologii historii sztuki, jak i historii fotografii – zagadnienie reprodukcji dzieła sztuki i artefaktu. Jest to...
32,25 zł
37,50 zł

Z problematyki cyberpunku Literatura Sztuka Kultura

Kultura współczesna coraz ściślej jest stymulowana przez rozwój nowych mediów i technologii cyfrowych. W książce skoncentrowano się głównie na obiegu popularnym, ponieważ w nim odzwierciedlane są postulaty zwolenników...
27,43 zł
31,90 zł

Sztuka życia według stoików

Jak nie zagubić się we współczesnym, chaotycznym i pełnym pokus świecie? Jak w pełni efektywnie wykorzystać swe życie? Jak nie marnować czasu, nie dać się zaskoczyć nieszczęściu czy uniezależnić nasze samopoczucie od tego, na co i tak nie mamy w...
38,40 zł
64,00 zł

Sztuka spotkania

Książka ta na zawsze zmieni sposób, w jaki patrzymy na czekające nas spotkanie, konferencję, uroczysty obiad, czy nieformalny grill w ogródku — wpłynie na to, jakimi jesteśmy gospodarzami, jak również pozwoli być bardziej uwa...
21,46 zł
24,95 zł

Sztuka ma znaczenie

Tom ofiarowujemy Panu Profesorowi Ryszardowi W. Kluszczyńskiemu jako Jego uczniowie i uczennice, współpracownicy i współpracownice, przyjaciele i przyjaciółki. Książka ta stanowi formę podziękowań za intelektualne stymulacje, motyw...
32,40 zł
54,00 zł

Sztuka dobrego programowania

Książka przeznaczona jest dla programistów, którzy chcą, aby ich programy działały dobrze, czyli szybko zwracały wyniki, zużywały mało pamięci i obejmowały szeroki zakres danych wejściowych. Programista początkujący znajdzie tutaj wyjaśni...
18,06 zł
21,00 zł

Sztuka nauczania matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum

Zbiór wskazówek, pomysłów, praktycznych uwag i propozycji metodycznych, oparty na osobistych doświadczeniach autorki – doktora matematyki i nauczyciela.Pozycja ta przeznaczona jest głównie dla nauczycieli m...
24,08 zł
28,00 zł

Świat z perspektywy sztuki, sztuka w perspektywie świata. Wyzwania współczesnej edukacji artystycznej. Tom 2

Monografia jest drugim tomem serii wydawniczej Świat z perspektywy sztuki, sztuka w perspektywie świata. Wyzwania współczesnej edukacji artystycznej. Stanowi kontynuację powołanego w 2017 r. cyklu monografii poświęconych szeroko rozumianej kultu...
19,50 zł
25,00 zł

Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena

Fenomenolog Roman Ingarden zwrócił uwagę na osobliwy fakt: chociaż istnienie dzieł literackich wydaje się nam naturalne jak powietrze, to zapytani, czym one są, nie potrafimy udzielić trafnej odpowiedzi. Współcześnie w podobnym tonie możn...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!