MENU

Marketing polityczny Teoria i praktyka

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Iwona:

  • Druk: Lublin, 2011

  • Redakcja naukowa: Iwona Hofman

  • Wydawca: UMCS

  • Typ oprawy: miękka

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing polityczny Teoria i praktyka

Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Polityka

Inni Klienci oglądali również

62,10 zł
69,00 zł

Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania

Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub praco...
34,14 zł
40,00 zł

Niepełnosprawność w Polsce w wymiarze politycznym i społecznym

Książka odpowiada na pytanie: czy państwo we właściwy sposób realizuje swoje zobowiązania polityczne i społeczne wobec osób z niepełnosprawnościami w Polsce w kontekście trzech obszarów tematycznych: wybranych aspektów prawn...
31,50 zł
43,05 zł

Współczesne teorie polityczne

Klaus von Beyme – profesor politologii na Uniwersytecie w Heidelbergu – należy do światowej czołówki w swej dyscyplinie. Prezentowana czytelnikom książka zawiera systematyczny przegląd teorii politycznych dwudziestego wieku. Autor, p...
37,65 zł
51,45 zł

Demokratyczna tożsamość polityczna Niemcy Polska Francja

Czym jest i jak się tworzy "demokratyczna tożsamość polityczna"? Jakie czynniki ją kształtują po upadku dyktatorskich reżimów? Jakie są możliwe konsekwencje tego upadku dla rodzącej się demokracji, a jakie dla kolejnej dyktatury? Jak r...
103,53 zł
119,00 zł

Alergologia w praktyce klinicznej Część 2

Dwuczęściowa publikacja Alergologia w praktyce klinicznej została przygotowana przez zespół specjalistów pod kierunkiem prof. Kariny Jahnz-Różyk, prof. Macieja Kupczyka i prof. Radosława Gawlika. Monografia w sposób szczegółowy uwzględnia najnowszą wi...
21,79 zł
26,90 zł

Teoria miłości #03

Okazuje się, że nie tylko Yarahata ma problemy w kontaktach z płcią piękną. Jego przyjaciel Waseda – choć teoretycznie wie na temat kobiet niemal wszystko – również cierpi na niedobór damskiego towarzystwa. Czy mistrz Aiya pom...
32,98 zł
39,00 zł

Między teorią a praktyką. Metody współczesnej leksykologii Tom 1

Publikacja poświęcona problemom leksykografii: jednojęzycznej, dwujęzycznej i wielojęzycznej, historycznej i współczesnej, tradycyjnej i elektronicznej, fotoleksykografii i gestografii. Materiał do badań autorzy zaczerpnęli z korpusów nar...
36,18 zł
39,90 zł

Marketing w twojej firmie

Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. D...
89,10 zł
99,00 zł

Teoria sterowania

Układy sterowania i regulacji wykorzystujące sprzężenie zwrotne są wszechobecne. Jesteśmy nimi otoczeni w życiu codziennym. Są nieodzowne w urządzeniach technicznych, natura wyposażyła w nie organizmy i systemy biologiczne, działają w systemach gosp...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!